Ca un fel de introducere

Hello ladies!

       Am stat mult sa ma gandesc daca sa fac sau nu acest blog. Blogosfera am descoperit-o destul de curand, de cam un an urmaresc blogurile de fashion si pe cele de beauty le-am descoperit can de jumate de an dar am devenit dependenta de ele. Initial m-am gandit sa fac un blog ceva mai neobisnuit, adica sa-i fac lui tata un blog despre pasiunea lui: aeromodelele. Dar cum tata a fost cam reticent la idee si eu nu inca sunt incepatoare si chiar n-am ce sa scriu m-am hotarat sa fac un blog de beauty.

       Dar au inceput dubiile: daca n-o sa ma citeasca nimeni (pana la urma sunt atatea si atatea site-uri), daca o sa-mi ocupe prea mult timo si n-o sa mai am timp de celelalte pasiuni, cum o sa fac eu review-uri daca eu atunci cand gasesc un produs ok nu mai stau sa mai caut altul din comoditate samd. Dar acum la inceputul anului a fost ca un fel de NY resolution sa pun pe picioare acest blog (m-a incurajat si o postare facuta mai de mult de  Adela). Si a fost ceva de munca cat sa-mi fac cont pe ici pe colo pt blog, apoi sa stau sa fac poze (voi incerca cat mia mult sa folosesc poze proprii decat sa preiau de pe alte site-uri) si sa le aleg pe cele reusite. Apropo, sper sa va placa bannerul, nu ma pricep la editarea pozelor, nici nu am un program pt asa ceva dar pe viitor intentionez sa invat cat de cat sa folosesc unul.

       Acum sa va zic si despre ce o sa scriu pe site...pai mi-am facut planuri destul de mari. Am stat si mi-a facut o lista si un fel de calendar lunar sau saptamanal pentru postari veti vedea pe parcurs. De scris voi scrie despre beauty, fashion, despre pasiunile mele, ingineria o voi lasa deoparte ;) Sunt deschisa la sugestii si feedback (pozitiv sau negativ)

So...Hope you enjoy!

BI-LAL-KAIFA

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

2 comments:

  1. Bun venit in lumea beauty Sihaya :).
    Iti urez mult succes si la cat mai multi cititori!

    Poate ne spui si de ce 'Sihaya', un nume foarte interesant. Eu ma gandesc la Dune...

    ReplyDelete
  2. mersi mult pentru urare si pt follow...
    ai ghhicit...exact din Dune...e o poveste lunga legata de Sihaya...cred ca o voi spune intrun post viitor

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram