Review demachiant Garnier Essential pt ten uscat/sensibil



        A durat atat de mult pana sa postez primul meu review pentru ca am fost destul de ocupata si pentru ca am vrut sa fie un pic diferit de celelalte review-uri. Un pic mai diferit intrun mod in care sa se reflecte personalitatea mea. Si cum multi ani din viata mea am facut lucrari de laborator am zis sa ma inspir de acolo pentru a structura mai bine reviw-ul. Apoi am stat sa ma gandesc cum sa adaptez eu scopul lucrarii, teoria lucrarii samd intrun mod pe care-l sa-l pot folosi pentru review. Si rezultatul mai jos.

Cate ceva de inceput:

        Pentru ca am un ten problematic aka mixt cu tendinte de descuamare excesiva, f sensibil (cum nu aplic ceva ok ma ustura de mor si se inroseste) de unde rezulta faptul ca nu am testat foarte multe produse cosmetice. De obicei cand gasesc un produs care imi prieste raman la el. Nu imi prea place sa experimentez. Pe atunci nu erau prea populare dermatocosmeticele (nici nu cred ca era o varietate asa de mare) deci atunci cand am descoperit acest demachiant acum ceva ani am ramas la el.

Descrierea produsului:

        Foarte interesant faptul ca pe site-ul Garnier nu am gasit nimic despre acest demachiant dar am gasit despre lotiunea tonica din aceeasi gama. Deci voi prelua ce scrie pe ambalajul produsului.
Este laptele demachiant integral Garnier Essential potrivit pentru mine? Da, daca tenul tau este sensibil si uscat si ai nevoie de o demachiere eficace si rapida, dar in acelasi timp delicata. Testat dermatologic, acest demachiant curata dintrun singur gest fata si ochii, fiind eficace chiar si in cazul unui machiaj rezistent. Cum actioneaza? Inmobgatita cu extract de trandafiri, formula sa onctuoasa indeparteaza cu delicatete machiajul si impuritatile, aducand tenului tau ingrijirea de care are nevoie. Pielea este curata si catifelata.

Ingridiente:


Quick pros and cons:

+ nu irita si nu usuca pielea                - pt a indeparta mascara trebuie sa freci
+ nu lasa pelicula grasa pe ten              putin
+ lasa pielea catifelata                       - contine parabeni si parfum
+ curata bine machiajul fetei


Detaliere:

       Am fost foarte multumita pana acum de acest demachiant. Oricat de machiata as fi cu 3 dischete rezolv fata+ochi (uneori o folosesc si pe a patra de control, sa ma asigur ca nu a mai ramas nimic in urma). Imi place ca nu am avut niciodata probleme cu usturimea, desi am un ten f sensibil si mi-a placut ca dupa ce ma demachiez fata ramane catifelata si nu am acea senzatie ca ma strange fata. Cum am zis si sus la pros and cons, desi este un demachiant pentru ten uscat nu lasa vreo pelicula grasa pe fata. TOTUSI (intotdeauna exista un "dar" sau un "totusi" :) ) la ochi trebuie sa frec un pic pt a indeparta mascara dar nu-i irita.

Concluzii:

        Eu il recomand ca demachiant, eu m-am impacata foarte bine cu el atatia ani dar cred ca exista variante mai bune chiar si la acelasi raport pret/calitate. Asadar si prin urmare, m-am hotarat sa ma avant si spre alte "tarmuri" necunoscute. Prima oprire: marcile romanesti. Aveti vreo recomandare?

BI-LAL-KAIFA

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

No comments:

Post a Comment

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram