Review Vichy Essentielles crema de fata

Hello ladies!


M-am gandit ca a trecut cam mult timp de la primul review si am zis ca e cazul sa pun urmatorul. Aceasta crema de fata am primit-o cadou si era la pachet cu spuma demachianta din aceeasi gama la care urmeaza un review. Deocamdata, raman cam in acelasi capitol: trandafirul.




Cate ceva de inceput:

       Am incercat destule creme, foarte multe nu mi-ai priit deloc, putine si-au facut treaba dar cateva au si disparut de pe piata. Pana si acum plang dupa crema Bioten cu miere si catina pentru ten uscat/sensibil, era o crema minunata care si atunci o gaseam greu dar acum si-au schimbat gama Bioten, DE CE?!. Vara aceasta am folosit Normaderm asteptand miracolele promise in reclama, cosuri ce-i drept rar imi mai apareau dar pielea din obraji mi-a ajuns foarte uscata. Si cum iarna orice ten are de suferit, pentru mine este un adevarat calvar datorita uscarii excesive iar despre descuamarea obrajilor/fruntii/nasului nici nu va mai zic.

Descrierea produsului: Hraneste. Protejeaza. Reda luminozitatea.

       Pentru piele uscata. O crema onctuoasa imbogatita cu ulei de migdale, de caisa si de palmier pentru un efect hranitor si protector. Se aplica pe fata dimineata si/sau seara.
Eficacitate**:   piele mai hidratata: 92%
                       piele reimprospatata: 80%
Rezultate**:    piele mai catifelata: 98%
                      piele mai supla: 98%

Ingridiente:  so, am vrut sa pozez ingredientele si am constatat ca nu sunt trecute, iar cutia am aruncat-o de mult so nu stiu daca erau trecute acolo.  O mare bila neagra pentru Vichy
Quick pros and cons:

+ hidrateaza bine pielea
+ pielea ramane catifelata
+ m-a scapat de cateva cojite instant
+ nu are parabeni
+ ambalaj foarte practic

- are un miros ingrozitor
- nu are factor de protectie

Detaliere:

       Crema am folosit-o prima data in primavara lui 2010, o primisem cadou, si am fost multumita de ea dar imediat dupa am trecut la Normaderm. In schimb, cand am folosit-o acum (a fost tot un cadou), cu toate problemele cu fata mea am ramas incantata de ea. In primul rand imi place foarte mult ambalajul cremei, faptul ca in loc de recipientul obisnuit de crema cei de la Vichy au ales un tub pentru aceasta crema, ceea ce faciliteaza dozarea cantitatii (prima oara cei 50 ml m-au tinut vreo 2 luni cu aplicare dimineata si seara) de crema folosita si este mult mai igienic decat sa-mi bag eu degetele in toata crema. In al doilea rand, chiar face ceea ce promite, hraneste, hidrateaza, catifeleaza. Aveam niste cojite pe nas care-mi dadeau batai de cap, tocmai ce ma machiasem si eu si le-am observat si a trebuit sa ma demachiez. Dupa ce m-am demachiat am aplicat crema Vichy, care a intrat repede in piele, si apoi o crema cu SPF si m-am machiat la loc si n-am mai avut nicio cojita pe nas. Si daca tot am mentionat de crema cu SPF si ajuns si la cel mai mare minus pe care-l are aceasta crema, nu are factor de protectie, lucru care, daca stau bine sa ma gandesc, este un minus la cremele Vichy (e posibil sa ma insel dar din cate tin minte majoritatea cremelor Vichy nu au SPF). Iar celalalt minus, mirosul, nu stiu cum sa-l descriu, e un miros foarte chimic, ingrozitor, la cat de buna mi s-a parut crema, pe atat de odios mirosul :)
 
Concluzii:

       Se pare ca extractele de trandafir imi priesc. Eu folosesc crema doar ziua (seara folosesc Apidermin), imi place mult insa nu cred ca o voi cumpara dupa ce se va termina, cred ca voi reveni la Asla Vital. O recomand daca folositi fond de ten ce are deja SPF si daca sunteti dispuse sa suportati mirosul, altfel reorentati-va spre altceva.

BI-LAL-KAIFA

Foto: Sursa

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

No comments:

Post a Comment

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram