Tanjind dupa zapada...

Hello ladies!

       Stiu ca tocmai ce s-a dus...dar mi-e dor de zapada de acum o saptamana...de cat de frumos si alb era in parc. Acum  e ingrojitor cu tot noroiu si cu mormanele alea de zapada neagra pietrificata care o sa ramana pana la primavara. Bleah! Desi sunt o friguroasa imi place iarna foarte mult, si in fiecare an abia astept sa vina 1 decembrie pentru ca pe atunci deja e zapada pe la munte aka liber la snowboard :) (desi sezonu trecut n-am ajuns :((...dar poate in februarie dupa sesiune...ah...).

       Anyways...ma intind prea mult. Cum nu am apucat sa definitivez review-urile pe care le pregatesc am zis sa va arat cateva poze pe care le-am facut in parcul Moghioros in drum spre facultate. Sper sa va placa.





                        mi s-a parut tare dragut copilul care se dadea in trenulet

PS: A HUUUUUUUUGE SHOUT TO MODNIZA! Pentru ca a fost cea mai draguta si e primul meu follower. Yeeey! Saream ca nebuna prin camera cand am observat ca am un follower

PPS: Urmeaza sa definitivez si partea de beauty dar momentan trebuie sa ma ocup de proiectele de la facultate &such dar incet si sigur pun la punct si blogul. So bare with me!

BI-LAL-KAIFA

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

No comments:

Post a Comment

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram