Quick tip pentru bucurestence

Hello ladies!

Renunt la engleza un pic, ca si asa nu e cazul pentru ce am de zis. Voiam sa va zic si voua ce am descoperit azi, poate stiati, poate nu. M-am tot plimbat in ultimul timp in cautarea unui ruj corai care sa semene cu oja oriflame si am ajuns azi in IDM Basarab. Unde am gasit un stand cu produce Farmasi la preturi cu mult celor care se practica la standul din Cora Lujerului, de exemplu si foarte apropiate cu cele de site. Va dau si cateva preturi:
oja - 3,5 (3,14 site)
ruj true color - 7 (6,08 site)
tender blush - 8 (6,94 site)
In Cora am vazut rujul True Color la 15lei!!! Mi se par foarte ok preturile, nu mai stai si astepti dupa comanda.

Standul este la parter, de la intrarea principala, prin zona din stanga, exact unde se face culoarul de legatura intre zona din stanga si cea din dreapta. Sper sa intelegeti dar asa imi vine cel mai usor sa va explic. Voi mai stiti astfel de locuri prin Bucuresti?

BI-LAL-KAIFA

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

3 comments:

  1. cunosc basarabul pe de rost.in fiecare saptamana sunt acolo.pup

    ReplyDelete
  2. :) eu nu mai fusesem de mult dar m-am dus in cautarea botinelor tale dragute :), dupa care suspin eu tot timpul...si nu am gasit decat pe negru :((((( ...macar mi-am gasit ruj :*

    ReplyDelete
  3. Nici eu n-am mai fost de mult.

    Multumesc pentru pont! Si asa in weekend sunt de capul meu :)))

    Si mi-ar placea sa imi fac poftele fara sa cheltui prea mult ca sunt pe buget de austeritate (de pus deoparte:D )

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram