Quick tip Garnier Invisi Mineral

Hello ladies!

Alaltaieri am trecut prin Cora pt niste cumparaturi si am zis sa dau o raita si pe la raionul de cosmetice pt ca tot imi trebuia deodorant. Ajungand la deodorante am azut ca cei de la Garnier au o promotie: pt orice deodorant Garnier Invisi Mineral (spray, roll-on sau stick) primesti gratuit crema de corp Hidratare Intensiva (pt piele foarte uscata), cu actiune reparatoare in var 50 ml. Mi-a placut ideea pt ca eu folosesc aceasta crema si m-am gandit ca varianta de 50 ml pot s-o tin in geanta.
Pot sa va spun ca mi-a lasat o impresie buna, am dat 10,5 lei pe el si am ales varianta roll-on

Credit foto

BI-LAL-KAIFA

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

No comments:

Post a Comment

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram