Concluziile mele in urma campaniei Gerovital Plant

Hello ladies!

Si iata ca am ajuns si la sfarsitul campaniei Gerovital Plant. Si cum am facut la campania Ivatherm, as vrea sa scriu si acum niste concluzii generale, si cu ce impresii am ramas in urma campaniei. Ca un rezumat ar fi: mi-a placut campania, mi-au placut Buburuzele, cremele si faptul ca am primit mostre, mi-ar fi placut sa dureze mai mult, sa avem posibilitatea de a alege produsele si sa existe un sistem mai eficient de evaluare, care sa nu implice atata munca din partea noastra.

-> In primul rand, am mai spus-o si o mai zic din nou: am fost foarte incantata de initiativa Farmec si Gerovital Plant si sper s-o tina tot asa :)

-> Eu am vrut sa particip la aceasta campanie datorita premiului (nu am fost pana acum in Sighisoara) si ii multumesc Deei inca o data ca mi-a dat sansa de a face parte din echipa Buburuzelor

-> Ma bucur ca datorita acestei campanii am avut ocazia sa cunosc niste fete minunate (colegele mele Buburuze) si sper sa tinem legatura si dupa sfarsitul campaniei si eventual sa ne intalnim toate la Sighisoara. Mi-a facut placere sa colaborez cu ele si ne-am inteles foarte bine

-> Mi-au placut mult cremele primite pt testare (remarcati ca am exclus demachaintul :D ) dar sincer, nu regret ca am primit demachiantul, chiar daca nu mi-a priit. Macar am avut ocazia sa-l testez, fara sa dau vreun ban pe el, si am aflat ca pt mine nu este ok.

-> A fost foarte buna ideea celor de la Farmec sa ne trimita mostre. A fost o miscare foarte inspirata si cred ca asa au castigat mai multi clienti decat daca povesteam noi pe bloguri despre experienta noastra si atat.

-> Nu mi-a placut faptul ca a fost cam din scurt campania aceasta. Mi s-a parut ca 2 saptamani a fost o perioada scurta, mai ales ca s-a nimerit si in perioada Pastelui, si toata lumea a fost destul de ocupata saptamana aceasta cu pregatirile.Mi-ar fi lacut sa fac mai multe, dar sincer, cand? Pregatisem un proiect DIY special pt campanie, dar nu am apucat sa-l termin la timp. Totusi il voi duce la bun sfarsit si il veti vedea cat de curand pe blog

-> Ce mi-ar fi placut, si cred ca ar fi facut campania mai interesanta pt simplul cititor de bloguri beauty, ar fi fost  sa ne alegem noi produsele pe care sa le testam. Asa ar fi fost ceva diversitate, ca prea peste tot numai review-uri despre aceleasi 3 produse. Foarte obositor si plictisitor pt cititorul de rand. Astfel, la sfarsitul campaniei s-ar fi gasit cu siguranta review-uri pt aproape intreaba gama (de exemplu cum exista pentru aproape toate produsele Ivatherm, in urma campaniei Ternder)

-> M-am gandit daca sa scriu sau nu, dar am zis sa-mi spun of-ul: probabil toate participantele au descoperit acum pe final "placerea" de a completa formularul de evaluare. Am pierdut o groaza de timp completand formularul, doar partea mea de activitate, si asta fara sa fiu foarte activa pe Facebook. Din acest punct de vedere imi place mult mai mult sistemul pe care il au cei de la Trender (eu acum compar cu campania Trender, evident pentru ca sunt singurele 2 campanii la care am participat eu), cu rapoarte si chestionare, foarte usor de completat si fara batai de cap.

Voua (celelalte participante) v-a placut campania Gerovital Plant? Daca ar fi sa alegeti acum, ati mai accepta sa participati?

BI-LAL-KAIFA

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

1 comment:

  1. Daca ar fi sa aleg din nou nu as mai participa. Abia astept ziua de maine, cand se incheie oficial campania.

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram