Review: Crema pentru maini Cosmetic Plant [RO only]









RO: Iata ca am ajuns la sfarsitul altei campanii Trender, de aceasta data am testat 3 produse apartinand unui brand romanesc, deja v-ati dat seama din titlu ca este vorba despre Cosmtic Plant. Aceste 3 produse au fost: Crema contur de ochi anticearcan, Laptele demachiant vitaminizant si Crema pentru maini. toate apartinand gamei cu catina si ulei de masline, iar primele doua produse se numara printre cele trei care au intregit de curand gama (al treilea produs nou este Lotiunea tonica fara alcool).

In pachetul ce a venit de la Trender am gasit si un catalog Cosmetic Plant in care se gasesc toate produsele lor, grupate pe game. Mi-a fost foarte util acest catalog. Si pentru ca tot testez aceste produse de aproape 4 saptamani acum va voi spune parerea mea despre ele.

Cand m-am gandit cu ce sa incep, am zis ca voi incepe cu produsul care mi-a placut cel mai mult dintre cele trei, un produs, de altfel, laudat si pe care imi doream de mult sa-l incerc.


Descrierea produsului*: 

Adresabilitate:
Piele normala

Actiune
Hrănitoare şi hidratantă prin vitaminele (A, E, F, D) şi acizii graşi esenţiali din uleiul de cătină şi cel de măsline, crema creează pe piele un film protector, emolient şi regenerant.

Rezultat
Aplicată de fiecare dată după ce mâinile au venit în contact cu apa, săpunul sau detergenţii, acestea vor fi mereu tinere şi catifelate.

Ingrediente active**

Textura
Crema nu foarte densa de culoarea galbuie.

Mod de utilizare
Se aplica pe maini de fiecare data dupa ce acestea au intrat in contact cu apa, sapun sau detergenti. O mai puteti aplica seara, inainte de culcare sau pur si simplu atunci cand va simtiti mainile aspre si uscate.

Cantitate 100 ml

Pret: aprox 8 lei

Unde cumpar: 
on-line: www.cosmeticplant.com
off-line: DM, magazine naturiste gen Plafar, Planteea

Valabilitate 12 luni

Ingrediente: AQUA, GLYCERIN, PARAFFINUM LIQUIDUM, STEARIC ACID, PROPYLENE GLYCOL, CETYL ALCOHOL, DIMETHICONE, GLYCERYL STEARATE, TRIETHANOLAMINE, OLEA EUROPAEA OIL, RETYNIL ACETATE, TOCOPHERYL ACETATE, PARFUM, SODIUM BENZOATE, METHYLPARABEN, DISODIUM EDTA, BHA

Daca va intereseaza analiza d.p.d.v. al ingredientelor puteti citi acest articol: http://www.trender.ro/blog/analiza-ingrediente-crema-pentru-maini

Quick pros and cons:
+ textura usoara
+ hidrateaza bine
+ intra repede in piele

Detaliere:

 -> Crema vine intr-un ambalaj clasic pentru crema de maini dar in acelasi timp mi se pare foarte dragut si atractiv daaar, trebuie sa aveti grija la dozarea cremei pentru ca foarte usor puteti sa va treziti cu mai multa crema decat aveti nevoie. Dintre toate cele trei produse, ambalajul cremei mi se pare cel mai dragut.

 -> Textura cremei este una destul de usoara si intra foarte repede in piele iar mirosul este unul placut, discret, nu as sti sa va zic daca este cel al catinei pentru ca habar n-am cum miroase ;;)

-> In urma analizei ingredeintelor, am constatat ca acestea fac parte din categoriile bune si foarte bune pentru piele, nu exista iritanti dar exista acel antioxidant sintetic controversat, si anume BHA.

 -> In descrierea se spune ca aceasta crema contine si vitaminele F (reprezentata de fapt de acizi grasi) si D pe care eu sincer nu am reusit sa le identific. Nu stiu ce sa zic, poate ma lamureste cineva care stie :-??

 -> In ceea ce priveste efectele cremei, intr-adevar simt ca imi hidrateaza mainile foarte bine si dupa fiecare aplicare pielea devine foarte fina si matasoasa. Recunosc ca nu acord foarte multa atentie cremei de maini si nu o aplic de fiecare data dupa ce mainile intra in contact cu apa dar in fiecare seara, inainte de culcare nu uit sa ma "cremuiesc". Probabil atunci cand va veni gerul si temperaturile vor scadea si mai mult voi intensifica si aplicarile pentru ca mainile mele devin uscate.

 -> Foarte important de retinut, ca in cazul oricarei creme, less is more. Nu aplicati o cantitate mare pentru ca nu veti face decat sa va treziti cu miste maini foarte unsuroase.

Concluzii:

Dintre toate cele trei produse in cadrul acestei campanii Trender, crema de maini este preferata mea si ma bucur ca in sfarsit am apucat s-o testez, nu m-a dezamagit si s-a ridicat la nivelul asteptarilor mele. Este un produs bun, iar raportul calitate/pret este unul

*, **: sursa info si foto www.cosmeticplant.com

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

No comments:

Post a Comment

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram