Review: Lapte demachiant Cosmetic Plant [RO only]







RO: Al doilea produs primit in cadrul campaniei Cosmetic Plant by Trender si al doilea in lista de preferinte este Laptele demachiant vitaminizant. Trebuie sa recunosc ca mi-a fost greu sa ma obisnuiesc cu laptele demachiant dupa ce 5 luni zile m-am bazat pe lotiuni micelare si spune demachiante doar, fara pic de lapte demachiant. Si totusi, chiar si acum, nu am folosit laptele demachiant decat pentru indepartarea machiajului, iar atunci cand nu am machiaj pe fata, nu il folosesc si raman doar la produsele mai sus-mentionate.

Dar, atunci cand am inceput sa-l folosesc pot sa zic ca am fost placut surprinsa iar mai jos puteti afla si de ce.

Descrierea produsului*: 

Adresabilitate
Ten normal si mixt

Actiune
Laptele demachiant vitaminizant curata machiajul si impuritatile delicat dar eficient si contine catina, ulei de masline, vitaminele A si E. Purifica, improspateaza, hidrateaza si protejeaza pielea. 

Ingrediente active**


Textura
Cremoasa, onctuoasa si de culoare galbuie.

Mod de utilizare
Se aplica seara si/sau dimineata pentru a se curata tenul, pentru indepartarea machiajului si a impuritatior.

Cantitate 250 ml

Pret: ??? (nu pot sau dau un pret, momentan site-ul CP are niste redirectionari aiurea si nu am acces la pagina produsului)

Unde cumpar: 
on-line: www.cosmeticplant.com
off-line: DM, magazine naturiste gen Plafar, Planteea

Valabilitate 12 luni

Ingrediente: AQUA, PARAFFINUM LIQUIDUM, PROPYLENE GLYCOL, STEARIC ACID, OLEA EUROPAEA OIL, CETYL ALCOHOL, TRIETHANOLAMINE, HIPPOPHAE RHAMNOIDES, TOCOPHERYL ACETATE, RETYNIL ACETATE, GLYCERYL STEARATE, SODIUM BENZOATE, METHYLPARABEN, DISODIUM EDTA, BHA, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, CITRONELLOL, HEXYL CINNAMAL, HYDEOXYISOHEXYL 3-CYLOHEXENE CARBOXALDEHYDE, LINALOOL, PARFUM

Daca va intereseaza analiza d.p.d.v. al ingredientelor puteti citi acest articol: http://www.trender.ro/blog/analiza-ingrediente-lapte-demachiant

Quick pros and cons:
 + curata foarte bine machiajul
 + nu am avut reactii adverse

Detaliere: 

-> Ambalajul nu mi se pare unul impresionant, si probabil nu m-ar fi atras daca l-as fi vazut pe raft intr-un magazin.

-> Textura demachiantului este una cremoasa si onctuoasa, avand aceeasi culoare galbuie pe care o intalnim atat la crema de maini cat si la cea contur de ochi, mirosul la fel, placut si discret.

 -> La capitolul ingrediente va pot zice ca are cativa iritanti in coada listei, dar nu trebuie sa va faceti griji pentru ca sunt in concentratii minime iar oricum demachiantul nu il tineti mult pe ten si apoi va spalati fata cu un produs solubil in apa.

 -> In ceea ce priveste procesul de demachiere am fost foarte multumita de produs, a reusit sa-mi curete machiajul chiar foarte bine si eficient fara sa fie nevoie sa insist. Eu l-am folosit in felul urmator: am aplicat demachiantul pe toata fata si pe gat, apoi am inceput sa sterg cu dischetele demachiante.

 -> Nu stiu daca este indicat si pentru zona ochilor, eu nu l-am incercat si la ochi.

 -> Nu lasa pelicula grasa in urma iar fata se simte fina, dar aceste aspecte conteaza prea putin (totusi eu am zis sa precizez si asta) pentru ca oricum fata trebuie spalata cu un produs solubil in apa dupa ce s-a efectuat demachierea.

Concluzii:

Ma bucur ca am descoperit inca un produs bun, inca un lapte demachiant, mai aveam unul preferat, descoperit in Ianuarie, tot de la Cosmetic Plant, cel din gama cu musetel. Eu sunt foarte multumita de el si am sa-l folosesc in continuare.

*, **: sursa info si foto www.cosmeticplant.com

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

No comments:

Post a Comment

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram