Giveaway Dermablend - CLOSED


RO: Iata ca acum am pentru voi un alt  fond de ten Vichy, de data asta vi-l ofer pe cel mai recent intrat pe piata, Dermablend. Am fost foarte dornica de a-l incerca si a fost o perioada in care mi-ar fi prins tare bine dar din nou, nu ne-am inteles din mai multe motive pe care vi le voi spune intr-un articol separat pe care-l voi publica zilele astea.

In caz ca inca nu ati auzit si nu stiti in ce consta gama dermablend, puteti citi aici mai multe informatii: http://vichyconsult.ro/dermablend/dermablend

Vichy Dermablend
Nuanta: 25 Nude
Starea produsului: folosit de 2-3 ori

Va recomand sa mergeti intr-o farmacie si sa incercati nuanta pentru ca, fiind a doua nuanta din gama, este mai inchisa. Pentru a va face o idee, eu folosesc 150 Buff pentru Colorstay sau 23 pentru Aerateint Pure crema, iar Dermablend-ul era putin cam inchis pentru tenul meu.

Conditiile sunt cele cu care v-am obisnuit pana acum. De obicei uit sa precizez asta dar trebuie sa aveti o adresa in Romania la care sa va pot trimite premiul.

Conditie obligatorie:
 - urmariti blogul Sihaya's World prin GFC

Extra entries
 - Like paginii de Facebook (+1)
 - Share pe Facebook acestei postari si imi lasati link-ul corect(+1)

Am facut o pagina speciala How to:giveaways, va recomand sa va uitati peste ce e acolo, in special pentru share-ul pe Facebook.

Dupa ce ati indeplinit cerintele completati formularul de mai jos.

Deadline: Sambata 14 Aprilie 2012, ora 11 AM

Extragerea: o voi face cu random.org, as usual

Castigatoarea va avea 48 de ore incepand din momentul anuntarii ei pentru a-mi trimite pe mail datele ei.

LE: M-am hotarat sa inchid mai devreme acest giveaway, mai exact 14.04. ora 2.40 AM, cel mai probabil voi fi cu alte treburi zilele astea si am vrut sa anunt castigatoarea astazi neaparat.



Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

3 comments:

  1. De cand ma tot uit lung dupa el...sper sa am noroc!
    Multumim de ga!

    ReplyDelete
  2. Multumesc pentru acest concurs!

    ReplyDelete
  3. multumim pentru acest concurs!

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram