Pastreaza-ti loc in bagaj pentru suveniruri


RO: Sau la ce trucuri apelez eu atunci cand plec in vacanta pentru a evita sa car multe cosmetice si multe haine care mi-ar ocupa mult loc in bagaj. Am mai tot citit astfel de articole,, era inevitabil dat fiind faptul ca toata lumea pleaca pe ici pe colo, acum vara si dupa cugetari indelungate am hotarat ce o sa iau eu cu mine pentru cele 6 zile pe care le-am petrecut la Paris.

Am avut un plan bine stabilit pentru produsele ce urma sa le iau si cum le voi lua dar nu mi-a prea mers cum voiam dar am sa va prezint principiile  pe care am incercat sa le urmez astfel incat sa-mi ramana destul loc in micul bagaj pe care l-am avut.


 - mergeti pe varianta mini a produselor preferate, daca nu exista puteti alege altele care sa aibe si varianta mini


 - daca aveti mostre puteti alege aceasta varianta, doar aveti grija ce anume luati, daca stiti ca tenul vostru reactioneaza imediat iar mostrele sunt pentru produse pe care nu le-ati mai incercat v-as recomanda sa nu va riscati tocmai atunci cand mergeti in vacanta
 - sau puteti achizitiona seturi de calatorie ce contin recipiente mici, din cate am inteles gasiti la Sephora ceva de genul, pe iHerb am vazut un set Eco Tools, iar eu mi le-am luat pe ale mele de la Daiso

 - daca nu stati foarte mult, sau daca parul va permite, puteti renunta la samponul clasic si sa va luati unul uscat in caz ca aveti nevoie de un retus, exista atat varianta mai ieftine cat si mai scumpe, drintre marcile care au sampon uscat va amintesc de Balea, Batiste, TRESemme, Klorane s.a.m.d.


 - pentru a nu cara parfumul cu voi puteti alege Travalo, il umpleti usor cu parfumul dorit si il luati in geanta, este de ajuns pentru o calatorie si nu va mai stresati cu parfumul full size. In trecut aveam grija tot timpul sa bag cat mai bine parfumul pentru a nu ma trezi cu vreo surpriza neplacuta.

 - acest truc il stiu de la iubi: daca rulati hainele in loc de impaturitul clasic, acestea vor ocupa cel mai mic loc posibil. Nu este chiar ok atunci cand plecati in vacanta dar atunci cand va intoarceti va poate elibera ceva loc in caz ca aveti nevoie, plus ca nu veti mai fi stresate daca hainele nu se pastreaza. Am avut grija sa-mi asez frumos hainele care se sifonau iar pe restul le-am impaturit cum v-am spus.

 - nu am carat sifonierul cu mine, mi-am luat cate o bluza/tricou pentru fiecare zi, un sacou, geaca de piele, blugi lungi, pantaloni scurti, o fusta un cardigan iar la incaltari am ales balerini, pantofi si conversi ofc. E bine sa va alegeti tinutele in functie de destinatie, dar mai ales incaltarile iar prognoza vremii va poate ajuta mult, atunci cand o nimeresc bine.

 - la capitolul machiaj am luat strictul necesar, stiu ca tendinta este sa luati tot ce prindeti la mana, pe ideea ca  poate le veti folosi, eu am ales strictul necesar, produse pe care le iubesc si stiam sigur ca le voi folosi, cele pe care le-am ales au fost: paleta Sleek Au Naturel pentru ca are fardul pe care il pot folosi la sprancene + nuante de maro, preferatele mele; fondul de ten Avon Ideal Flawless; fardul de obraz crema NYX + unul pudra; primer de ochi Elf; Too Faced Lockdown; ca rimel l-am luat pe preferatul meu: Maybelline Volum' Express; corectorul meu preferat, LA Girl Pro.Conceal; la produsele de buze mi-am ingaduit sa ma rasfat cu ceva mai multe produse asa ca am luat cu mine in jur de 5-6 produse (pe care nu le-am mai pozat), unul pentru fiecare zi. :))



 - cat despre pensule, micutele Eco Tools mi-au fost de folos, le-am pus pe toate in saculetul setului de 4 pensule, iar pe langa, nelipsita F80 si F82-ul pentru fardul de obraz crema

Cam astea ar fi sfaturile la care m-am gandit eu, voi aveti vreun alt sfat pentru un bagaj cat mai practic?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

13 comments:

  1. cam asa procedez si eu , i-au mostre mai mult !

    ReplyDelete
  2. Eu mai mereu iau mostre cand plec pe undeva, mai ales la produsele de skincare. Si la imbracaminte ma gandesc cu ce o sa ma imbrac in fiecare zi :) si numai hainele acelea mi le pun in valiza plus doua trei bluze ca sa am de rezerva.

    ReplyDelete
  3. FOarte utila postarea! Mai ales ca plec in vacanta in curand.

    ReplyDelete
  4. Acum cand am fost la munte am avut cel mai mic bagaj. Un rucsac pentru incaltamintea de munte si sa il folosesc pentru alimente cand facem drumetii si o singura geanta pentru amandoi plina trei sferturi. Am stat de vineri pana marti si a fost foarte bine si comod. Mi-ar placea sa am multe la dispozitie, dar sa nu car..

    ReplyDelete
  5. Sunt interesante postarile astea si btw, eu mi-am luat anul trecut de la Bam Boo recipiente goale travel-size. Aveau atat la set, cat si individuale, la preturi fff mici, gen 2 lei setul, 80 de bani individual.

    ReplyDelete
  6. Chiar mi-ai dat o idee cu produsele astea mini, am sa-mi cumpar sticlute de 100 ml de la Bamboo sau de unde gasesc, pentru sampon, gel intim, gel de fata etc. Ca pana acum jumatate din bagaj mi-l ocupam cu sticle, sticlute, tuburi si borcanele, era un cosmar sa-mi fac bagajul.

    ReplyDelete
  7. @miha.ela Si eu cand plec pe la munte iau bagaj mic. Trucul e raportul intre a lua destul cat ti-ai dori sa ai la dispozitie dar in acelasi timp sa nu atarne greu, candva poate vom ajunge acolo. :D

    ReplyDelete
  8. @DarLyst Asta mi s-a parut si mie cea mai buna strategie, bine, la produsele de ingrijire a tenului nu ma mai avant in experimente in ultimul timp, dar acum am mostre :D

    ReplyDelete
  9. @M. Multumesc, ma bucur sa vad comentatoare noi si ma bucur ca ti s-a parut utila postrea mea.

    ReplyDelete
  10. @Orjen Mersi tare mult pentru pont, n-am ochit recipientele pana acum dar data viitoare cand mai trec pe langa Bamboo ma voi uita special dupa ele.

    ReplyDelete
  11. @Andra Uf, mie-mi spui, dar anul asta am zis ca eu nu ma mai car cu toate. :D

    ReplyDelete
  12. Ce idee buna cu ambalajele mini, o sa caut si eu sa vad ce gasesc, mai ales pt. produsele de baie, cremutele de fata nu sunt asa mari :). La DM spre exemplu au mai multe produse mini-size, sunt si astea o solutie daca gasim printre ele ceva pe placul nostru (eu n-am prea gasit, vroiam o crema cu spf s-o am in geanta tot timpul, dar avea alcool).

    ReplyDelete
  13. Cam pe aceleasi principii merg si eu, nu stiam de treaba cu hainele rulate. :D

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram