The wonder of Paula's Choice Skin Balancing Toner



RO: Am  zis că deja este timpul să mă apuc È™i eu de recenziile pentru produsele Paula's Choice pe care le-am folosit până acum, ar cam fi timpul, nu credeÈ›i? M-am lungit am mult până să mă apuc de ele dar gata. :)

 Am să deschid seria cu loÈ›iunea tonică din Gama Skin Balancing, mai nou îi spune Skin Balancing Pore Reducing Toner, de când i-au schimbat ambalajul. Al meu, fiind luat în Martie (parcă) este în ambalajul vechi despre care nu o să va mai spun cât m-a dezamăgit, sper că cel nou să fie mai ok.


 Am folosit produsul atât Ã®n perioadele foarte reci cât È™i în cele caniculare, atunci când tenul meu era în plină revoluÈ›ie din cauza începerii tratamentelor ReÈ›in-A È™i BHA, când era uscat, deshidratat, cu scuame, voi ziceÈ›i problema, tenul meu o avea, dar È™i acum când arată mult mai bine. IniÈ›ial nu mi-am dat seama de beneficiile lui dar am continuat să-l folosesc pentru că este un produs bine formulat È™i aveam nevoie de hidratare intensă, aÈ™a că chiar È™i cea oferită de loÈ›iunea tonică era bine-venită. Dar o dată ce s-a mai calmat tenul È™i a revenit la o stare mai bună, am început să simt È™i să văd adevăratele beneficii pe care le aduce.

 Pe site scrie că această loÈ›iune tonică ar avea următoarele efecte:
  •  ajută la reducerea roÈ™eÈ›ii 
  •  echilibrează tenul (vedeÈ›i È™i numele produsului) 
  •  oferă o uÈ™oară hidratare 
  •  elimină zonele uÈ™or uscate È™i scuamele 
  •  lasă pielea fină 
 Face toate aceste lucruri? Cam da. :D După ce mă spăl cu cleanser-ul actual, îmi simt faÈ›a puÈ›in uscată dar imediat ce aplicam loÈ›iunea tonică se rezolva problema. Pielea se simÈ›ea hidratată È™i da, chiar m-a ajutat atunci cand am avut o uÈ™oară descuamare, È™i da, pielea se simte fină după aplicare. Iar legat de partea cu roÈ™eaÈ›a, dacă pe lângă loÈ›iunea tonică nu folosiÈ›i È™i alte produse bine formulate, fără iritanÈ›i etc. să È™tiÈ›i că nu va face minuni. ÃŽnsă chestia cu reducerea porilor nu È™tiu de ce au scris-o, înafară de titlul de pe ambalaj nu È™tiu dacă mai scrie în altă parte, nu mi-a plăcut acest aspect atunci când am văzut noul ambalaj.

 Am terminat loÈ›iunea tonică cam acum 2 săptămâni, încă nu am luat una noua (mă gândesc dacă să iau aceeaÈ™i sau dacă să încerc alta), am folosit-o până la ultima picătură È™i acum, după ce n-o mai am, observ cât de mult mă ajuta, acum simt pe pielea mea ce diferență făcea È™i ar fi cazul să mă grăbesc cu achiziÈ›ionarea uneia nouă. Ah, È™i încă ceva, v-am mai spus È™i în articolul despre rutina mea actuală că nu folosesc loÈ›iunea în modul clasic, să aplic pe dischetă demachiantă È™i apoi pe față, ci pun direct în palmă È™i apoi o întind pe toată faÈ›a. ÃŽn acest fel, produsul m-a È›inut 6 luni.

Produs Paula's Choice Skin Balancing Pore Reducing Toner
Adresabilitate
ten mixt
Textură and miros lichid; miros subtil (dat probabil de ingrediente pentru că nu conÈ›ine parfum) 
Cantitate
177 ml 
Expiră  12 luni de la deschidere
Ingredients  Water, Glycerin, Butylene Glycol (water-binding agents), Niacinamide (vitamin B3/cell-communcating ingredient), Adenosine Triphosphate (cell-communicating ingredient/skin conditioning agent), Anthemis Nobilis (Chamomile) Flower Extract (anti-irritant), Arctium Lappa (Burdock) Root Extract (antioxidant), Hydrolyzed Jojoba Esters, Hydrolyzed Vegetable Protein (skin conditioning agents), Sodium PCA, Panthenol, Sodium Hyaluronate (water-binding agents), Sodium Chondroitin Sulfate (skin conditioning agent), Ceramide 3, Ceramide 6 II, Ceramide 1, Phytosphingosine, Cholesterol (lipid-based water-binding agents), Tetrahexyldecyl Ascorbate (vitamin C/antioxidant), Oleth-10, DEA-Oleth-10 Phosphate, Sodium Lauroyl Lactylate (emulsifiers), Polysorbate-20 (skin conditioning agent), Caprylyl Glycol, Hexylene Glycol (preservatives), Sodium Citrate (pH adjuster), Carbomer (gel-based thickener), Xanthan Gum (thickener), Trisodium EDTA (chelating agent), Phenoxyethanol (preservative) 
 Unde cumpar http://www.paulaschoice-eu.com/geolanding sau de la partenerii Paula's Choice (pe cei din România îi găsiÈ›i aici)
 PreÈ›  19.5 euro (pe site-ul EU)
Rating:

(din cauza problemelor cu ambalajul)

PS: Acum puteÈ›i alege voi care aÈ›i vrea să fie urmatoarul produs Paula's Choice despre care să citiÈ›i. ÃŽn dreapta găsiÈ›i un sondaj unde puteÈ›i vota È™i în funcÈ›ie de voturi voi alege ordinea în care voi puplica recenziile. 



EN: I think it's, kind of, about time to start with the reviews for the Paula's Choice I have been using so far, don't you think so? I have been dragging this a tee bit too long but not anymore. :)

So the series is opened by the Skin Balancing Toner, or Skin Balancing Pore Reducing Toner as they call it now, since the change of packaging and re-branding. I have it in the old packaging, since I bought it back in March (I think) and let me tell you that changing the packaging had me super excited, because I hated the quality of the old packaging but I am not to bore you with that since it isn't the case anymore.

I have used the product during the colder months as well as the hotter ones so I can tell you how it can cope in both cases. When I first started to use my face was in full rage and revolution because of my treatments with Retin-A and BHA, it was really dry and dehydrated, flaking, you name, it had it. At first I didn't really see the moisturizing properties but I still used it because of its ingredients and as my skin returned to its old self and the irritations subdued I could really see the effects of this product.

They state that this toner does the following:
  • helps to reduce redness
  • restores skin's balance (the name is obvious)
  • lightly moisturizing
  • eliminates mild dryness and flaking
  • leaves skin smooth
Does it do all that? Well yes. My skin feels slightly dry after using my current cleanser, but that's all gone after I go and apply this toner. I really feel it moisturizing and yes, it does help with the flaking as well, and yes, the skin feels smooth. On the redness part, don't expect a miracle if you din't use other goof formulated products, without skin irritants and so forth, but it can surely help. As to the pore reducing element in the new title, I really don't understand it, other than the label, nowhere else is this fact stated as being an effect of using this product.

I have finished it about 2 weeks ago and didn't get a replacement yet (I'm thinking if to get the same toner or maybe to try another one), I used every last drop of the Skin Balancing and since stopping to use it, I can really see the difference it made, I feel it on my skin and I'd better get a new one sooner rather than later.

And one last thing, I have told you in my current routine article that I used the toner by putting a small quantity in the palm of my hand and then applying it all over my face, this way, the toner has lasted for 6 months.

Product Paula's Choice Skin Balancing Pore Reducing Toner
Adressed to  combination skin 
Texture and scent  liquid; very subtle scent (due to the ingredients because it doesn't have perfume) 
Quantity  177 ml 
Expiry date  12 months from opening
Ingredients  Water, Glycerin, Butylene Glycol (water-binding agents), Niacinamide (vitamin B3/cell-communcating ingredient), Adenosine Triphosphate (cell-communicating ingredient/skin conditioning agent), Anthemis Nobilis (Chamomile) Flower Extract (anti-irritant), Arctium Lappa (Burdock) Root Extract (antioxidant), Hydrolyzed Jojoba Esters, Hydrolyzed Vegetable Protein (skin conditioning agents), Sodium PCA, Panthenol, Sodium Hyaluronate (water-binding agents), Sodium Chondroitin Sulfate (skin conditioning agent), Ceramide 3, Ceramide 6 II, Ceramide 1, Phytosphingosine, Cholesterol (lipid-based water-binding agents), Tetrahexyldecyl Ascorbate (vitamin C/antioxidant), Oleth-10, DEA-Oleth-10 Phosphate, Sodium Lauroyl Lactylate (emulsifiers), Polysorbate-20 (skin conditioning agent), Caprylyl Glycol, Hexylene Glycol (preservatives), Sodium Citrate (pH adjuster), Carbomer (gel-based thickener), Xanthan Gum (thickener), Trisodium EDTA (chelating agent), Phenoxyethanol (preservative) 
 Where to buy http://www.paulaschoice-eu.com/geolanding or local Paula's Choice partners 
 Price  19.5 euro (on their EU site)
Rating:

(because of the problems I had with the packaging)

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

4 comments:

  1. O am si eu in ambalajul nou, inca nu am inceput-o pt. ca mai am foarte putin din hydralight. Diferente de ambalaj: ambalajul nou este dintr-un plastic mai gros, mai rezistent, daca strangi de el nu se indoaie ca la cel vechi, sticla noua este mai scurta si mai grasuna fata de sticla veche, are un capac cu filet (nu mai retin ce capac avea sticla veche, eu i-am pus pompita).
    Ce cleanser folosesti acum? Eu am nutribiotic de pe iherb, e bland si eficient, dar nu-mi place ca in loc de apa are o infuzie de plante, printre care si unele cu potential iritant. Inca sufar dupa cleanser-ul fara parfum de la Jason, the best ever.

    ReplyDelete
  2. @Coconut mersi pentru informatii. Caapcul era cu filet si ambalajul vechi, doar ca avea un cauciuc care sigilabine atunci cand inchideai care mi s-a dezlipit de la primele folosiri si la un moment dat chiar l-am pierdut, asta m-a enervat cel mai mult, nu mai puteam sa transport lotiunea tonica pentru ca s-ar fi scurs din ea produs. Acum folosesc gelul Simply Sensitive de la Boots, cleanser-ul Nutribiotic il stiu dar nu mi l-as lua din cauza ingredientelor de care zici si tu, cel de la Jason nu l-am prins, din pacate.

    ReplyDelete
  3. Am impresia ca in ambalajul nou si e putin mai mult produs (culmea, nu mai am nici unul sa verific). E la fel cu cel de la 2% Bha Liquid sau tonerul Resist, doar ca e mai mare. Din ce-am vazut nu mai exista riscul scurgerii :)
    ps: daca hidratarea e ceea ce cauti de la un toner, ti-l recomand cu mare drag pe cel din gama Resist.

    ReplyDelete
  4. @Epurica mersi pentru precizari si pentru recomandare, chiar am incercat lotiunea tonica din gama RESIST si mi-a placut. :) Decisions, decisions...

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram