S.O.S my hair


RO: Am o mărturisire de făcut È™i în acelaÈ™i timp vă cer È™i vouă ajutorul. După cum v-aÈ›i dat seama este vorba de podoaba mea capilară care a ajuns în poate cel mai rău stadiu. ÃŽnafară de problema evidentă (faptul că am stat foarte mult timp fără să mă tund) nu È™tiu cum de a ajuns în stadiul asta, toată vara nu m-am atins de foehn sau placă, È™ampoanele au fost aceleaÈ™i cu rare excepÈ›ii, dar deodată ceva s-a schimbat

Simptomele ar fi următoarele:

  •  păr netuns un an de zile (dar s-a rezolvat problema asta, apropo, am să va arăt noua mea tunsoare :D) 
  •  uscat pe lungime È™i gras la rădăcină 
  •  căderea părului în exces 

Momentul în care am început deja să mă panichez a fost atunci când am observat că a început să-mi cadă foarte mult păr, peste tot lăsam păr, atunci când mă spălam luam smocuri peste smocuri de păr. M-am gândit că dacă o țin tot așa voi ajunge cheală și am zis că trebuie să fac ceva, nu se mai poate așa!

Acum să va zic ce măsuri am luat până acum:

  •  Ã®n primul rând m-am tuns scurt, în momentul în care am arătat poza cu tunsoarea pe care o vreau am fost întrebată dacă sunt sigură că asta vreau pentru că presupunea o schimbare drastică în lungime. Dacă vă interesează vă pot poveÈ™ti cum È™i unde m-am tuns. 
  •  mi-am comandat de pe iHerb un È™ampon cu biotină, pe lângă faptul că este un È™ampon blând È™i bine formulat, biotina este bună pentru fortificarea firului de păr 


  • vă ziceam aici că produsele Moroccanoil nu puteau veni într-un moment mai bun, gama Repair este adresată părului uscat, degradat È™i deshidratat 


  • am mostre ale uleiruilor Moroccanoil, CHI Silk Infusion È™i Biosilk Silk Therapy pe care am să le încerc pe rând È™i încerc să mă È›in de ele, mai ales pentru că voi folosi placa cam de două ori pe săptămâna pentru a-mi aranja părul 

  • tot de pe iHerb mi-am luat È™i uleiul de cocos pe care îl voi aplica înainte de a mă spăla pe cap, cam o dată pe săptămâna pentru că îl alternez cu uleiul de macadamia 


Cam asta ar fi până acum, mai plănuiesc să dau o comandă nouă pe iHerb care să includă și Biotină capsule, pentru a trata problema și din interior, pentru că sunt conștientă că nu este de ajuns s-o tratez doar la exterior.

Voi v-ați confruntat cu astfel de probleme și dacă da, ați reușit să le remediați?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

18 comments:

  1. Eu toamna de obicei am problema asta, in ultimele doua saptamani m-am confruntat cu aceeasi problema. M-am tuns un pic, am folosit un tratament leave-in Gliss (parul era foarte deshidratat) si am incercat sa imi port parul desfacut cat mai mult. In plus, am consumat mai multe fructe si lichide si pot spune ca e mai bine acum :)

    ReplyDelete
  2. si eu am patit asa. la mine s-a diminuat cu tunsul. am inceput sa iau si Biotina, dar nu cred sa aiba mare efect...

    ReplyDelete
  3. Eu una nu m-am confruntat pana acum cu probleme din astea,eu mereu cand ma duceam sa ma tund,spuneam mereu sa imi ia si din volum ca mi se parea ca era mult prea mult par in capul meu:))...insa o prietena de-a mea se chinuie de ceva timp sa faca ceva cu parul ei,chiar si ea s-a tuns foarte foarte scurt,a incercat si cateva capsule de prin italia dar nici un rezultat,acum incearca altceva care sper sa ii dea rezultate...sa ne spui daca ceea ce folosesti acum o sa dea ceva rezultate?

    ReplyDelete
  4. Daca deja ai inceput sa iei masuri, e bine!
    Eu am parul mai degraba uscat, ma spal la 5-6 zile. Si mie imi cade si, de cand e mai lung, pare ca imi cade chiar mai mult - s-ar putea sa fie si o iluzie optica data de lungimea mai mare a firelor de par.
    M-am apucat de luat niste vitamine de pe Iherb, Women's One, o sa urmaresc si efectele asupra parului si unghiilor.
    Uleiul Chi e super, il am in varianta mare si imi place mult, imi imblanzeste semnificativ varfurile aspre.

    ReplyDelete
  5. De ce nu iti faci si niste analize? Caderea parului poate fi provocata si de lipsa unor vitamine; mai ales carentele de fier.

    ReplyDelete
  6. @Gabriela Si eu am tendinta de a pierde ceva mai mult par la incepututl toamnei, dar nu atat de mult. ce tratament Gliss folosesti? Mersi pentru comentariu.

    ReplyDelete
  7. @adynutza da, cu siguranta am sa va tin la curent. :) Si daca prietena ta are rezultate mai bune poate imi zici si mie ce a folosit. :D

    ReplyDelete
  8. @Sadie Da, e posibil sa ti se para mai mult doar din cauza lungimii. Am mai citit de suplimentele alea, am sa ma mai documentez mai mult. Pup :8

    ReplyDelete
  9. @Anonymous daca problema persista cu siguranta am sa ma duc sa-mi fac si niste analize, mersi pentru sugestie. :)

    ReplyDelete
  10. Si mie imi cade foarte mult parul. :( Il ultimele 2 luni, chiar mai mult decat de obicei.. Acum mi se pare ca s-a rarit foarte mult per ansablu si daca nu ar fi usor ondulat sa aiba putin volum, as fi putut zice ca nu mai am par...

    Si tu simti ca ti s-a rarit parul mult?

    L-am tuns pana la nivelul umerilor, in scari... degeaba...

    Si eu il simteam initial foarte uscat de la jumatate spre varf. Foloseam un sampon Herbosophy pt par gras care cred ca era prea agresiv cu parul meu. In ultima luna am tot aplicat masti pe baza de uleiuri [ricin, nuca, migdale, argan, struguri, masline, germeni d egrau, simple sau in combinatie cu galbenus de ou si vit A uleioasa], am folosit balsam Dove si am schimbat samponul: de cca 1.5luni folosesc Ducray-Nutricerat, destinat parului uscat. Cu acesta trebuie stat 5min pe ceas ca sa-si faca efectul. Am mai aplicat o masca pt par uscat de la Wella, foarte buna dar parca prea hidratanta pentru putinul meu par...

    Am senzatia ca dupa ce o folosesc [si e valabil si dupa anumite sampoane], parca simt fiecare fir de par individualizat...

    Acum parca nu-l mai simt asa uscat, insa daca aplic fixativ sau produse de styling cu alcool... imediat se aspreste...

    De cazut... la mine cad in medie 150fire numarate/zi, dar cred ca si mai multe...mai ales ca si eu gasesc fire de par peste tot. Uneori ma intreb de unde tot cade...?!

    Eu am avut si o indelungata perioada de oboseala si stres, se poate sa fie si aceasta cauza, dar ma gandesc sa fac si o analiza a hormonilor tiroidieni, sa nu fie tiroida cauza...

    Am luat zi multivital A-Z intre timp, dar nu constant...deci efecte nu am vazut in acest sens. In schimb, nu am varfurile despicate si nici unghii care se rup. [nici inainte nu aveam aceste probleme]. Dar tu?

    Ai putea posta, te rog, ingredientele acestui sampon?

    ReplyDelete
  11. @Sihaya
    Eu imi sot smoculete din par la fiecare baie de mult timp... M-am obisnuit ca parul meu sa cada, am o multime de baby hairs care sa-mi dovedeasca faptul ca se regenereaza. Ma enerveaza insa senzatia de naparlire, ca las par peste tot!
    Astept si eu sa vad daca toamna asta o sa-mi fie mai bine cu vitaminele, astept si rezultatele analizelor anuale ca sa vad ce am de corectat.
    Si eu te pup!

    ReplyDelete
  12. si eu am aceleasi probleme. Imi cade, si mai ales dupa ce fac baie.la fel ca si tine daca am folosit placa de 5 ori toata vara si pe deasupra mai e si incurcat. As invisti in niste produse bune, dar nu prea stiu in care, de aceea, astept reviewurile la monstele pe care le ai.

    ReplyDelete
  13. cu masti cu unt de cocos vroiam sa te sfatuiesc :)...la mine a facut minuni , nu dai la radacini daca il ai gras , numai pe fir in jos , persevereaza si o sa fie bine !

    ReplyDelete
  14. uite exact asa se intanpla la mine cand ma spal sau cand ma trezesc smoc de par daca aveam parul pina la umeri acum sunt tunsa scurt baetel mai bine spus si asta pentru ca mai bine vad un fir scurt decat un fir lung de par il tratez cat pot dar vad ca slabe sanse trebuie sa eau ceva de la palafarm pentru al ajuta mai mult .

    ReplyDelete
  15. am tot auzit in ultima vreme de pb cu parul...si eu sunt mega panicata din acelasi motiv..pana acum nu am avut pb de genul:(

    ReplyDelete
  16. @Diana In primul rand mersi pentru comentariul atat de elaborat. Cred ca ti-a luat ceva :)
    Eu nu mai folosesc de mult sampoane pt par gras pt ca stiu ca daca imi fac bine la radacina, pe lungime il usuca, asa ca prefer sa merg pe ceva mai bland, sa ma spal mai des, cu unghiile nu mai am probleme de mult timp, decat poate cele pe care le cauzez eu din exterior, numai asa dintr-o data a inceput sa-mi cada parul excesiv.
    Ingredientele samponului Nature's Gate sunt astea: Water, cocamidopropyl hydroxysultaine (coconut derived), sodium cocoyl isethionate (coconut derived), disodium cocoamphodiacetate (coconut derived), glycerin (vegetable derived), biotin, panthenol, hydrolyzed soy protein, hydrolyzed vegetable protein, simmondsia chinensis (jojoba) seed oil, borago officinalis (borage) seed oil, tocopherol (vitamin E), ascorbic acid (vitamin C), hordeum vulgare (barley) extract, geranium maculatum extract, olea europaea (olive) leaf extract, viola tricolor (pansy) extract, sodium riboflavin phosphate, niacin, sodium PCA, sodium lactate, cysteine, arginine, serine, threonine, folic acid, aspartic acid, ascorbyl palmitate, PCA, glycine, alanine, valine, isoleucine, proline, histidine, phenylalanine, polysorbate 20, sorbitan sesquicaprylate (coconut and corn derived), hydroxypropyl methylcellulose (plant derived), glyceryl undecylenate (vegetable derived), sodium hydroxide, phenoxyethanol, fragrance*.

    ReplyDelete
  17. @adinas pentru parul incurcat foloseste un balsam bun, Gliss (cel cu ambalaj galben am inteles ca e ok) iar ceva mai scump ar fi cel de la Moroccanoil din gama Repair, m-a impresionat foarte mult la capitolul descurcarea parului si mentinerea lui. Va mai dura cam cel putin o luna pana o sa ma apuc de review-uri pentru ca vreau sa am timp destul pentru a testa produsele. :)

    ReplyDelete
  18. Ti-am descoperit de curand blogul si tocmai ce am ajus la postarea curenta. Am avut si eu ceva pb din cauza unor minunate vizite pe la coafor. Intre timp, am gasit ceva trucuri si ma gandeam ca poate te-ar putea ajuta.
    Ca actiune din exterior: ulei de cocos sau un amestec de uleiuri de la Londa, sampon cat mai natural sau chiar handmade.
    Din interior: fac o cura (primavara si toamna) cu Oenobiol Anti-Chute. E de vis!
    Sper sa-ti fie de folos.

    Daca te mai pot ajuta cu ceva, poti sa-mi scrii pe halfromanian@gmail.com
    Cu drag,
    Jana

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram