Comanda iHerb Ianuarie 2013



RO: Ieri am fost tare entuziasmată  pentru că în sfârÅŸit îmi venise mult-aÅŸteptatul colet. iHerb. Mult-aÅŸteptat pentru că aveam câteva chestii vitale în el ÅŸi eram eu atât de entuziasmată că era cât pe ce să fac un drum până la postă degeaba pentru că nu puteam să ridic pachetul decât azi. Cine s-a culcat ÅŸi s-a trezit cu gândul la coletul iHerb? Eu! :))


Motivul pentru care aÅŸteptam coletul sunt ÅŸamponul revitalizant cu ulei de jojoba Nature's Gate, pentru că în curând mi se va termina cel cu biotină, tot de la Nature's Gate (cred că maxim săptămână viitoare am să-i fac review-ul) ÅŸi cum m-am împăcat foarte bine cu el am zis să încerc ceva tot de la aceeaÅŸi firmă. Lăsând la o parte faptul că raportul cantitate/preÅ£ este unul imbatatbil, ingredientele sunt unul ÅŸi-unul: uleiuri de jojoba ÅŸi borago, vitaminele E, C ÅŸi panthenol (formă de vit. B), ingrediente skin-identical (sodium PCA), am fost chiar impresionată de formula acestui ÅŸampon.


Ingredientele ÅŸamponului:
Water, cocamidopropyl hydroxysultaine (coconut derived), sodium cocoyl isethionate (coconut derived), disodium cocoamphodiacetate (coconut derived), glycerin (vegetable derived), simmondsia chinensis (jojoba) seed oil, panthenol, hydrolyzed soy protein, hydrolyzed vegetable protein, borago officinalis (borage) seed oil, tocopherol (vitamin E), ascorbic acid (vitamin C), hordeum vulgare (barley) extract, equisetum arvense (horsetail) leaf extract, viola tricolor (pansy) extract, sodium PCA, sodium lactate, arginine, aspartic acid, PCA, glycine, alanine, serine, valine, isoleucine, proline, threonine, histidine, phenylalanine, ascorbyl palmitate, allantoin, polysorbate 20, sorbitan sesquicaprylate (coconut and corn derived), hydroxypropyl methylcellulose (plant derived), glyceryl undecylenate (vegetable derived), sodium hydroxide, phenoxyethanol, fragrance*.
*Phthalate Free


Apoi ar fi crema cu SPF 30 de la Kiss My Face pentru că m-am săturat de mult de Nivea baby SPF50 dar încă nu am găsit o variantă mai bună, mi-am pus speranţele în asta. Sper să nu mă dezamăgească


Ingredientele cremei: 
Active ingredients: Octinoxate 7.5%, Octisalate 3%, Zinc Oxide 3%
Inactive ingredients: Aqua, aloe barbadensis (aloe vera) leaf juice, glycerin, acrylates copolymer, polysorbate-20, stearyl alcohol, helianthus annuus (sunflower) seed oil, dimethicone, caprylic/capric triglycerides, carthamus tinctorius (safflower) oleosomes, glyceryl stearate SE, cetyl alcohol, camellia sinensis (green tea) leaf extract, cetearyl olivate, sorbitan olivate, acetyl hexapeptide-8, a-lipoic acid, sodium hyaluronate, cucumis sativus (cucumber) fruit extract, glycrrhiza glabra (licorice) extract, ascorbyl palmitate (vitamin C), tocopheryl acetate (vitamin E), sodium chloride, linoleic acid, phenoxyethanol, ethylhexylglycerin.

Pe lângă cele două produse care abia aşteptam să-mi ajungă (abia aşteptam adică din momentul în care am dat comanda aş fi vrut să-mi ajungă coletul ieri :)) ) mi-am mai luat şi praful de colagen tipul 1 şi 3, de la Neocell. Sunt foarte curioasă cum e, l-am luat pentru mine şi nu numai pentru că nu iau colagen din alimentaţie aşa că m-am gândit că nu strica să iau din alte surse.


Şi nu în ultimul rând, este uleiul din sâmburi de struguri de la Aura Cacia pe care am de gând să-l folosesc pentru ten (în combinaţie cu jojoba şi primulă), cuticule şi cred că şi păr (în combinaţie cu ulei de cocos, de macadamia şi de migdale).


Din păcate, bucuria mi-a fost spulberată la puţin timp după ce am admirat toate produsele de mai sus, pentru că am constatat că-mi lipseşte balsamul de buze Kiss My face Pomegranate Orange pe care mi-l comandasem pentru că mai am puţin şi am să-l termin pe cel cu piersică. După ce am observat că lipseşte am observat că şi cutia era ruptă într-un colţ şi probbail s-a pierdut pe drum. Am fost atât de supărată când am văzut, bine că a rămas pliculeţul cu PhosophOmega şi a căzut balsamul. :(((


Ţin să va spun că-mi place balsamul de buze Kiss My Face Sliced Peach la nebunie. Este hidratant şi hrănitor, dacă am buzele uscate şi-l aplic, imediat simt cum mă ajuta şi acestea devin mult mai moi, are numai ingrediente bune şi pe deasupra are SPF 15. Doar că, filtrele solare sunt chimice iar unul dintre ele este oxibenzona cu care nu m-am înţeles prea bine. Iniţial mă miram de ce am o senzaţie de răcoare imediat după ce aplicam balsamul pe buze pentru că ştiam că nu conţine mentă apoi am văzut, nu mi-a cauzat vreo iritaţie sau ceva mai rău, dar m-am gândit că ar fi bine să va anunţ. Balsamul costă 2.67$ şi, deşi este mai scump decât altele, îşi merită fiecare cent şi miroase demenţial. :D


Ingrediente:
Active Ingredients: Octinoxate 7.5%, Oxybenzone 4%
Inactive Ingredients: Canola Oil*, Beeswax**, Lecithin*, Beeswax, Prunus Persica (Peach) Leaf Extract, Cocos Nucifera Oil*, Titanium Dioxide, Lysine, Tocopherol, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Royal Jelly, Propolis Wax
*Certified Organic by Quality Assurance International
**Certenz Certified Mill Organic


Coletul mi-a ajuns în fix 2 săptămâni, la postă locală şi a fost vămuit în Germania, din nou. Mai am încă un colet pe drum cu setul Eco Tools Fresh&Flawless şi inca nişte chichiţe, dar setul e de baza, abia aştept să vină.

Daca sunteti la prima comanda pe iHerb, puteti folosi codul SIH411 (sau puteti da click pe link-urile de mai sus si vi se va aplica automat) pentru a beneficia de o reducere de 10% reducere din valoarea totala (si veti obtine si 10% credit de loialitate pentru a fi folosit la urmatoarea comanda. 

Incepand din August 2016 s-a trecut de la International Airmail la Global Mail by DHL iar cu aceasta schimbare coletele iHerb nu mai ajung la posta locala ci la cea vamala unde se percepe TVA (9% pentru suplimente si alimente / 20% pentru restul produselor). De asemenea, pentru provincie pot aparea intarzieri mari datorita timpului mare cat ii ia Postei Romane sa proceseze coletele ajunse in tara. Pentru orice eventualitate, puteti opta pentru plata prin Paypal, disponibila doar cand selectati ca preturile sa fie afisate in dolari sau euro. Pentru comenzi peste 150 euro va fi nevoie sa platiti atat TVA cat si taxe vamale (12.8% din valoarea comenzii)

Daca nu aveti radbare si doriti sa aveti tracking , puteti opta pentru una dintre cele trei variante de transport prin curier: DHL, UPS sau DPD. In acest caz, coletul va fi livrat direct la adresa.

  • Trebuie sa aveti insa in vedere ca DHL percepe un comision de vamuire (in jur de 100 lei/ evitabil daca aveti nr. EORI si platiti personal taxele catre stat) pe langa taxe, care se platesc in functie de continutul comenzii (9% TVA pentru alimente si suplimente, 20% restul). Pe langa asta, procesul lor de vamuire necesita si destul de multe acte, inclusiv o traducere a facturii. 
  • Exista si varianta de transport prin UPS, mai scumpa ca DHL insa nu vi se va percepe acel comision de 100 lei si veti plati doar taxele vamale aferente comenzii. Transportul este inclus atunci cand se calculeaza taxele si veti plati 9% din valoarea totala (comanda+transport). Nu este nevoie nici de documente suplimentare dar la prima comanda cu ei veti fi contactati de ei pentru a va cere datele personale necesare vamuirii.
  • DPD este cea mai noua metoda de transport si pretul platit pe site include taxele. Insa, per total, transportul prin UPS este mai convenabil si nu cunosc mai multe detalii despre livrare.

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

25 comments:

  1. offf , tot ma chinui sa -mi fac un card special pentru comenzi pe net...gata merg sa-l fac :)

    ReplyDelete
  2. Numai buntati, sunt foarte curioasa de crema cu SPF, dupa ce o folosesc pe cea de la PTR vreau sa-mi iau una mai ieftine :D Cred ca o sa-mi iau si eu samponul, suna bine descrierea lui :) Sa le folosesti cu multa placere :*

    ReplyDelete
  3. Am si eu acest colagen..il iau de vreo 2 luni si sincer nu pot zice ca am vazut cine stie ce imbunatatiri:)De gust nu mai zic,e oribil:)))
    Sper sa ti faca bine:)

    ReplyDelete
  4. Sa le folosesti cu drag! Mare pacat de balsam :(.
    Am primit si eu azi un aviz, sper sa fie pt. iherb, ca astept coletul din 9 ianuarie...

    ReplyDelete
  5. hey! sunt tare curioasa de sampon si de crema cu spf 30. le am si eu in wishlist, dar acum am destule SPF-uri in baie. uleiul de samburi de struguri l-am terminat recent, l-am folosit pe ten, corp si par. mi s-a parut foarte fain. balsamul de buze KMF il am, varianta cu ananas si imi place tare mult, eu nu am avut nicio senzatie de racoare, dar nu am probleme cu filtrele chimice - o fi de asta.
    si eu am un colet pe drum, dar am mai mult suplimente, nimic interesant. asteptam pareri despre toate si sa le folosesti cu drag! pupici

    ReplyDelete
  6. Si eu tocmai ce am dat o comanda dar mai mult cu produse pentru fata pentru ca aveam nevoie de un exfoliant cu AHA.
    Sa le foloseste cu placere si pacat de balsam.Mie nu mi-au ajuns niciodata cutiile in halul acesta.E clar cum le-au manipulat.
    O zi buna

    ReplyDelete
  7. @coco du-te pentru ca nu-i mare scofala, dar apoi... :)

    ReplyDelete
  8. @MissRux si eu sunt la fel de cuioasa ca tine. :D Misto daca ai PTR, chiar o recomandam zilele trecute. Mersi mult! Pup :*

    ReplyDelete
  9. @Kryss si eu sper, adica nu am vreo problema cu parul, unghiile sau tenul, din fericire dar am zis ca nu strica.

    ReplyDelete
  10. @Coconut mersi, iti tin pumnii atunci, sa fie iHerb :D

    ReplyDelete
  11. @Milena ferice de tine ca te intelegi bine cu SPF-urile Paula's. :) Si eu sunt foarte curioasa cum e samponul, sper sa fie ok. Revin eu cu impresii. Pup :*

    ReplyDelete
  12. Sa te bucuri de ele! Par faine toate!
    Si eu asteptam (pana ieri) primul meu colet(care a intarziat sa apara). Eu m-am mutat de curand asa ca a fost pus pe numele mamei mele. Acum astept sa ajunga coletul la mine, cu putin noroc il capat in seara aceasta. :)

    ReplyDelete
  13. Se vede cu cata delicatete au manipulat coletul...Sunt tare curioasa de crema cu spf, am vrut si eu sa fac o comanda special pentru ea, dar am tot amanat..Sa le folosesti cu placere pe toate!

    ReplyDelete
  14. Si eu am acelasi balsam si buze si aceeasi senzatie de racoare, de "mentolat", cateva minute dupa aplicare. Pe ten n-am probleme cu filtrele chimice, dar probabil ca pe buze e un pic alta poveste si e explicabil. Ma bucur (cu ghilimelele de rigoare) ca mai are si altcineva aceasta mica problema, mi-era teama sa nu fie ceva in neregula cu produsul.

    ReplyDelete
  15. uuuuuu! tentatii, tentatii! :)))
    eu nu mi-am luat nici un sampon sau balsam de pe iHerb pe ideea ca parul meu e scurt si n-are nevoi prea deosebite. in plus, pentru parul meu "pisicos" (la propriu) mi se pare ca sampoanele care contin silicon ofera un plus de "umph!" :) insa iti spun sincer, la cat de bine suna lista de ingrediente a samponului Nature's Gate...ma declar tentata si incantata!

    ReplyDelete
  16. Si eu am samponul acela in wishlist! :D Am comis-o de data asta si am comandat altul, dar el este urmatorul, clar!

    Mare pacat de balsam si zau, eu cred ca le dadeam cu coletul in cap sa mi-l inmaneze asa. Bine ca nu s-au "pierdut" si alte produse si n-a curs din sampon.

    ReplyDelete
  17. @Gabriela mda. :(( Momentan, asa ca o prim impresie, e promitatoare. Pup :*

    ReplyDelete
  18. @yanna sa stii ca si eu "ma bucur" sa aud ca mai e cineva care are aceeasi senzatie :))

    ReplyDelete
  19. @Monica - Pisica albastra sa stii ca si parul meu este scurt, dar sunt tare atenta ce folosesc pentru ca vreau sa-l cresc. :)

    ReplyDelete
  20. @Georgiana Aha, am luat eu ceva ce nu ai incercat tu inca. Le-as fi dat si eu in cap dar n-am vazut decat tarziu, eram prea entuziasmata. :(( Pup :*

    ReplyDelete
  21. Daca nu face reclamatie la posta, ai toate sansele ca si la urmatorul colet sa "beneficiezi" de cel putin un produs lipsa. Am patit-o si eu, dar dupa 2 reclamatii, toate coletele iherb au ajuns intacte.

    ReplyDelete
  22. @Andrada mersi pt sugestie, din fericire, urmatorul pachet iHerb a fost intact, nu stiu ce s-a intamplat pentru ca niciodata nu am avut probleme cu coletele la posta respectiva

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram