Preferatele lunii Februarie 2013



RO: Incă o lună, încă o postare cu preferatele lunii, de data asta am ceva mai multe produse decât în Ianuarie, că deh, cu atâta shopping tot trebuia să ajungă ceva şi pe-aici, altfel ar fi fost chiar trist. :P



1. Åžamponul revitalizant Nature's Gate cu ulei de jojoba s-a făcut remarcat încă de la prima ultilizare, atunci când i-am simÅ£it mirosul de marÅ£ipan. Nu mi-a uscat părul, nu l-am simÅ£it aspru după ce mă ÅŸamponam, per ansamblu nu mi-a cauzat nicio problemă ÅŸi sunt foarte încântată de ÅŸampon. Mai rămâne de văzut cum e la capitolul căderea părului pentru că în urmă folosirii ÅŸamponului Nature's Gate cu biotină numărul de fire căzute s-a diminuat simÅ£itor, dacă rămâne aÅŸa, nu cred că voi mai încerca alte ÅŸampoane.

2. Crema de mâini Avojuice Raspberry Violet Juice mi-a tot încântat simţurile în Februarie, ador mirosul ei şi faptul că persistă. Este light şi se absoarbe instant lăsând în urmă mâinile fine, de câteva luni port şi în geantă una şi îmi place să le folosesc în timpul zilei. Ah, şi după ce am folosit-o cu mănuşile Eco Tools, acestea au rămas parfumate. <3 Şi da, încă sunt victimă mirosului din cosmetice, dar mă rezum doar la cele pentru corp. :D

3. Despre şosetele Eco Tools şi despre rezultatele pe care le-am avut cu ele v-am povestit în acest articol, aşa că nici ele nu puteau lipsi.



4. Dacă tot am lăudat atât Elf Studio HD Blush, nu putea lipsi nici el din această postare.

5. Luciul de buze Yves Rocher m-a surprins într-un mod foarte plăcut aşa că l-am tot ţinut în geantă şi l-am tot folosit. Este o nuanţă discretă şi naturală, no muss, no fuss. :D Ah, şi nu este lipicios, un mare plus.

6. Tot la capitolul buze, balsamurile de buze Crazy Rumors French Vanilla ÅŸi Kiss My Face  Pomegranate Orange. Primul pentru mirosul delicios iar al doilea pentru că este un balsam foarte bun. Åži faţă de balsamul KMF Sliced Peach care-mi lăsa o senzaÅ£ie de răcoare (că ÅŸi cum ar fi mentolat), cu cel Pomegranate Orange nu am aceeaÅŸi problemă, deci probbail ceva din aroma celui cu piersică lasă senzaÅ£ia asta ciudată.



7. La capitolul unghii, 2 culori s-au făcut remarcate în Februarie: OPI Die Another Day (poze) ÅŸi Do You Think I'm Tex-y?. ÃŽmi place la nebunie rozul zmeuriu al Do You Think I'm Tex-y? ÅŸi am tot purtat-o, îmi place că merge foarte bine cu o bluză în aceeaÅŸi culoare. V-o voi arăta pe blog ÅŸi pe DYTIT, dar mai încolo,  Ã®ntre timp mai am să vă arăt o altă ojă. :D

Cam acestea ar fi preferatele lui Februarie, voi de ce produse aţi abuzat în ultima lună?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

11 comments:

  1. Am pus samponul pe wishlist :) Ma incanta mirosul de martipan :)

    ReplyDelete
  2. Este prima data cand aud de produse Elf, m-ai facut curioasa.

    ReplyDelete
  3. Avojuice am si eu, am folosit-o maxim in ultimele doua saptamani - am scris la tabla si aveam nevoie de hidratare. Te-am pomenit!
    De unde pot sa o iau si pe cea pe care o ai tu? Suna demential!

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Meg - ce ma bucur ca iti place crema. O gasesti la Top Line, pana pe 8 au si promotie 1+1 gratuit in care intra si Avojuice-urile astea mari. Pup :*

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  4. Cele doua oje OPI arata foarte dragut :)

    ReplyDelete
  5. Pe lista de tentatii a intrat de ceva timp samponul, sunt curioasa daca pe parul meu mai naravas s-ar descurca.
    Nu mi-a sarit in ochi aroma Cranberry Orange cand am luat eu balsamurile KMF, dar clar va fi de cumparat candva. Inca le am pe celelalte 3, plus inca unul primit cadou, asa ca mai asteapta putin.
    Sa le folosesti pe toate in continuare cu aceeasi placere.

    ReplyDelete
  6. @darlyst :D este si foarte misto pe langa mirosul delicios. Pup :*

    ReplyDelete
  7. @Fara dulciuri da? Au si produse bune, gasesti multe review-uri pe bloguri, eu nu am decat pt blush-ul asta.

    ReplyDelete
  8. @Sadie sa stii ca nici al meu nu e prea linistit de fel. :D Eu am luat la rand toate balsamurile de buze KMF, ca sa nu ratez ceva, din pacate pentru mine, miroase mai degraba a portocale decat rodii. :( Pup si mersi :*

    ReplyDelete
  9. @Sihaya

    Astept deci mai multe impresii despre sampon. Tocmai am devenit si mai interesata! :)

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram