Benefit They're real! vs BadGal Lash

benefit they're real vs benefit badgal lash

RO: Nu am mai făcut de mult timp o postare comparativă şi cum de mult voiam să vă povestesc despre aceste două rimeluri de la Benefit, am zis că e cazul să mă apuc de scris.

Acestea sunt cele două rimeluri Benefit şi după cum v-aţi dat seamă deja, eu am avut variantele mini pentru amândouă. Dacă poate BADgal nu mi se pare aşa cunoscută, cred că They're Real! nu mai are nevoie de nicio introducere, este un rimel destul de iubit.


M-am gândit că ar fi util să le vedeţi unul lângă altul că să vă daţi seama de diferenţele dintre cele două şi se pare că şi cei de la Benefit au făcut o comparaţie între ele:

benefit they're real vs benefit badgal lash

Iată şi comparaţia mea:

Produsul
BADgal Lash
They're Real!
Aplicator
clasic, destul de mare, m-a cam intimidat la început
aproape la fel de mare ca cel de la BADgal, din silicon
Rezistenţă
foarte bună, nu se transferă pe pleoapă superioară şi nu curge
foarte bună, după ce se mai usucă
Preţ
am aprox. pe la 88-90 lei
97 lei
Alte aspecte
- oferă un look foarte natural
 - perfect pentru un machiaj foarte natural, în genul "no makeaup makeup"
 - alungeÅŸte ÅŸi oferă uÅŸor volum
 - formula destul de uscată, nu sunt sigură că aÅŸa este de fapt formula lui, dar din momentul în care l-am desigilat, aÅŸa a fost
- alungeÅŸte, alungeÅŸte, alungeÅŸte
 - oferă ÅŸi volum
 - formula destul de lichidă
 - din cauza formulei nu mi-a plăcut la început, se transfera pe pleoapă, era foarte uÅŸor să aplic prea mult, o dată ce s-a mai uscat m-am îndrăgostit de el
 - deci, trebuie să aveÅ£i grijă ÅŸi să îndepărtaÅ£i excesul de pe aplicator înainte de a vă da cu el pe gene

benefit they're real vs benefit badgal lash

benefit they're real vs benefit badgal lash
BADgal Lash | they're Real!

benefit they're real vs benefit badgal lash
BADgal Lash | they're Real!

Dintre cele două, mi-a plăcut mai mult They're Real!, deşi nu eram o fană a aplicatoarelor cu peri de silicon pentru că iau mai mult produs decât cele clasice dar după ce m-am obişnuit să curăţ aplicatorul înainte de a mă rimela şi după ce s-a mai uscat m-am îndrăgostit de el. Iniţial am vrut să scriu despre el imediat după ce l-am folosit de câteva ori, dar mă bucur foarte mult că am mai aşteptat, altfel aş fi avut o cu totul altă părere despre el.

În schimb, preturile lor sunt cam mari, mie mi se pare mult mai convenabil să căutaţi seturi Benefit care să conţină şi rimel în variantă mini, eu nu am reuşit să termin niciunul dintre cele 2 în 3 luni. Sau dacă îl găsiţi cadou la reviste (dar asta nu la noi :() iar este modalitate foarte convenabilă de a pune mâna pe They're Real!.

Aţi încercat vreunul dintre aceste 2 rimeluri?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

10 comments:

  1. Pe mine BadGal m-a enervat teribil, nu reuseam sa il aplic ok nicicum. Si eu ma descurc si cu cel mai basic produs, chiar nu sunt pretentioasa. Sunt curioasa de They're real, poate il voi gasi printr-un set, pretul pentru varianta fullsize mi se pare putin exagerat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. La inceput am crezut ca o sa am si eu probleme, mai ales ca periuta aia e aproape mai mare decat ochii mei, dar la mine a fost ok.

      Delete
  2. They're Real! ma tenteaza foarte mult, mi-ar placea sa-l incerc pe viitor. Arata foarte bine pe genele tale!

    ReplyDelete
  3. They're real am avut ocazia sa-l am intr-o varianta mini. Ai dreptate, l-am folosit in cateva luni bune mai ales ca nu folosesc acelasi rimel zilnic. Mi-a placut foarte, foarte mult. Alungirea si volumul pe care-l ofera m-au fascinat. E in top 3 rimeluri alaturi de volumissime de la l'oreal si boombastic de la gosh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vai, trebuie sa incerc si eu Boombastic, am auzit deja atatea laude ca trebuie sa-l am. :)

      Delete
  4. Cred ca They`re real arata mult mai bine pe genele tale!

    ReplyDelete
  5. Si eu am They're real mini, de vreo cateva saptamani. Sincer ma cam manjesc cu buzduganul din capat pe coltul interior/nas, chiar daca il curat de exces, dar in rest mi se pare bun. Nu stiu daca destul de bun sa justifice pretul intreg totusi. In poze arata mai bine ochiul din dreapta pozei :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dupa ce am folosit BadGal am capatat experienta si eu, din fericire, nu am avut probleme cu aplicatorul. :D

      Delete
  6. N-am avut Bad Gal, dar pe celalalt l-am folosit acum vreun an jumate si mi-a placut mult de tot! Singurul aspect negativ este ca se usuca destul de repede si cred ca de aia nici nu l-am cumparat din nou.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tineam minte ca l-ai folosit si ca ti-a placut, dar nu mai tineam minte si de partea cu uscatul. :( Poate ca nefolosindu-l zilnic, la mine nu s-a uscat chiar repede, adica si aucm daca as vrea cred ca l-as putea folosi dar trebuia totusi schimbat.

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram