Saga cremelor cu SPF continua


RO: Dacă tot suntem în luna de conştientizării asupra cancerului de piele, cred că a venit timpul să vă dau câteva detalii despre "my never ending quest to finding the perfect sunscreen".

S-o luăm cu...începutul, zic:


1. Întâi a fost Paula's Choice extra Care Non-Greasy SPF45 (acum este cotată SPF50) despre care v-am povestit aici că nu m-am împăcat cu ea. Pe scurt: oxibenzona şi avobenzona nu sunt tocmai pe placul tenului meu.

Conţine numai filtre chimice, un tub are 148 ml iar preţul este 21.43 euro (s-a scumpit de când am scris articolul şi s-a adăugat şi TVA-ul românesc).

Ingrediente: Aqua, Homosalate 10%, Butylene Glycol (slip agent), Benzophenone-3 6%, PEG-8, 2-ethylhexyl salicylate (octisalate) 5%, Polyethylene (thickeners), Butyl methoxydibenzoylmethane (avobenzone) 3%, 2-Cyano-3,3-diphenyl acrylic acid, 2-ethylhexyl ester (Octocrylene) 2.0%, Dimethicone (silicone slip agent), Silica (dry finish slip agent), Picea Excelsa (Spruce) Wood Extract (anti-inflammatory agent), Sodium Ascorbyl Phosphate, Retinyl Palmitate (vitamin-based antioxidants),Tocopherol, Tocopheryl Acetate (vitamin E/antioxidants), Titanium Dioxide (thickener/opacifying agent), Aloe Barbadensis Leaf Juice (water-binding agent), Bentonite (absorbent), Methyl Glucose Sesquistearate (emulsifier), Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Polyacrylate (film-forming/waterproofing agents), Lauryl Glucoside (wetting agent), Kaolin (thickener/absorbent), Ethylhexylglycerin (water-binding agent), Disodium EDTA (chelating agent), Sodium Hydroxide (pH adjuster), Chlorphenesin, Phenoxyethanol (preservatives).


2. Apoi a venit loţiunea Nivea Baby Sun Protection Lotion SPF 50 despre care nu am apucat să vă povestesc pe blog. În orice caz, e o cremă minunată pentru corp dar tenul meu mixt luceşte de la crema asta orice aş face. Bine formulată.
Pentru tenuri uscate, normale cred că e o alegere foarte bună, conţine o cantitate generoasă deci o puteti folosi şi pe corp (=> un produs în minus) şi are un preţ foarte accesibil. Partea mai proastă ar fi că nu se găseşte peste tot, dacă aveţi noroc s-o găsiţi în oraşul vostru, foarte bine, dacă nu, puteţi face comandă la webfarm.

Experienţa mea cu crema asta a fost ok-ish, lăsând la o parte faptul că lucesc de la ea, orice pudră sau fond de ten aş pune peste, a fost extraordinară, nu mi-a creat nicio problemă, nicio iritaţie, nu tu pustule, nimic, nimic.

Conţine o combinaţie de filtre, unul mineral şi mai multe filtre chimice, un tub are 200 ml şi costă cam 40, 40 şi ceva de lei.

Ingrediente: Aqua, octocrylene, butylene glycol, titanium dioxide (nano), butylene glycol dicraprylate/dicaprate, C12-15 alkyl benzoate, butyl methoxydibenzoylmethane (avobenzone), bis-ethylhexylloxyphenol methoxyphenyl triazine (tinosorb s), glycerin, glyceryl stearate citrate, isopropyl stearate, panthenol, hyderogenated coco-glycerides, myristyl myristate, tocopheryl acetate, stearyl alcohol, VP/hexadecene copolymer, xanthan gum, trimethoxycaprylysilane, citric acid, sodium citrate, trisodium EDTA, ethylhexylglycerin, phenoxyethanol, methylisothiazolinone.


3. Fast forward către Noiembrie, iarnă, nori, radiaţii UV mai slăbuţe, merge un SPF30, după laudele aduse de Corina pentru crema de mâini Paula's Choice Resist Ultimate Anti-Aging Hand Cream SPF30 am crezut că va fi salvarea mea. Numai filtre minerale, deci riscuri de alergii 0. Dezastru! Crema îmi uscă faţa îngrozitor, oricât aş fi hidratat-o înainte (iar Clear Skin Hydrator făcea o treaba nemaipomenită din acest punct de vedere, ba în combinaţie cu serul Resist Super Antioxidant Concentrate Serum nu aveam cum să dau greş), am încercat-o şi atunci când s-a încălzit afară, o foloseam dacă stăteam în casa, aceeaşi poveste.

Crema asta este hit or miss, dacă te înţelegi cu ea, foarte tare, e minunată, nu lasă peliculă albă, se absoarbe repede fără să lase vreun luciu în urmă. Dar destulă lume nu se împăcă cu ea şi nu ţine de tipul tenului, din păcate, ci numai de cum vă e norocul, altfel nu ştiu cum altfel să pun problemă pentru că aşa mi se pare. Păcat, mare păcat! Este singurul produs Paula's Choice pe care chiar am regretat că l-am cumpărat, nici măcar atunci când nu m-am înţeles cu cea cu oxibenzona nu a fost frustrarea atât de mare pentru că măcar ştiam clar unde e problema.

Alte detalii nu am cum să vă dau, momentan văd că nu mai este disponibilă pe site pentru că va fi "rebrand-uită" ca o cremă pentru faţă, dacă toată lumea tot o foloseşte pentru asta, nu ştiu însă dacă îi vor schimba şi formula, rămâne de văzut.

Ingrediente (pt formula cremei de maini): Active Ingredients: Zinc Oxide 6%; Titanium Dioxide 2.32% (sunscreens); Other Ingredients: Water, Ethylhexyl Palmitate (thickener),Cyclomethicone, Dimethicone (silicone slip agents and skin protectants),Polysorbate 80 (emulsifier), Caprylyl Methicone (emollient), Glyceryl Stearate,PEG-100 Stearate (emollient thickeners), C12-15 Alkyl Benzoate (emollient), Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer (film-forming agent), Isohexadecane (slip agent), Cetyl Alcohol (emollient), Propylene Glycol (moisture-binding agent), Polyglyceryl-6 Isostearate (emollient), Camellia Sinensis (Green Tea) Leaf Extract (antioxidant), Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract (anti-irritant/skin lightening agent), Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract (antioxidant), Algae Extract, Aloe Barbadensis Leaf Juice (water-binding agents), Allantoin (anti-irritant), Glycerin, Panthenol (skin-repairing ingredients), Butylene Glycol (slip agent), Caprylyl Glycol (emollient), Alumina, Lauryl PEG-9 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone,Polyhydroxystearic Acid (thickeners), Triethoxysilylethyl Polydimethylsiloxyethyl Hexyl Dimethicone (skin-conditioning agent), Diethylhexyl Carbonate (emollient), Triethoxycaprylylsilane (silicone slip agent), Disodium EDTA (chelating agent), Chlorphenesin, Phenoxyethanol (preservatives).


4. Bun, după Paula's Choice am trecut la crema Kiss My Face Face Factor Face+Neck SPF30 şi din nou am avut probleme pentru că această cremă îmi bloca porii şi imediat cum începeam s-o folosesc mă umpleam de coşuri în barbă. Iniţial am sperat că nu e de la ea dar cealaltă variantă ar fi fost mai cruntă: un nou episod de pustule în barba şi sub mandibulă, după ce mă chinuisem cu un an înainte să scap de ele şi apoi cât am tras ca să scap de semnele rămase. Am întrerupt folosirea ei, am revenit la Nivea Baby SPF50, pustulele au trecut şi am trecut din nou la KMF, la scurt timp pustulele au revenit aşa că am zis să n-o mai văd. :((

Ca să vă faceţi o idee, e destul de emolientă, este densă dar nu mi s-a părut că lasă peliculă albă şi nici luciu, ceea ce mi se pare un mare plus pentru o cremă mai emolientă. Nu-mi dau seama ce anume îmi bloca porii.

Conţine filtre chimice dar şi unul mineral, un tub are 59ml şi costă 9.33$.

Ingrediente: Active ingredients - Octinoxate 7.5%, Octisalate 3%, Zinc Oxide 3% / Inactive ingredients - Aqua, aloe barbadensis (aloe vera) leaf juice, glycerin, acrylates copolymer, polysorbate-20, stearyl alcohol, helianthus annuus (sunflower) seed oil, dimethicone, caprylic/capric triglycerides, carthamus tinctorius (safflower) oleosomes, glyceryl stearate SE, cetyl alcohol, camellia sinensis (green tea) leaf extract, cetearyl olivate, sorbitan olivate, acetyl hexapeptide-8, a-lipoic acid, sodium hyaluronate, cucumis sativus (cucumber) fruit extract, glycrrhiza glabra (licorice) extract, ascorbyl palmitate (vitamin C), tocopheryl acetate (vitamin E), sodium chloride, linoleic acid, phenoxyethanol, ethylhexylglycerin



5. Următoarea încercare ar fi considerată chiar fericită, Adiana a fost drăguţă şi mi-a împrumutat pentru o săptămână spray-ul ei KMF cu SPF30 şi a fost minunat, dintre toate cremele încercate mi-a plăcut cel mai mult.

DAR, din păcate, aşa cum ne-a iluminat tot Adiana în acest articol, protecţia UVA este mult prea slabă pentru ten, deci iată un vis spulberat pentru mine, crema care mi-a plăcut cel mai mult nu protejează bine contra UVA. Păcat, mare păcat!

Textura este light, se absoarbe repede (din câte îmi aduc aminte), pompita este destul de utilă pentru aplicarea produsului pe corp. Este ieftin, 11.49$ pentru 236 ml.

Ingrediente: Active ingredients - Octinoxate 7.5%, Octisalate 5.0%, Zinc Oxide 1.7% / Inactive Ingredients - Aqua, aloe barbadensis (aloe vera) leaf juice, polysorbate-20, cetearyl alcohol, acrylates copolymer, helianthus annuus (sunflower) seed oil, glycerin, dimethicone, cetearyl olivate, sorbitan olivate, camellia sinensis (green tea) leaf extract, carota sativa (carrot) extract, tocopheryl acetate (vitamin E), agaricus bisporus (mushroom) betaglucans, phenoxyethanol, ethylhexylglycerin
6. Din nou fast forward si ajungem in Aprilie, cand am cumparat din Franta Avene Very High Protection Spray SPF50 for children. Dupa ce am studiat indelung articolele despre cremele cu SPF pe blogul Corinei am crezut ca acest spray va fi salvarea mea.


6. În Martie eu deja mă gândeam la creme cu SPF 50, am intuit eu că voi avea în curând nevoie de una. Eu nu concep să ies vara sau pe căldurile astea din casă fără SPF50. Pe lângă faptul că sunt foarte albă, folosesc şi atâtea produse, atâtea minuni încât ar fi mai mare păcatul să se ducă toate efectele pe apa sâmbetei pentru că eu las razele UVA să-şi facă de cap pe faţa mea.

După un studiu aprofundat al articolelor Corinei despre produsele cu SPF am zis eu Avene Very High Protection Spray SPF50 for children ar fi răspunsul pentru problemele mele doar că...normal că în România mai greu să găseşti în Martie creme cu SPF în farmacii, pentru că deh, aşa sunt învăţaţi românii. În orice caz, am dat peste ea în Franţa şi am luat-o mai ieftin decât în farmaciile noastre dar am observat la faţa locului că lista de ingrediente nu mai corespunde cu cea găsită la Corina pentru că cei de la Avene au schimbat formula.

Deşi cei de la Avene se lăuda cu o senzaţie de "atingere uscată", mie nu mi se pare nici pe departe aşa, are o textură foarte light, se absoarbe relativ repede, lasă urme albe, luciu la suprafaţa pielii şi este lipicioasă. În majoritatea zilelor nu am nimic, în altele mă irit ba iar m-am trezit cu o iritaţie pe gât şi nu înţeleg de ce. Momentan o folosesc în continuare şi o să mă descurc cu ea, zilele astea ne-am împăcat chiar bine, aşa că mai vad cum evoluează situaţia.

Conţine numai filtre chimice, un tub conţine 200 ml şi costă în jur de 90-95 lei, iar dacă vă întrebaţi cumva, diferenţa între produsul pentru adulţi şi cel de copii este că cel de adulţi conţine parfum.

Ingrediente: Avene thermal spring water, C12-15 alkyl benzoate, dicaprylyl carbonate, methylene bis-benzotriazoyl tetrametylbutylphenol (tinosorb M), water, glycerin, bis-ethylhexylloxyphenol methoxyphenyl triazine (tinosorb S), diethylhexyl butamido triazone (uvasorb HEB), diisopropyl adipate, butyl methoxydibenzoylmethane (avobenzone), ceyearyl isononanoate, lauryl glucoside,  polyglyceryl-2, dipolyhydroxystearate, decyl glucoside, benzoic acid, caprylic/capric triglyceride,  vaprylyl glycol, citric acid, disodium EDTA, glyceryl behenate, hydrogenated palm glycerides, hydrogenated pal kernel glycerides, polyacrylate-13, polyisobutene, polysorbate-20, propylene glycol, sorbitan isostearate, tocopherol, tocopheryl glucoside, tribehenin, xanthan gum


***

Cam acestea ar fi, în mare, peripeţiile mele cu cremele cu SPF, saga continuă bineînţeles, e foarte frustrant că nu pot găsi o cremă care să mă mulţumească din toate punctele de vedere, e singurul produs de îngrijire a tenului unde nu am găsit încă o variantă bună pentru mine.

Voi aţi găsit crema perfectă pentru voi?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

35 comments:

  1. Eu mi-am cumparat azi de la Bioderma o crema nou aparuta, aceasta: http://www.bioderma.com/ro/nc/produsele/ce-e-nou/product/action/2694.html
    Mi se pare ca are un pret bun, are 100 mL si e 50 de lei, cam tot cat costa si cremele de fata de la ei cu SPF, care au 40 mL. Am incercat-o pe mana si pare ca intra repede in piele si nu ramane film gras, acum sa vad maine cum arata pe ten, am asteptari mari de la ea :d Vara trecuta si "primavara" asta am folosit tot lotiunea de la Nivea, dar la fel, suportam destul de greu senzatia grasa pe tenul meu mixt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aa...mersi mult pentru pont, nu stiam de crema asta dra o s-o studiez putin, o sa incerc si sa gasesc o mostra pt ea, deja mi-e frica sa mai iau creme cu spf fara sa le incerc inainte

      Delete
  2. Vai cat de tare ma oftic ca spray-ul nu e ok, nu stiu ce o sa ma fac, e singurul produs cu spf care nu ma facea sa lucesc ca un bec. This sucks...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yap, si eu care ma gandeam ca macar toamna/iarna sunt asigurata :((

      Delete
  3. Am incercat si eu 4 dintre acestea si singura pe care as mai cumpara-o pentru ten e PC cu SPF50, careia ii caut o alternativa acum fiind putin scumpa. M-am impacat ok cu ea dar sunt sigura ca se poate mai bine. Si mie chiar mi-e foarte ciuda de Kiss my face spray ca are protectie UVA asa mica :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, o s-o incerci si pe a 5a :D poate tie iti place mai mult. Pup :*

      Delete
  4. Eu sunt inca la PC cu spf 45, o sa caut alta cand se termina asta, deocamdata sunt multumita :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. daca gasesti ceva interesant, pls let me know :D

      Delete
  5. Eu acum folosesc una de la Olay si sunt multumita de ea, dar are SPF 30. Dupa ce o termin vreau sa-mi iau una de la Clarins cu SPF 50. http://www.beautymouth.com/2013/05/clarins-spf-50-and-spf30-sun-wrinkle.html
    Sper sa fie ok. Pana acum nu m-a dezamagit nicio crema cu SPF. Am fost norocoasa la capitolul asta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am zis ca o sa studiez si articolele lui Caroline pt produse cu SPF, am vazut ca a scris destule in ultimul timp si sunt curioasa ce zice. Sper sa-ti fie ok si astept atunci review-ul tau. ;)

      Delete
  6. Super articol!! Bravo!!eu inca mai folosesc kiss my face, ne impacam tare bine dar articolul adianei m-a pus pe ganduri,era pre frumos ca sa fie un produs asa bun, ieftin si cantitate mare..de la avene am incercat si eu produsul dar varianta crema nu spray si ma tot gandesc dc sa o cumpar din nou..mie mi-a placut foarte mult, era light ca si textura,intra repede in piele si nu lasa textura uleioasa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi, ma bucur ca ti-a placut. Ai cumva ten normal sau uscat? Eu am ales varianta spray pentru ca am zis ca trebuie sa fie aibe o textura mai usoara decat crema si probabil mai potrivita pentru tenul meu.

      Delete
    2. Nu, am ten mixt dar crema chiar nu este grasa, este lejera.

      Delete
    3. Mersi pt informatii, o trec pe lista :)

      Delete
  7. Eu inca folosesc spray-ul cu SPF 30 de la PC, ma impac ok cu el desi trebuie sa evit sa-l intind si pe pleoape, scade rezistenta machiajului chiar daca folosesc primer.
    Voi cauta si eu Nivea Baby, chiar imi doream o crema cu SPF pt corp. Merci pt sugestie! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. norocoasa de tine ca poti folosi spf de la Paula. Chiar e numai buna pt corp Nivea, eu am vazut-o azi in Help Net si o surpriza mare a fost ca am vazut-o chiar si in DM, dar mai poti incerca si in hypermarket-uri. Pup :*

      Delete
  8. te inteleg perfect! eu momentan sunt in mare dilema, nu am momentan o crema pe placul meu. mi s-a terminat PC Skin Balancing SPF 15 si am trecut la PC SPF 45 si mi s-a cam iritat fata...desi am folosit cu spor vreo 2-3 tuburi in ultimii ani. mai investighez. intre timp mai am un spray KMF pe drum de pe iherb, comanda intarzie. pe deasupra, nici asta nu e perfect, ca l-am comandat inainte de art. Adianei. deocamdata am noroc ca aici e innorat, ploua si sunt 17 grade si nici exfolianti nu folosesc deloc, am tot aplicat mostre cu SPF 15 si 30, dar ce ma fac in continuare? cred ca o sa aplic si eu pe ten Nivea, desi e grasa si pentru corp la mine...pana gasesc o varianta. o sa analizez Avene si Bioderma. pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, imi pare rau, poate o fi ceva de moment, vreo combinatie, daca zici ca ai folosit-o atata, bine macar ca la tine nu-i inca nevoie de spf mare, poate gasesti totusi o solutie. Pup :*

      Delete
  9. Cristina Grindean14 May 2013 at 11:48

    Eu nu prea am folosit creme cu SPF, shame on me, I know. Si eu am pielea destul de alba. Incerca sa indrept situatia de acum. Cremele de la Farmec le-am folosit de-a lungul timpului si am fost multumita de ele, le gasesti aici >>> http://www.farmec.ro/produse/plaja-6/1.html Ma gandeam sa o iau pe cea cu SPF 30. Intre timp ei au mai schimbat ingredientele, sunt ceva mai naturale acum. Au si o crema special pentru fata, cu SPF 50 >>> http://www.farmec.ro/produse/plaja/crema-anti-imbatranire-spf-50-pentru-fata-89.html In general, gasesti produsele lor prin drogherii, farmacii, dar si hipermarket-uri, gen Auchan, Kaufland etc. Dar se pot comanda si de pe website-ul lor. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi pentru sugestie, insa cremele Gerovital Sun nu indeplinesc cerintele mele in ceea ce priveste produsele cosmetice, am folosit si eu acum 2 ani crema de fata cu spf50, am chiar si un review pentru ea, dar este muult prea grasa pentru nevoile tenului meu. Daca esti curioasa poti vedea aici in mare parte de ce nu as alege Gerovital Sun http://pasagera.ro/analiza-chimica-produse-protectie-solara-gerovital-sun.html

      Delete
  10. Dintre cele enumerate de tine numai pe Nivea baby il am si sincer nici nu simt nevoia sa incerc altceva. Este ieftin, miroase bine si poate fi folosit atat de corp cat si pe fata. Ce sa vrei mai mult? :))

    Se gaseste cam greu totusi, de parca ar fi vreun obiect sacru la care sa n-aiba acces toata lumea. Dar asta ai precizat si tu.

    Foarte bun articolul, poate se trezeste odata lumea la realitate si isi da seama ca este important sa ai asa ceva in casa...Macar vara sa foloseasca SPF.

    ReplyDelete
    Replies
    1. uhm...eu as vrea sa nu lucesc ca un bec de la ea, daca nu ar fi fost asta, chiar ca ar fi fost perfecta. :D

      Poate la un moment dat o sa se-nvete si romanii cu protectia solara dar ar fi frumos sa se-nvete si farmaciile sa se aprovizioneze in "extra sezon", nu sa pastreze ce a ramas de asta-vara.

      Delete
  11. Foarte-foarte util articolul! Ii pun semn de carte, sa-l mai studiez daca mi s-o mai pune pata vreodata sa incerc alta crema :)
    Eu momentan ma declar fericita: I think I found THE ONE! Imi iubesc spray-ul KineSys Alcohol Free Performance Sunscreen SPF 30!!! E absolut perfect pentru nevoile mele.
    Eu am avut mari probleme pana mi-am gasit un SPF cu care tenul meu sa se inteleaga: inafara de avobenzona si oxibenzona, ma inteleg ffff prost si cu Titanium Dioxide (pt mine e comedogenic). So, de pe lista ta se elimina in cazul meu Nivea Baby si Paula's Hand Cream. Acum ca am gasit KineSys si ma impac asa bine cu el, as vrea sa-l recomand tuturor :)) E adevarat, SPF 30 nu e 50! Dar, in acelasi timp, textura mai placuta si mai virtual inexistenta eu nu am mai pomenit in viata mea la un produs cu FPS! So, I'm delighted! :) E musai sa-i fac un review cat de curand, altfel iti populez tie blogul cu commenturi kilometrice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca m-am uitat si eu la Kinesys, parca as apela la el la toamna. Ma bucur ca esti asa incantata de el, stiu ca il asteptai cu nerabdare atunci cand ne-am intalnit si eu povesteam despre crema KMF si ziceam ce misto mi se pare. :)) Dar pe atunci inca nu banuiam ca ea era vinovata pt cosurile din barba.

      Si da, scrie scrie, despre el, desi niic pe mine nu ma deranjeaza comentariile kilometrice. ;) Pup :*

      Delete
  12. Si mie mi s-a parut foaaarte util articolul. Multumesc pentru sugestia de a cauta Nivea Baby pe webfarm. De cand a scris Corina despre el il tot caut si nu-l gasesc!
    Eu am tenul foarte uscat, chiar caut creme foarte emoliente si nici luciul nu ma supara, caci oricum pielea mea in mod normal e cam terna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. vezi ca in Bucuresti o gasesti in DM (am vazut-o eu in cel din Crangasi) sau mai poti incerca la help Net, anul trecut de acolo am luat-o si am vazut-o si aanul asta. Pup :*

      Delete
  13. Eu ma impac cat de cat ok cu SPF 45 de la Paula dar daca as avea alta varianta as incerca-o imediat: ceva cu SPF mare, water resistant si cu ingrediente OK. Nivea nu merge pentru ca daca spui ca luceste tenul de la ea nici macar nu vreau sa incerc. Daca mai gasititi alte variante sa ne anuntati si pe noi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lucku you, as fi vrut si eu sa ma impac cu spf=urile de la Paula dar se pare ca nu-s pt mine, dar daca e sa gasesc ceva mai convenabil, I'll let you know :) Pup :*

      Delete
  14. Pe cele de la Paula le-am incercat si eu, imi place mult spray-ul de la ea, nu lasa deloc pelicula lucioasa. Acum am luat si Avene, exact cea pe care o ai tu, sunt curioasa si de ea.
    Am in schimb una Isis Pharma cu SPF 20 - Unitone 4 - pe care am folosit-o iarna si care mi-a placut fantastic de tare. Am primit-o, deci nu stiu ce si cum in legatura cu ingredientele ei, dar efectul ei depigmentar s-a cunoscut la mine (aveam niste patute din timpul sarcinii) si nu mi-a facut vreo problema.

    Daca mai incerci ceva, pune-le pe tapet :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am trecut pe lista Isis Pharma, chiar m-ai facut curioasa si cu siguranta va mai povestesc aici ce experimente mai fac. :)

      Delete
  15. E prima data cand las un comentariu aici, asa ca in primul rand trebuie sa te felicit pt blog! :D
    In legatura cu protectia solara... e greu tare :))
    Eu m-am impacat foarte bine cu spray-ul cu SPF 30 de la Paula... dar acum ca am nevoie de SPF 50 parca nimic nu ma mai multumeste. Mi-am achizitionat de la Avene si spray-ul pt copii si laptele, dar nu ma incanta niciunul prea tare... de la spray chiar m-am iritat si eu :(
    Mai am produsul nou de la La Roche Posay (gelul acela uscat)...dar parca e prea uscat :D trag totusi sperante ca atunci cand va fi mai cald si mi se va ingrasa tenul in zona T va fi ok...
    Te pup! La cat mai multe postari!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi mult, si te mai astept cu alte comentarii la fel d einteresante. :) Bine ca ai zis de crema LRP, chiar o aveam in vedere dar parca nu-mi mai vine sa o incerc daca zici ca e prea uscata, imi e frica sa nu patesc la fel cum a fost cu crema Paula's de maini. :(( Pup :*

      Delete
  16. si asta ar fi o varianta, dar din pacate eu fonduri de ten cu SPF mare nu stiu, doar BB Cream-urile asiatice ar fi o varinata dar asta te limiteaza mult si nu-mi place. :(

    ReplyDelete
  17. Ce ciudat... eu am ten uscat de la o problema cu advantan-ul dat pe fata la recomandarea unui dermatolog, daca se poate numi asa.... si paula's choice hand cream spf 30 nu imi usuca tenul decat putin, in schimb bioderma abcderm solaire spg 50 imi usuca INGROZITOR tenul, si mereu ma irit dupa ce o dau jos pentru ca se ia foarte greu de pe fata...din pacate am dat banii degeaba pe cea de la bioderma, nu i se potriveste tenului meu :(( pacat de ingredientele foarte bune.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi pare rau ca nu ti-a mers bine. Ai folosit si o crema hidratanta adecvata tenului tau inainte, sau un ser? Nu stiu daca ai apucat sa citesti articolul de azi, dar eu aplic lotiune tonica si crema hidratanta inaintea Biodermei. La Paula, oricat de hidratanta ar fi fost crema, degeaba.

      Oricum, atatea tenuri, atatea capricii, toata treaba asta cu cremele e foarte subiectiva, din pacate si clar nu exista asemanari intre al meu si al tau. :( Daca te-ai inteles Paula, foloseste-o in continuare, din moment ce a aparut in SUA, cred ca nu mai dureaza mult pana s-o bage si in Europa pe cea Hydralight (aka vechea crema de maini).

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram