10 oje de toamna

Instagram teaser :D

RO: Very long time, no see write. Dar iar am fost plecată din BucureÅŸti, am avut probleme cu netul pe laptop ÅŸi deÅŸi eram pregătită cu subiecte, articole ÅŸi cu aparatul foto, nu m-am zbătut prea mult. Dar am revenit la internet mai "prietenos" ÅŸi încerc să mă revanÅŸez în următoarele zile, am o groază de articole pe care vreau să le public.


Bun, după ce am văzut ce succes a avut postarea cu 10 oje de vară, m-am gândit s-o repet şi să vă arăt cam spre ce culori voi întinde mâna în această toamnă. Cu cât mai închisă, cu atât mai bine, ador să port oje închise toamna/iarna, se integrează mai bine, o ojă colorată parcă ar sări prea mult în ochi. :D

Iată finalistele, în ordine aleatorie:



1. OPI Midnight în Moscow


O frumuseţe de culoare, am cam neglijat-o dar i-a venit timpul. Still love it!

2. OPI Wocka Wocka


Cred că a fost şi mai neglijată ca Midnight in Moscow, dar e perfectă pentru toamna.

3. OPI Die Another Day


O ojă cameleonică, perfectă pentru toamna, se "asortează" cu peisajul.

4. Orly Moonlit Madness


Pentru că nu se putea fără vişiniu. Am cumpărat oja cu gândul de a o purta toamna/iarna şi după ce a stat pe bară toată vara, e timpul să iasă la înaintare. :)

5. Orly Close Your Eyes


Se aplică acelaşi lucru că în cazul lui Moonlit Madness.

6. Sephora Diving în Malaysia


Am avut o mare pasiune pentru Diving in Malaysia atunci când am luat-o, însă, inevitabilul s-a produs şi a stat în cutie mult timp, foarte mult timp doar că de curând mi s-a făcut dor de ea şi am s-o scot mai des din cutie de acum încolo.

7. Alessandro Luscious Brocade


Este pur şi simplu superbă oja asta, cu reflexiile ei şi excelează în lumina soarelui, dar nu-i rea nici atunci când e înorat.

8. Peggy Sage Mystic Violine


Pe care nu am apucat sa v-o arăt încă pe blog, dar este o ojă superbă cu sclipici albastru într-o bază mov-vişinie. Cu cât aplicaţi mai multe straturi cu atât devine mai albastră şi îşi pierde din culoarea

9. Kiko #245


Mda, încă o ojă movulie dar ceva mai închisă decât Orly Close Your Eyes şi cu alte irizaţii, dar îmi place să port mov pe unghii iarna, în rest, nu-l port decât dacă e cumva oja nouă şi sunt încântată şi curioasă s-o încerc.

10. Orly Wandering Vine


Un verde superb ce face parte din colecţia Bloom pentru primăvara lui 2010, simplu dar atât de frumos, se aplică bine, se usucă destul de repede, m-a cucerit încă de când am pus ochii pe ea.

***

Well, astea ar fi alegerile de moment, pre-Cosmetics Beauty Hair ca să zic aşa, după, mai vedem cum evoluează situaţia. ;) Tocmai din acest motiv nu am denumit articolul 10 oje pentru toamna/iarnă, până la iarnă sigur apar tentaţii noi, dar la OPI voi reveni mereu. :D

Voi ce culori alegeţi în sezonul rece?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

19 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. ÃŽmi place foarte mult Kiko #245 :-)
    Şi eu mă îndrept spre nuanţe de roşu putred, vişiniu, burgundy, verde, bleumarin, dar şi rozuri închise :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. La mine rozurile cam lipsesc din colectia de oje, inafara de Gouda Gouda Two Shoes ofc :)

      Delete
  3. Pentru postarea mea, am ales culori asemanatoare, dar am inclus si mocuri si albastru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, mi-aduc aminte ca am citit-o si chiar ma gandeam atunci ca ar trebui s-o termin si pe a mea. Better late than never :))

      Delete
  4. Toate sunt superbe si pe gustul meu! M-am indragostit de cea Kiko :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur. :) Pey daca vrei ti-o dau cu imprumut, pe Red my fortune cookie :D

      Delete
  5. Eu sunt mare fan oje inchise la culoare, cat mai mult visiniu si mov, cremos sau cu irizatii... Asa ca iti admir majoritatea optiunilor, sunt tare frumoase!

    ReplyDelete
  6. kiko este divine!!! de opi nici nu mai zic, iar pozele pe care le-ai facut cu "finalistele" sunt super misto!

    ReplyDelete
  7. Oh myyyy god, cate nuante de visiniu si burgund! Adooor aceasta culoare (da, in special toamna), iar postarea ta a venit la fix - chiar ma gandeam ca ar trebui sa adaug un rosu-grena cu irizatii sau shimmer colectiei mele.
    Deci, da! A fost chiar pe gustul meu aceasta postare! And the pics are goooorgeus!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur atunci ca te-am inspirat cu cateva nuante pentru toamna :*

      Delete
  8. Nu incetezi sa ma uimesti cu pozele pe care le faci! :)
    Fiecare cu problemele sale...:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. vai, mersi mult, e cel mai frumos compliment din ultimul timp pentru ca mereu incerc sa imbunatatesc blogul. :*:*

      Delete
  9. Tare frumoasa este cea de la Kiko!

    ReplyDelete
  10. Cea de la Peggy Sage este cea mai cea, pe locul doi urmeaza cea de la Kiko. Momentan ocolesc oja desi continui sa cumpar frecvent noi sticlute, don't ask why. :)))

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram