Best of 2013: Produse pentru corp

RO: Am ajuns si la a doua postare din seria Best of 2013 pe care o postez atat de tarziu pentru ca astazi nu am avut laptop-ul cu mine, tot nu il am cu mine dar am reusit sa ma descurc si fara iubitul meu Photoshop :(  si astfel sa nu ratez postarea. Oricum, dupa cum vedeti, este una foarte scurta. :) Cred ca anul viitor am sa combin produsele de corp cu cele pentru par.


SHOWER GEL
Le Petit Marseillais Fleur D'Oranger

M-a surprins prin mirosul lui deosebit, pe care nu l-as alege in mod normal pentru ca sunt fana infocata a aromelor fructate, dulci, dar niciodata florale.

BODY LOTION
Elmiplant Silky Radiance

Fara niciun dubiu crema de corp preferata. Am consumat-o mai repede decat orice alta crema de corp iar asta spune totul. Hidrateaza, se absoarbe repede si miroase delicios, a caramel, cand o aplicam ziceam ca miros a bombonele. :D

DEODORANT
Garnier Mineral Invisible

E un deodorant ok dar marele lui plus este faptul ca intr-adevar nu mi-a patat hainele, o problema pe care o aveam cu deodorantul Jason (pe langa faptul ca nici ca deodorant nu se mai comporta ok) pe care il foloseam inainte de a-l incerca pe cel Garnier. eram disperata. Apropo, daca aveti propuneri la acest capitol, va rog spuneti-mi, preferabil nu deodorant natural, mi s-a cam luat de ele. :D

HAND CREAM
OPI Avojuice Raspberry Violet Juice

Este crema de maini pe care o tin in permanenta in geanta, rare sunt ocziile in care nu am cu mine OPI Avojuice. Au numai arome una si una, imprastie imediat parfumul, se absorb instant in maini si le lase fine, chiar si tatal meu, cu mainile lui super uscate a ramas impresionat de Avojuice. :)

PERFUME
Very Irresistible Givenchy L'Intense 

Varianta clasica a lui Very Irresistible este unul dintre parfumurile mele preferate si de-a lungul timpului, mirosind celelalte variante scoase pe piata mi-au placut cam toate iar varianta L'Intense nu face exceptie. Sunt o fana atat de mare incat, atunci cand au scos varianta barbateasca, imediat a intrat in topul parfumurilor masculine preferate.

Note: varf - pruna / mijloc - trandafir / baza - mosc, patchouli.
***
In seria Best of 2013 veti mai gasi urmatoarele articole:
  1. Produse pentru ten
  2. Produse pentru corp
  3. Peoduse pentru par
  4. Produse de machiaj
  5. Produse de unghii
Care au fost produsele voastre preferate pentru corp?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

14 comments:

  1. Si mie mi-a placut super mult crema de la Elmiplant :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am vazut :D Si-a facut multe fane crema asta de corp. Pup :*

      Delete
  2. Dove mi se pare cel mai bun brand de ingrijire corporala, atat gelul de dus cat si cremele si untul de corp sunt foarte bune.

    ReplyDelete
  3. Silky Radiance... Yummy! A fost si preferata mea, ma pregatesc sa cumpar a patra sticla...

    ReplyDelete
  4. Ceau,

    La deodorante vin eu cu niste propuneri, ca am tot incercat la ele...de la noi din farmacii, la Sensiblu este cel de la Melvita.Pentru mine chiar isi facea treaba.
    Iar acum, unul de pe iherb care isi face treaba: http://www.iherb.com/Real-Purity-Deodorant-3-fl-oz-89-ml/38142#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=real%20purity&rc=65&sr=null&ic=6
    Altul de care am auzit ca e bun, e de la Dr Hauschka.Am citit despre el,l-am vazut si prin aeroport...dar nu l-am luat:(mi s-a parut cae cam scump si il am pe cel de pe iherb la jumate de pret.Dar sigur mi-l voi lua in vara.

    Cu Jason eu chiar am probleme si am ajuns sa il tin pentru folosit pe acasa,sau dupa ce plec de la sala.Astept sa il termin, ca sa nu imi para rau ca am dat banii pe el.

    Cam atat,ca am scris prea mult...:)
    Dorina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu Jason l-am aruncat, am zis sa nu-l mai vad. :) Mersi pentru toate recomandarile, acum trebuie sa ma hotarasc ce sa aleg. :)

      Delete
  5. Trebuie sa incerc si eu un gel de dus Le Petit Marseillais. M-ai facut tare curioasa de cand ai scris de ele.
    Eu folosesc deodorantul Dush Das varianta cu magnolie, dar nu se gaseste in toate magazinele de la noi. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, neaparat sa-ncerci, si DOP. :D Mersi pentru recomandare, am sa fiu cu ochii dupa el. Pup :*

      Delete
  6. Am o slabiciune pentru cremele de maini si m-ai facut curioasa de aceasta de la OPI :) crema de corp de la Elmiplant si eu am :D

    ReplyDelete
  7. Super produsele.

    Referitor la crema de corp, ingredientele sunt ok?
    Citesc si eu pasagera.ro si am devenit mult mai atenta la ce folosesc :)

    Multumesc frumos,

    Andi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna Andi,

      Scuza-ma ca nu am apucat sa-ti raspund mai repede, e foarte ok lista de ingrediente doar ca e parfumata, uite-le aici http://2.bp.blogspot.com/-Y4F1RQ2OQrI/Usv2BrGCoeI/AAAAAAAAFAw/tFzMzDxAvAg/s1600/IMG_4665.JPG

      Delete
  8. Intre timp mi-am luat crema si se uita toata lumea din dm la mine cum cautam fiecare ingredient in dictionar si statea paznicul asa pe langa randuri, paream dubioasa probabil :)))
    Sunt de acord cu tine, dar parfumul este atat de delicios, cateva ore bune tot rezista.

    ReplyDelete
  9. Hello,

    Intre timp mi-am luat crema din DM si eram atat pe dubioasa cautand ingredientele in dictionar pe telefon incat paznicul dadea tarcoale :)). Indeed, parfumul este ceva, miroase delicios, si tine cateva ore bune am observat.
    Multumesc de tip, chiar imi place crema asta, o sa imi mai iau una, just in case. Se gaseste destul de greu, adica doar in DM am vazut :)

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram