Best of 2013: Produse pentru par

RO: Hurray for my precious! Azi mi-am recuperat laptop-ul. :)) Conform programului, azi este ziua produselor de par si nu o va retin mult pentru ca sunt o persoana destul de comoda iar atunci cand am parul mediu sau scurt (cum il tot port de la infiintarea blogului) coafatul se rezuma la ori indreptat ori bucle facute cu bentita si de obicei folosesc produsele de styling pe care le am la indemana, ceea ce pentru moment inseamna spuma si fixativ Wella System Professional. Deci, pastram traditia de anul trecut si am sa va arat produsele de ingrijire.


SHAMPOO
Nature's Gate Jojoba Revitalizing Shampoo

CONDITIONER
L'Oreal EverRiche Conditioner


MASK
Home-made: 
Ulei de cocos + ulei de migdale dulci + ulei de ricin + ulei de macadamia

LEAVE-IN TREATMENT
CHI Silk Infusion

Multi timp am avut o relatie de genul "love-hate" cu acest produs pentru ca imi placea foarte mult ca efecte  dar ii detestam mirosul masculin. As putea spune chiar ca mi-a placut mai mult decat Moroccanoil Light, preferatul anului trecut.

***

In seria Best of 2013 veti mai gasi urmatoarele articole:
  1. Produse pentru ten
  2. Produse pentru corp
  3. Produse pentru par
  4. Produse de machiaj
  5. Produse de unghii
Maine va asteapta o postare mult mai consistenta :>

Voi ce recomandari aveti pentru mine, asa de incercat in 2014?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

5 comments:

  1. Din toate astea , chi silk infusion e ... descoperirea anului... si prima data am citit despre el la tine pe blog!!!
    Ma rog, l-am descoperit la salon in 2012, dar pana sa imi dau seama ca imi prieste si pana le-am intrebat pe fete cu ce ma dau... s-a facut 2013...
    Mie imi place mirosul lui fff mult... prefer asta decat un miros "prea dulce".... dar care se vrea feminin.
    Oricum, merci si te pup!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Really?! OMG! :"> Ma bucur atunci ca-ti place atat de mult.Acum parca imi pare si mai rau ca nu am apucat sa scriu un articol despre el, eh la anul, poate fac un versus cu CHI Silk Infusion Keratin, care am inteles ca are un parfum dulce :D

      Delete
  2. Nu am un par problematic, dar tare mi-ar place sa incerc balsamul L'oreal EverRiche....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vezi ca il poti comanda de pe feelunique, am pus in monthly review un link

      Delete
  3. Pentru ca vreau sa incerc mai multe masti home-made rebuie sa incerc masca cu uleiuri :D

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram