Best of 2013: Produse pentru ten

RO: Wow! Inca nu-mi vine sa cred ca am ajuns la sfarsitul anului si desi eu am cam tras linia aproape de la inceputul lunii in ceea ce priveste produsele acestui an, parca tot a trecut atat de repede timpul si m-a cam luat pe nepregatite intr-un final.

Atunci cand am facut listele, imi propusesem sa acopar in articole toate produsele pe care voiam sa le mentionez. iata insa ca nu mi-a iesit planul si am hotarat ca la anul voi incepe treaba asta cel putin cu o luna jumatate inainte. Oricum, cred ca am facut progrese si puteti citit articole despre mult mai multe produse decat anul trecut.

Am pastrat tipul postarilor de anul trecut, doar ca, am separat produsele de ingrijire a tenului de cele de ingrijire a corpului ca sa se echilibreze cat de cat iar postarile vor fi in ordinea urmatoare:
  1. Produse pentru ten
  2. Produse pentru corp
  3. Produse pentru par
  4. Produse de machiaj
  5. Produse de unghii
In fiecare articol veti gasit link-uri catre celelalte si in caz ca voi mai scrie cate un articol pentru produse mentionate aici, le voi trece si aici.

***


CLEANSER
Boots Simply Sensitive Foaming Cleansing Wash

TONER
Paula's Choice Skin Balancing Pore Reducing Toner

MOISTURIZER
Paula's Choice Skin Recovery Hydrating Treatment Mask

EYE CREAM
Paula's Choice RESIST Retinol Serum

TREATMENT
Paula's Choice RESIST Weekly Resurfacing Treatment

MAKEUP REMOVER
L'Oreal Eclat Sublime Huile Demaquillante

SUNSCREEN
Bioderma ABCDerm Solaire SPF 50+

Desi am putut s-o folosesc cu succes numai vara cat au fost temperaturile ridicate, plusurile eie atarna mai mult in balanta decat cele ale celorlalte creme cu SPF incercate in ultimul an.

LIP BALM
Kiss My Face

Cremoase si foarte hidratante, cremoase, se topesc instant pe buze, dintre cele incercate de mine anul acesta, cele Kiss My Face mi s-au parut cele mai bune. In plus, ca bonus, toate au niste arome nemaipomenite, pana acum am incercat aromele: Piersici, Capsune, Cocos si ananas, Merisoare si portocala. Le gasiti pe iHerb, din pacate, momentan nu mai sunt disponibile pe site decat cel cu capsune si cel cu piersici pe care nu il recomand pentru ca atunci cand il aplicam simteam mici piscaturi, semn ca ceva din compozitie (probabil parfumul) imi irita usor buzele.

***

Care au fost preferatele voastre in ceea ce priveste produsele de ingrijire a tenului?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

12 comments:

  1. Salut! E prima oara cand iti scriu un comentariu pe blog, desi te urmaresc de foarte mult timp. Tot PC-ul ramane la putere si la tine, dar si la mine. In proportie de 60% preferatele mele sunt tot de la Paula. Cred ca sunt singura persoana ce nu se intelege cu Paula's Choice Skin Balancing Pore Reducing Toner, dar in acelasi timp ma inteleg perfect si folosesc pe toata fata RESIST Retinol Serum. Am tot citit ca usuca tenul, ca este bun doar in zona ochilor, eu nu am nicio problema si il combin tot timpul cu AHA de 5%. Am renuntat la RESIST 10% AHA si mi-am luat varianta cu 5% AHA in primul rand din cauza banilor. Nu mi le-am permis pe amandoua si mi-am luat de pe iherb AHA cu ph-ul un pic mai mare dar cu o concentratia mai mare de acizi. Se pare ca aceasta combinatie merge perfect.
    Daca ar fi sa aleg preferatele anului cred ca mi-ar fi f greu, cred ca cleanserul de la RESIST, BHA 9%, PC AHA 5%, EARTH SOURCE Toner PC, CE feluric, Nivea baby 50 SPF si evident balsamurile de la KMF, pacat ca nu-l mai gasesc pe preferatul meu :( In materie de machiaj merg pe crema colorata de la PC cu 30 PC, Physician's Formula pudra SFP 50 (din pacate nu se mai gaseste pe iherb :( ) si iluminator de la MUA...dar probabil vei ajunge si acolo :P

    Sarbatori fericite si sa scrii mai des pe blog...ah..si iar am scris mult :D
    Anca A

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna Anca,

      In primul rand ma bucur ca ai lasat comentariul, mereu imi face placer sa citesc comentariile lungi si elaborate, sper sa mai citesc pe viitor comenatrii de-ale tale.

      In al doilea rand, sarabatori fericite si tie!

      Stai linistita, nu esti singura care nu s-a inteles cu lotiunea tonica Skin Balancing, iar AHA 5% mi-a placut si mie foarte, foarte mult dar atunci cand a venit timpul sa iau din nou AHA, am mers tot pe cel 10% ca sa fie o concentratie mai mare pe care s-o aplic mai rar, nu in fiecare seara, dar in curand mi se termina iar si planuiesc sa incerc variant Derma E cu 5%. Dintre preferatle tale, uite ca nu am incercat lotiune tonica Earth Sourced, am mai auzit laude la adresa ei dar eram prea fixate pe SB, poate la anul o incerc si eu, sau cea Hydralight...so many choices...just one face :))

      Te pup :*

      Delete
  2. wow, imi place acest gen de postare. L-am facut si eu la finele anului trecut. Il voi reface si acum si daca nu te superi, voi prelua si eu varianta pe categorii.
    pupici, abia astept urmatoarele postari :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca iti place, eu sunt adepta a lucrurilor structurate si asa am ajuns sa impart astfel preferatele anului. :D

      Nu ma supar dava preiei, daca ai si mentiona faptul ca postarile mele tea-au inspirat ar fi minunat. :) Pup :*

      Delete
    2. oooo, ce ma bucur. Vreau sa stii ca am intrat zilnic pe aceasta postare, sa vad daca cumva mi-ai raspuns. Am crezut ca nu ti-a cazut tocmai prea bine sau ca te-ai suparat. Mi se pare ideala varianta pe categorii....
      Am mentionat chiar in prima postare ca m-am inspirat de la alta bloggerita, dar nu mi-am permis sa te mentionez....asta pana acum:))
      multumesc!!!!

      Delete
    3. Nuuu, de ce sa ma supar? :) Nu am raspuns imediat pentru ca ori am fost ocupata, ori nu am avut calculatorul la indemana si am amanat pe cat posibil sa raspund de pe telefon, dar tot acolo am ajuns. :)) Bine ca mi-ai scris din nou ca sa-mi aduci aminte sa ma uit si peste preferatele tale. Pup :*

      Delete
    4. deci pot sa trec linistita in anul care vine :)))) hihihihihihiiiiii.
      La multi ani sanatosi si numai fericire!!!!!

      Delete
  3. NU am folosit nici unul dintre produsele enumerate de tine, dar imi place poza:)). Sarbatori fericite!

    ReplyDelete
  4. Desi n-as zice ca-s fan produse Paula's Choice, caci cu majoritatea incercate, eu nu m-am inteles, pot spune ca imi plac cele selectate de tine. Cele 3 si o crema cu retinol au fost singurele care nu mi-au creat acnee, deci da, pe ele le-as recomanda si eu mai departe.
    Demachiantul de la L'Oreal se gaseste la noi?
    dar spuma de la Boots?

    As testa si crema de la Bioderma pe viitor. Acum am una de la Apivita spf30 care este destul de ok sub fdt, perfecta fara fdt, doar (eventual) pudra deasupra. :)

    Super ideea acestei postari!
    Sa-ti mearga bine in continuare cu toate produsele de mai sus. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi pare rau ca nu te-ai inteles cu majoritatea produselor PC :( cat despre uleiul demachiant si spuma , niciunul nu se gaseste in Romania dar uleiul macar poate fi comandat de pe feelunique, gasesti in review maimulte detalii.

      Hm...Apivita, bine ca mi-ai adus aminte, poate am s-o incerc dupa ce trmin tubul de Avene. Pup :*

      Delete
  5. Din lista ta nu am folosit niciun produs dar ma tenteaza balsamurile de buze de la Kiss My Face, pacat ca nu se mai gaseste cu cocos :( l-as fi cumparat imediat :D

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram