Boots Simply Sensitive Foaming Cleansing Wash


RO: Nu pot sa-mi dau seama oare de ce am amanat aproape jumatatate de an sa scriu acest articol, dar mai bine mai tarziu decat niciodata, nu-i asa? Astazi am sa va vorbesc despre produsul meu de curatare preferat dintre cele incercate in ultimul an: Boots Simply Sensitive Foaming Cleansing Wash.


A fost al doilea cleanser sub forma de spuma incercat pana acum dupa ce, primul m-a cam dezamagit, dar este un produs foarte laudat si cum intra in stoc, zboara, fie de pe rafturi, fie din stoc de pe site-ul Boots.

Gama Simply Sensitive a fost special conceputa pentru a fi blanda cu tenul, nu contine parfum sau coloranti si include si alte produse minunate, cum ar fi gelul pe care l-am incercat anul trecut (*review*) sau laptele demachiant, toate la preturi foarte bune.

Un tub contine 150 ml de produs pe care eu i-as fi consumat cam in 4 luni, spun i-as pentru ca ma panicheaza gandul de a o termina, asa ca am retras-o temporar. Spuma este foarte delicata si o pompa imi ajunge pentru a curata tenul dupa ce am terminat cu demachierea.

Nici nu stiu de unde sa incep cu laudele pentru acest produs, curata bine, fara a agresa tenul, este bine formulat, fara iritanti si chiar fara parfum, am folosit-o atat pe caldurile din vara cat si pe vreme apriga in Octombrie si niciodata nu am simtit ca-mi usuca tenul. A fost primul produs de curatare accesibil ca pret care nu mi-a lasat acea senzatie de piele care te strange, altul fiind Paula's Choice Skin Balancing Cleanser (*first impressions*).

Costa numai 2.5 lire dar l-am vazut frecvent redus insa, are si un minus, faptul ca il gasiti numai in Anglia. Din pacate, dupa schimbarea gamei de la Expert la Simply Sensitive, nu au mai fost aduse in Romania. Totusi, am vrut sa va impartasesc parerea mea despre produs tocmai pentru ca mi-a placut atat de mult si pentru ca este preferatul meu de anul acesta.

PS: Se pare ca in curand Boots.com va expedia colete in anumite tari din Europa, Romania not included ofc :( , dar poate reusiti sa trimiteti la altcineva coletul.

Produs Boots Simply Sensitive Foaming Cleansing Wasg
Textura and miros
textura delicata, aerata; miros neutru
Cantitate
150 ml 
Expira  12 luni de la deschidere

Ingrediente  Aqua (Water), Cocamidopropyl betaine, Sodium chloride, Sodium cocoamphoacetate, Glycerin, Sodium citrate, PEG-120 methyl glucose dioleate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Sodium benzoate, Citric acid, Propylene glycol, Tetrasodium EDTA, Aloe barbadensis leaf extract, Tocopherol

 Rezumat+ delicata cu tenul
+ nu usuca tenul
+ curata bine
+ ieftina
- disponibila doar in Anglia

 Pret 2.49 lire
 Unde cumpar farmaciile Boots sau online
Rating:

Ati avut ocazia sa incercati aceasta spuma demachianta?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

7 comments:

  1. Eu te cred pe cuvant cu tot ce ai spus despre aceasta spuma si am mers la sigur si cand am cumparat-o pentru ca aflasem prima data de la Pasagera. In cateva cuvinte pot sa spun ca este calitate la pret foarte bun, dar binenteles ca suntem o tara de nefericiti pentru ca toate produsele bune si convenabile ca pret nu se gasesc la noi.
    Nu stiu daca tu ai observat sau intampinat problema asta, dar eu, de fiecare data cand transport produsul in bagaj, se scurge si mi se uda si restul produselor din portfard. Lucrul asta l-am observat de prima data cand am primit coletul, pentru ca sticlele erau ude, asadar stiau ei ce stiau expeditorii cand le-au pus intr-o punga pe care au innodat-o. :)
    Pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sincera sa fiu, nu cred ca am luat-o vreodata cu mine atunci cand am plecat undeva pentru ca prefer sa iau recipiente mici iar spuma nu am cum s-o transfer in altceva mai mic. Ah, ba nu, stai ca de fapt a fost plimbata o luna de zile pana a ajuns la mine si cred ca totul a fost in regula, ma gandesc ca daca s-ar fi scurs din ea o luna intreaga s-ar fi dus o cantitate semnificativa din ea. :-?? Uite aici cat era in tub atunci cand am primit-o: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1001011_552552038119288_1636318283_n.jpg

      Delete
    2. Deci e ceva dubios la mijloc, numai ale mele se scurg? :( Pana acum am folosit 2 din 4 si ambele se umezeau cand le transportam, nu curg mult, dar se prelinge lichidul incat se uda punga si sticla (pentru ca le puneam in punga de fiecare data cand plecam la drum, ca sa nu mai ude si celelalte produse). Ah, dar motivul ar putea fi si faptul ca ramaneam fara capac la sticla si este foarte posibil ca prin pompita sa se prelinga produsul.
      In orice caz, sunt multumita de cum isi face treaba aceasta spuma, la inceput stiu ca nu prea imi placea mirosul care aduce a bere, dar intre timp m-am obisnuit si cu asta. M-ar tenta sa incerc si gelul care pare a fi mai safe de transportat, dar nu stiu daca nu cumva o sa usuce pielea ceva mai mult

      Delete
    3. Si am uitat sa mai zic ceva.. eu o folosesc si in zona intima, ca m-am gandit in sinea mea ca daca tot este asa bine formulata si blanda, nu vad care ar fi riscul, in comparatie cu gelul de dus din comert care are toate aromele si mirosurile posibile si care nu este atat de atent formulat.
      Pup!

      Delete
  2. da, un produs foarte bun. pacat ca nu il mai aduc la noi, eu l-am folosit intens cand inca era disponibil in varianta mai veche in sensiblu. eu acum sunt multumita de spuma sensitive de la balea, chiar azi am mai cumparat una ca mai e doar putin in cea pe care o folosesc acum. pupici, draga mea!

    ReplyDelete
  3. Mai am si eu foarte putin din ea. Mi-a placut asa, dar nu cred ca o voi recumpara. Nu ma atrag spumele de curatare si am impresia ca imi usuca tenul destul de tare.

    ReplyDelete
  4. Oh, how I miss it! Si mie mi-a placut mult, la fel si gelul din gama. Cu prima ocazie o sa fac stoc acasa.

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram