Monthly review: Noiembrie 2013

RO: Am intrat in Decembrie...woohoo...deja numaram zilele pana la Craciun, vacanta, relaxare, timp petrecut alaturi de cei dragi. Ati inceput sa decorati casa? Eu nu m-am apucat inca, dar ma bate un gand. :D

Sa trecem si la postare...

***

Noiembrie pe Instagram (@sihayasworld)


La capitolul machiaj, am inceput luna in forta cu MAC Riri Woo, am continuat cu Rimmel Lasting Finish Matte by Kate Moss 107 si am incheiat-o si mai in forta, ca model pentru Ioana la cursurile ei de machiaj si cam dandu-i ceva de munca. Rezultatul il vedeti in poza.


Am descoperit colectia de Craciun Marionnaud, apropo, daca aveti nevoie de inspiratie aruncati un ochi peste articol). Intr-o dimineata cam mohorata si friguroasa am pasit intr-un loc de vis, Madison Perfumery, printre parfumuri, cosmetice si oje de lux si am aflat mai multe detalii despre unasiuna.ro iar intr-o alta dimineata, nu atat de mohorata, m-am intalnit cu fetele din blogosfera  cu ocazia lansarii serului de sprancene Dr. Eyebrow by Elis.



Desi nu am apucat zilele astea am sa va povestesc despre cel mai nou brand de imbracaminte intrat pe piata din Romania: Mim. Si daca tot suntem la capitolul moda, luna trecuta am avut o fixatie si am purtat in disperare noii mei pantalani din imitatie de piele si blugii evazati.


La capitolul cumparaturi, nu pot sa nu mentionez Inglot, mai ales pentru ca 2 dintre produsele din poza sunt prezente la preferate mai jos. Apropo de Inglot, deschiderea in Baneasa Shopping City  va fi pe 3 decembrie, eu numar zilele. <3 Pe langa bunataile de la Makeup Fest, mi-am marit colectia de nisipoase cu minunatia de la Rimmel si de Black Friday am taiat de pe wishlist obiectivul de 35 mm.

Faves

1. L'Oreal Elvive Ulei Extraordinar

Pentru moment mi se pare bun si cel putin pe termen scurt nu pare inferior celorlalte uleiuri de par mai scumpe pe care le-am incercat. Acum ramane sa vad pe termen lung cum se va comporta.

2. L'Oreal Hair Expertise Ever Rich Conditioner

Va povesteam ca am renuntat temporar la el in speranta ca voi consuma mai repede balsamul bifazic Gliss insa i-am simtit lipsa, de fapt parul meu ii simtea lipsa asa ca am revenit la el. Daca il vreti, il puteti cumpara de pe Feelunique.

3. L'Oreal Sublime Soft Calming Gel-Cream Wash

In ultima vreme am tot strans produse L'Oreal care-mi plac mult, din caets motiv vedeti atatea si aici, iar gelul de curatare Sublime Soft chiar m-a impresionat in cel mai placut mod posibil si ma bucur ca l-am luat.

4. Avon Ideal Flawless Foundation

Am redescoperit fondul de ten Ideal Flawless si mi-am adus aminte de ce mi-a placut atat de mult cand l-am luat si am intins mana dupa el foarte des.

5. MAC Riri Woo

Nu cred ca e vreo surpriza ca am inclus acest ruj. Culoarea este superba, aplicarea nu e tocmai minunata, fiind foarte uscat, dar si din acest motiv este si foarte rezistent. Si mai are si ambalaj rose gold. :)) Daca nu l-ati prins, nu-i nimic, este aproape identic cu Ruby Woo.

6. Inglot O2M #622

Un rosu foarte frumos pe care am sa vi-l arat zilele urmatoare, asa ca sa stiti ce sa puneti pe lista cand va veti duce la standul Inglot (sau puteti comanda de la ei, mai multe informatii despre comenzi puteti lua de pe pagina de Facebook). Stiti ca ojele mele rosii preferate sunt OPI-urile, din care am numeroase variante, dar oja Inglot mi-a placut foarte mult. Este un rosu aprins cu sclipici auriu, seamana cu OPI The Spy Who Loved Me, si mi se pare un rosu perfect de purtat in Decembrie.

7. Rimmel Space Dust in Total Eclipse

Pana la urma nu a fost chiar un chin de dat jos oja, oricum, la cat de frumoasa este, nici nu mai conteaza. Am vazut ca si voua v-a placut foarte mult, deci cred ca nu va mira ca o regasiti in aceasta postare.

8. Inglot Freedom System Brow Powder Square #569

Pot sta linistita acum pentru ca mi-am gasit o culoare perfecta pentru sprancene si sunt foarte incantata. Acum ma tenteaza sa iau si ceara de sprancene.

Top 5 articole

  1. T*I*S: OPI 2014 - lansarile programate pentru inceputul anului viitor
  2. 3 trucuri de makeup de la Alexandru Abagiu
  3. Monthly review: Octombrie 2013 - ma bucur ca v-a placut formatul nou si ca a fost atat de citita postarea
  4. GBISS: Dieta - luna asta cred ca apuc sa scriu si partea de sport
  5. Ins & Outs #2
***

Si cu asta am mai incheiat o luna, nu-mi vine sa cred ca se apropie anul de sfarsit si trebuie sa ma ocup de lista cu produsele preferate ale anului.

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

13 comments:

  1. abia astept si eu topurile anului 2013, mi-am promis ca o sa fac macar 3 topuri! sper sa ma tin de cuvant. eu iubesc si iarna, luna decembrie si ianuarie, sarbatorile au farmecul lor! la mine in familie tot dintr-o sarbatoare in alta o tinem! la inceputul lunii avem aniversarea logodnei, apoi Craciunul, Anul Nou, tata e Ioan, iar apoi imediat vine ziua mea!
    iti doresc un decembrie minunat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi, la fel! E frumos s-o tii din sarbatoare intr-alta si abia astept sa-ti citesc topurile, postarile de genul sunt numai bune pentru wishlist. :D

      Delete
  2. Imi place foarte mult cum esti machiata in a treia poza :) o luna cu multe produse frumoase si bunataturi superbe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si in celelalte doua nu? :P Mersi, la fel! :*

      Delete
  3. Mi-am luat si eu gelul L'Oreal si oja Aurora :D Cum ai sters-o de pe unghii pe a ta?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa le folosesti cu placere! Pey, cu multa rabdare am sters-o :D, eu nu aplic sistemul cu folia de aluminiu dar tu poti incerca asa. :*

      Delete
  4. Iti vine superb Riri Woo! Si eu m-am indragosit de samponul L'Oreal Hair Expertise Ever Rich. Imi pare rau ca nu mi-am cumparat si balsamul. Cred ca faceau o super echipa. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iar eu ma uitam ca ti-ai luat samponul si ma gandeam cum o fi, mai ales in combinatie cu balsamul :))

      Delete
  5. Acum vreau si eu balsamul Ever Rich! :))
    Foarte fain iti stau rujurile rosii-visinii si iti spun si eu ca imi place enorm machiajul din a 3a poza, s-a descurcat tare bine Ioana! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi, mersi :* Da, s-a descurcat bine, mi-am admirat cam mult si cam des machiajul in oglinda iin ziua aia. :))

      Delete
  6. Si eu sunt in mare cautare de blugi evazati pe placul meu.
    Arati superb, chiar in poza cu blugii evazati se observa ce mult ai slabit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca ai rabdare sa cauti, eu i-am luat pe ai mei de la Miniprix, iar alte modele misto am vazut la Stradivarius.

      Mersi :"> Pup :*

      Delete
  7. Uleiul il vreau si eu neaparat!!

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram