3 oje perfecte pentru noul an

RO: Of (bun inceput, nu-i asa? :D), ojele din postarea asta ar fi trebuit sa apara pana ieri seara, dar, pentru ca m-am ocupat si de altele, nu am mai apucat. Rusine sa-mi fie, dar am zis ca daca tot nu am prins revelionul cu postarea, nu-i nimic, va pot arata 3 oje numai bune de trecut in proaspata lista de dorinte pe 2014. Iar la sfarsit gasiti si un filmulet. ;)

Ideea a fost sa va arat 3 oje pentru sarbatori, 3 oje numai bune de luat ochii prin sclipirile lor si, uite asa, atunci cand Beauty In The Bottle mi-a propus sa-mi aleg niste oje, am reusit sa ma opresc la cele trei:

  • China Glaze All Wrapped Up
  • OPI On Her Majesty's Secret Service
  • China Glaze Put A Bow On Me

Cele doua China Glaze fac parte din colectia de Craciun 2013 Happy HoliGlaze iar On Her Majesty's Secret Service era o dorinta mai veche de-a mea si face parte din colectia Skyfall (din care v-am mai prezentat o alta oja, Die Another Day).



In primul rand, va spun sincer ca am ramas fascinata de cat de frumoase sunt, mai ales cele 2 China Glaze pe care nu avusesem ocazia sa le vad decat in poze, iar pozele nu le fac dreptate.

Prima care a ajuns pe unghii, pana la "sedinta foto" a fost OPI On Her Majesty's Secret Service si este atat de frumoasa, un gri-albastru (in sticla chiar duochrome, dand inspre roz, dar pe unghii nu se prea observa efectul) cu sclipici fin galben si albastru. Are o consistenta lichida, nu este cremoasa ca ojele cremoase, dar parca nici ca cele jelly, ca sa fie complet opaca ori o aplicati in 2 straturi groase, ori mai multe mai subtiri. Efectul final merita cu siguranta si oricum chiar repede pentru numarul de straturi pe care-l aplicasem eu (imediat dupa am pozat-o si mi-am vazut de treaba si nu am reusit sa stric manichiura). Dar va las cu pozele...



China Glaze Put A Bow On It are sclipici fin mov cu reflexii mov sau roz, intr-o baza gri inchis, de o consistenta foarte lichida, aproape apoasa dar care devine opaca dupa 2 straturi mai groase (cum am aplicat eu) sau probabil 3 mai subtiri. Sa va spun si ce repede s-a uscat: dupa vreo 2-3 minute deja puteam atinge unghia, fara a distruge manichiura, asta fara top coat de uscare rapida. In poze o vedeti fara top coat dar in mod normal nu as sari peste acest pas, pur si simplu pentru ca imi place aspectul lucios al manichiurii, mai ales al celor cu sclipici, parca se vede mai frumos.



Singura diferenta intre Put a Bow On It si All Wrapped Up este culoarea sclipiciului, cea din urma avand sclipici albastru, dar in rest are fix acealeasi caracteristici, aceeasi consistenta, acelasi timp rapid de uscare. Totusi, All Wrapped Up parca nu s-a aplicat atat de frumos si am adaugat un strat in plus. Ambele oje pot fi purtate ca atare sau le puteti da peste o baza, pentru a da o nota speciala manichiurii.



Si, asa cum v-am promis, pe final, va las cu un scurt filmulet in care am incercat sa va arat sclipiciul ojelor, care in poze nu poate fi surprins foarte bine.

Sihaya's World 3 Oje pentru noul an from Sihaya on Vimeo.

Pe langa OPI si China Glaze, mai gasiti la Beauty In The Bottle oje Zoya, Essie, Color Club, Layla, A England, Orly, faimosul Seche Vite.

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

15 comments:

  1. sunt absolut fabuloase toate trei!!!!

    ReplyDelete
  2. Wow, wow, wow! Minunate toate 3, cred totusi ca cea OPI m-a fermecat cel mai mult!
    La multi ani! :)

    ReplyDelete
  3. Daca pozele m-au convins 50%, filmuletul mi-a pus capac. Sunt superbe!!!

    ReplyDelete
  4. adorabile toate trei <3 La multi ani!

    ReplyDelete
  5. Prima oja de la O.P.I mi se oare ca seamana cu cea de Essence - Miss Universe. :)
    http://carlasbeautybox.wordpress.com/2013/12/30/essence-miss-universe/

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. O am si pe cea essence si crede-ma ca miss universe nu se apropie de frumusetea lui OHMJSS, sau cel putin din punctul meu de vedere :)

      Delete
    3. eu nu o am pe cea de la O.P.I dar din poze imi parea ca seamana putin :D.. acuma depinde si de lumina :)

      Delete
  6. Cred ca voi opta pentru albastru luna aceasta! OPI are niste culori noi foarte frumoase, deosebite.
    La multi ani!

    ReplyDelete
  7. Foarte frumoase toate! Sa le porti cu placere.

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram