T*I*S: Noutati Max Factor si promotii


RO: Imi aduc aminte atunci cand a aparut in Romania, conceptul rujului Lipfinity era complet nou pentru mine, nu-mi puteam imagina cum un ruj poate rezista 8 ore fara sa ai nevoie de retus. Ce-i drept, pe atunci nici rujurile pe care le aveam nu erau cine stie ce iar trucurile pentru prelungirea rezistentei unui ruj imi erau total necunoscute, dar exista Lipfinity.




Recent, Max Factor si-a marit gama de nuante a rujurilor Lipfinity cu 16 culori noi care si-au facut debutul cu ocazia prezentarii colectie Victoria Beckam SS '14, unde Pat McGrath, Max Factor Global Creative Design Director, a folosit nuanta Always Delicate pentru a crea un look natural si totusi rafinat.


Iata si nuantele care fac parte din colectia primavara/vara Lipfinity: 

S->D: 006 Always Delicate / 022 Forever Lolita / 024 Stay Cheerful / 026 So Delightful / 125 So Glamorous / 142 Evermore Radiant / 144 Endlessly Magic / 146 Just Bewitching

S->D: 148 Forever Precious / 191 Stay Bronzed / 200 Cafinated / 210 Endlessly Mesmerizing / 215 Constantly Dreamy  / 220 Forever Enchanting / 335 Just In Love / 360 Perpetually Mysterious

“In acest sezon primavara/vara 2014 am vazut si tesaturi opulente, extravagante si bogate, chiar si pene si coliere sofisticate. Ca sa te joci cu aceste look-uri fara sa atingi nivelul de catewalk poti folosi o nuanta brun roscata sau maronie. Sunt representative pentru un trend care este expresiv si teatral, deci super-stilat.” Pat McGrath

Lipfinity consta practic in doua produse complementare:

  1. Baza pigmentata pe care este recomandat s-o aplici intr-un strat subtire si uniform, baza ce contine o combinatie de polimeri care fixeaza culoarea pe buze cu o componenta flexibila cu rolul de a asigura o formula sufiecient de moale incat sa nu crape pe buze.
  2. Top coat-ul hidratant ce ofera si un luciu discret.

Am avut si eu ocazia sa incerc nuanta Always Delicate si este intr-adevar un roz-nude foarte dragut, numai bun pentru tenul meu pentru ca nu da acel aspect bolnavicios si este foarte rezistent, atat de rezistent incat folosesc uleiul demachiant pentru a-l indeparta de pe buze.

Insa, imediat ce se usuca baza, simt cum ma strang si mi se usuca buzele si devin foarte lipicioase, senzatii care dispar atunci cand aplic urmatorul pas insa nu ma prea incanta aceste aspecte. Pana acum am fost foarte multumita de produsele de buze Max Factor insa Lipfinity inca nu si-a castigat un loc printre preferate dar ii voi mai da sanse, tocmai pentru ca este o nuante buna in orice situatie asa ca il voi tine cu mine in portfard. Si sincera sa fiu, mi-au cam placut nuantele noi, mai ales cele rosii si corai. 

Aici se vede foarte bine nuanta Always Delicate

Noutatile nu se opresc aici, exista si niste nuante noi de oja. Rujuri si oje, preferatele mele. :) Gama Max Effect Mini Nail Polish s-a marit cu inca 6 nuante, 3 destul de discrete si 3 culori aprinse. 

Sa stiti ca nu intamplator am ales sa pun in 59 Silver Me in prima poza pentru ca urmeaza sa v-o arat diseara in toata splendoarea. Asa ca va astept si diseara.

Si, mai am cateva vesti pentru voi:


Ce va tenteaza mai mult, rujurile sau ojele? Si ce nuante?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

No comments:

Post a Comment

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram