Ins&Outs #5

RO: Iata ca intr-un timp destul de scurt am reusit sa inlocuiesc cateva produse din rutina mea si pentru ca s-au strans deja cateva iata ca revin cu o noua tura de Ins & Outs, ba iar am reusit sa introduc mai multe produse decat am scos si recunosc ca am ajuns la cam multe. Dar hai sa va arat produsele:



OUT: Garnier Ultra Doux Aloe Vera & Vegetable Milk Shampoo *review* pe care tocmai ce-l cumparasem din nou fara sa ma gandesc inainte sa arunc un ochi peste noul sampon pe care-l aveam. Momentan nu il mai folosesc dar e bine sa fie in casa, pentru orice evetualitate.
IN: ACM NOVOPHANE sampon energizant *link produs* este samponul despre care vorbeam mai sus. Produsele ACM sunt noi pe piata romaneasca si am avut ocazia sa aflu mai multe despre ele cand am fost la evenimentul de lansare dar despre asta intr-un alt articol. Samponul are o formula prietenoasa si asta m-a determinat sa-i dau o sansa. So far, so good.

OUT: Gel de dus Yves Rocher Cocoa&Raspberry *February faves* la care am renuntat din cauza unor probleme dermatologice si am incercat sa fiu cuminte, sa folosesc produse cat mai blande si fara iritanti, chiar neparfumate (cica).
IN: Gel de dus Bioderma Atoderm *link produs* pe care l-am ales intr-un moment de neatentie, dupa ce am luat la puricat cam toate gelurile de dus pentru piele uscata si sensibila din Farmacia Tei si care e de fapt parfumat. Grrrr! Dar l-am folosit oricum, parfumul fiind ultimul ingredient si a fost ok, bine macar ca am luat varianta travel size.

OUT: Yves Rocher Cocoa&Raspberry Body Lotion la care am renuntat din acelasi motiv mai ales ca nu facea mare scofala, cealalta crema de corp era de baza iar lotiunea Yves Rocher era asa intre aplicari, sa fie ceva frumos parfumat.
OUT: Alpha Hydrox Silk Wrap Body Lotion *link produs*December faves* la care am preferat sa renunt doar preventiv, ca sa nu cumva sa ma irit de la exfoliant, cred ca ar fi fost ultimul lucru care mi-ar mai fi trebuit.
IN: Physiogel Body Lotion *link produs*March faves* despre care v-am povestit deja, e foarte eficienta si a fost salvarea pielii super uscate. Va spuneam ca o puteti folosi si pe fata daca aveti tenul uscat si stiti ca emolientii prezenti nu va cauzeaza probleme iar acum vad ca si pe site produsele sunt recomandate pentru fata cat si pentru corp.

OUT: Essence Better Than Gel Nails Top Sealer High Gloss de care am fost foarte multumita dar inevitabil, atunci cand am consumat o mare parte din el, a ajuns sa se ingroase. Ofera un luciu intens dar am simtit ca si contribuie la uscarea rapida a ojei, din pacate nu se gaseste in Romania. :(
IN: Milani Glosse Top Coat pe care l-am luat de la Cosmetica Verde cand am fost la targul Cosmobeauty pentru ca auzisem cateva pareri pozitive despre el. A costat 15 lei (daca nu ma insel) si se descurca ok.

IN: ACM NOVOPHANE Nail Cream *link produs* o crema cu actiune emolienta si hidratanta destinata unghiilor dar mie imi place s-o folosesc pentru cuticule pentru ca are un varf micut si o pot aplica exact pe cuticule. Din pacate, nu sunt eu prea consecventa incat sa vad rezultatele dar inecrc sa remediez problema.

IN: Evoka Oriental Nights Body Scrub face parte din noul brand exclusiv Marionnaud si daca tot nu foloseam niciun alt produs de exfoliere iar prima impresie este buna. E cremos si nu ai nevoie decat de o cantitate mica de produs pentru ca densitatea particulelor abrazive este foarte mare. Mirosul nu e tocmai pe gustul meu dar chiar nu m-a mai interesat.

***

Am terminat si cu aceasta tura de produse, daca va intereseaza sa aflati mai multe despre unul dintre produsele prezentate aici, lasati-mi un comentariu.

Ati incercat vreunul dintre produsele prezentate?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

1 comment:

  1. si eu vreau sa imi cumpar crema de corp physiogel, am avut gelul de curatare si crema de la ei si ne-am inteles foarte foarte bine :)

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram