Rasfat senzorial la fiecare dus

RO: E tarziu, ceasul arata ora 10:30 si nu-mi place deloc atunci cand imi dau programul peste cap, adorm noaptea tarziu iar dimineata nu ma trezesc. Parca nu mai apuc sa fac rezolv nimic in ziua aia dar macar sunt pe drumul cel bun, tocmai m-am intors de la jogging, deci sunt destul de treaza. Sar in dus, arunc un ochi pe etajera si imediat aleg elmiplant senses touch freshen up. Aroma lui revigoranta cu mango si acay berry, dulce, fructata, este perfecta pentru rasfatul de dimineata si in acelasi timp energizant iar dupa ce ies din dus ma simt fresh, gata sa rezolv toate problemele din lista. La 11 plec in graba de-acasa.



Si mai ajung acasa abia seara, dupa multe drumuri prin Bucuresti. Obosita, astept cu nerabdare momentul in care ma voi pune in pat, dar nu mi-am terminat treburile. Asa ca sar repede in dus iar alegerea serii este senses touch calming spa. Extractul de frangipani ii da un parfum exotic iar uleiul de argan este hidratant, este fix ce am nevoie pentru a ma linisti, relaxa, pentru a iesi din acea stare de agitatie capatata de-a lungul zilei. Dupa ce m-am relaxat usor, ma pot aseza la laptop si ocupa de blog.


In weekend imi place sa ma rasfat, sa stau mult in baie, sa folosesc toate cremele si scrub-urile din dulap, cate unul pentru fiecare parte a corpului daca se poate si e momentul perfect pentru senses touch passion mood. Floarea pasiunii ii da o nota florala, fructata si totusi dulce, iar parfumurile dulci sunt preferatele mele, in timp ce ylang-ylang-ul ii da o aroma bogata, dulce, afrodiziaca. Parfumul gelului de dus invaluie toata baia, imi rasfata simturile si brusc ma trezesc ca ma gandesc la vacanta, calatorii, locuri exotice.


Asa cum mirosul parfumului preferat te poate bine-dispune instant, de ce nu ar fi la fel si cu gelul de dus, iar pentru mine sunt un adevarat rasfat avand in vedere ca in acest moment sunt singurele produse de ingrijire parfumate pe care le folosesc.

Si nu mai e un secret ca stresul ne afecteaza sanatatea mintala dar si fizica, asa ca e important sa ne acordam pe zi cateva momente de relaxare, cateva momente de "me time", de ce nu la dus? Stiati ca exista firme in Japonia care se folosesc de aromaterapie pentru a spori productivitatea angajatilor atunci cand aceasta este scazuta? Deci, voi ce alegeti azi: energizant, relaxant sau senzual?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

2 comments:

  1. Am si eu o sticluta mica de la o revista cu cel galben, o sa o pastrez pentru prima deplasare. I-am adulmecat parfumul ca nu m-am putut abtine si mi-a placut mult.

    ReplyDelete
  2. Aleg varianta mov fara sa clipesc. Miros divin toate trei variantele, insa aceasta parca ma face mai visatoare, ma relaxeaza, exact asa cum descriai tu aroma.

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram