Monthly review: Aprilie 2014

RO: Cum v-ati petrecut 1 Mai muncitoresc? Articolul de azi era planuit pentru ieri de fapt, dar ieri am fost cam lenesa si nu am mai apucat sa-l termin, dar imi iau azi revansa.

Aprilie pe Instagram (@sihayasworld)




In primul rand, am reusit sa termin provocarea #SuperGorgeousApril si asta m-a determinat sa fiu mult mai activa pe Instagram. Provocarea consta in postarea unei poze in fiecare zi care sa respecte o anumita tema stabilita si am ales sa va arat top 3 cele mai populare poze ale provocarii: recordul absolut il detine poza cu tema "metallic" pentru care am ales OPI Push and Shove si nici nu ma mira, apoi au fost pastelurile pentru care am ales tot oje iar la cea mai recenta achizitie, tot o oja, SpaRitual.


Intr-o joi dimineata am avut ocazia sa merg la evenimentul de prezentare a noutatilor Sephora pentru vara si deja am inceput sa va arat cateva (Ciate, Sephora Hot Nails Mania, MUFE) dar mai am sa va arat multe altele.

In aceeasi joi, pe seara, am mers la lansarea Magnifique Skin, ce reuneste doua noi brand-uri frantuzesti de dermato-cosmetice, ACM si Lysaskin, ale caror produse sunt concepute pentru a trata cele mai intalnite probleme dermatologice cum ar fi pielea foarte uscata, atopica, psoriazis, hiper si hipopigmentari, piele iritata s.a.m.d. Gamele sunt foarte variate si gasiti atat produse pentru ten, cat si pentru corp, chiar si pentru par si unghii. Eu am incercat deja 4 produse si niciunul nu m-a dezamagit. Doua chiar au intrat in rutina mea obisnuita, le gasiti in cea mai recenta postare Ins & Outs.

Si voiam neaparat sa va arat o noutate, dar nu una ce tine de lumea beauty, ci cel mai nou gadget de la E-Boda, Full Stream, pentru ca mi s-a parut foarte util. Full Stream este un mic dispozitiv pe care-l conectezi la un port HDMI al televizorul si prin intermediul caruia te poti conecta cu telefonul, tableta sau calculatorul la televizor. Indiferent ca folositi Android, iOS, MACOS sau Windows, prin intermediul unei aplicatii pe care o descarcati, puteti proiecta pe televizor filme, poze si altele. Cum vi se pare ideea? Mie mi-a placut foarte mult. Gasiti aici mai multe detalii.


Am avut ocazia sa ma las pe mainile Lizei si cu aceasta ocazie am revenit la breton, tot in Aprilie am revazut-o pe Adina "Septembrie, joi". Cam scurta revederea  dar draguta oricum. Iar la deschiderea magazinului Inglot din Baneasa Shopping City am avut ocazia sa revad o groaza de bloggerite, in poza Dara, Iguanitza si Adina Vlad. ♥


Pe final va las cu cateva dintre pozele facute de mine: un portret care-mi place foarte mult, manichiura Cristinei (si daca vi se para ciudata poza sa stiti ca de fapt sunt 2 unite) si Ioana impreuna cu aceeasi Cristina, cu ocazia proiectului #mymakeoverbyIoanaDumitrache.

Faves

Nu am prea multe preferate noi, in mare parte sunt cele pe care le-am mentionat luna trecuta (micelara Garnier, Anastasia Dipbrow, Sleek Face Form, crema Physiogel) si nu am vrut sa reiau aceleasi produse dar am gasit totusi cateva demne de mentionat.


1. Paula's Choice Skin Perfecting 2% BHA
Pentru ca mi-a adus aminte de ce mi-a mi-a placut atat de mult la inceput.

2. Paula's Choice Clear Regular Strength Daily Skin Clearing Treatment

Nu cred ca i-am acordat pe blog atentia pe care o merita acest tratament dar e cazul sa remediez problema. De fiecare data cand am probleme, cand simt ca-mi iese vreun cos in barba folosesc acest tratament cu 2.5% benzoyl peroxide si este eficient fara a fi prea agresiv. Nu-ti trebuie decat o cantitate foarte mica si desi am avut zile in care l-am folosit dimineata si seara nu mi-a uscat sau iritat tenul. L-am luat la inceputul toamnei pentru ca pe atunci inca nu reaparuse Brevoxylul pe piata si varianta trial (15 ml) m-a tinut pana acum, ba inca mai am. Ma gandesc sa mai iau unul in defavoarea Brevoxylului pentru ca mi-a placut foarte mult. Din pacate nu este disponibil in Europa.

3. Rimmel Apocalips Nova

O culoare pe care nu credeam ca am s-o port dar imi place atunci cand un produs ma surprinde in mod placut.

4. OPI Push and Shove

Pentru finish-ul ei oglinda, o oja cu adevarat speciala. Azi m-am rasfatat si m-am gandit ca e o ocazie perfecta sa-mi fac unghiile cu ea.

Top 5 articole

  1. Promotii tentante in DM #12 (mai aveti cateva zile la dispozitie pentru a de oferte)
  2. 10 Noutati tentante de la Sephora
  3. Maybelline Color Tattoos
  4. O schimbare minora cu efecte asteptate
  5. Monthly review: Martie 2014

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

6 comments:

  1. Frumoasă lună! ♥
    Cel puÅ£in la fel de frumoasă doresc să-Å£i fie ÅŸi luna mai! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asta sper si eu. Mersi si o luna frumoasa si tie. Pup :*

      Delete
  2. 1 Mai l-am petrecut scriind de zor :)) not very funny..oh well.
    Ah si dimineata (desi m-a omorat lipsa luminii) am facut poze la produsele The ONE pt ca sigur nu mai aveam cand. Maine sa le editez, sa termin de scris alt subacapitol, :)) cateodata simt ca am nevoie de inca o pereche de maini si inca un creier ca sa fac tot ce trebuie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, imi pare rau dar spor la treaba in continuare, stiu cum e. :(
      La mine de dimineata a fost fix invers, era soare si ma gandeam ca ar merge niste poze pt blog dar neaah, nu am facut, am facut eu saptamana asta o tura de poze asa ca nu m-am stresat rau. Oricum, abia astept sa pun si eu mana pe produsele The ONE pentru ca au includ in ele cam multe dintre cele care ma tentau. :)) Pup :*

      Delete
  3. Of, Jully, ce rau imi pare ca n-am stat mai mult!
    Ai avut o luna foarte plina si sper ca toata vara sa-ti fie interesanta si plina de produse faine!
    Azi sper sa pun si eu labuta pe lotiunea PC.

    ReplyDelete
  4. Esti foarte talentata, imi plac mult de tot cum arata pozele tale.


    Te pup.

    http://miu-miu.ro/

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram