5 produse tentante Derma E

RO: Incepand de ieri si timp de o saptamana, Derma E este unul dintre brand-urile ce beneficiaza pe iHerb de reducere de 20%. Poate stiti ca acestea se schimba in fiecare saptamana si astfel de oferte sunt ocazii perfecte pentru a va cumpara produse pe care le aveati in wish list.

Fie ca aveati sau nu produse de la Derma E in Wish List, eu am frunzarit oferta actuala, iar dupa un mic soc atunci cand am constatat ca nu mai au lotiunile de corp parfumate, am selectat 5 produse pe care le-as cumpara sau "recumpara" chiar.

***
1. Derma E Soothing Toner 175 ml
8.94 $ (11.17 $ pret intreg) 

O lotiune tonica cu o formula simpla dar curata, neparfumata si ce contine cativa anti-oxidanti. Pentru cele cu tenuri mixte sau grase poate fi o alegere excelenta pe post de hidratare ziua pe timpul verii, inaintea aplicarii cremei cu SPF. O lotiune tonica pe care am avut-o si care mi-a placut mult, as spune ca dintre cele incercate, este urmatoarea in lista preferintelor dupa cea Paula's Choice Skin Balancing.

*Cotat BEST pe Beautypedia.

2. Derma E Overnight Peel 60 ml
8.94 $ (11.17 $ pret intreg) 

Un produs foarte cunoscut, o alternativa buna si mai accesibila la exfoliantii cu AHA Paula's Choice. Contine un amestec de acid glicolic, malic si lactic in concentratie de 5% si un pH de 3.5. Iar daca nu ati mai folosit exfolianti pe baza de AHA pana acum, mi se pare minunat pentru inceput, datorita concentratiei mai mici de acizi.

*Cotat BEST pe Beautypedia.

3. Derma E Antioxidant Natural Sunscreen w/ Clear Zinc Oxide SPF 30 113 g
11.6 $ (13.83 $ pret intreg) 

Un produs destul de nou pe iHerb, aceasta crema cu SPFcontine un singur filtru mineral, oxidul de zinc, care asigura protectie pe tot spectrul UV. Formula este curata, fara iritanti sau parfum, chiar cateva ingrediente benefice iar pretul mi se pare excelent pentru 113 g de produs. Derma E spune chiar ca oxidul de zinc este sub forma de nanoparticule si crema nu lasa acea pelicula alba caracteristica produselor cu filtre minerale.

Iar din experienta si din ce am mai auzit, as indrazni sa spun ca mi se pare o alternativa excelenta pentru persoanele cu ten mixt sau gras. Toate cremele bazate exclusiv pe filtre minerale despre care am vorbit sau incercat mentin tenul mat.

4. Derma E Hydrating Mask w/ Hyaluronic Acid 113g
17 $ (21.25 $ pret intreg) 

O masca bogata in uleiuri si extracte benefice pentru ten, un produs care ma tenteaza foarte mult. Tin minte ca inainte de a-mi lua masca Skin Recovery am studiat oferta de pe iHerb iar aceasta de la Derma E mi s-a parut cea mai buna alegere din punct de vedere al ingredientelor.

Are un extract de rozmarin dar pe Beautypedia spun ca extractul nu ar fi chiar problematic si ca uleiul ar fi mai rau, iar parfumul e intr-o concentratie mica. Acum, e la alegerea voastra daca ii credeti pe cuvant sau nu in ceea ce priveste extractul problematic.

*Cotata BEST pe Beautypedia.

5. Derma E Hydrating Cleaser 175 ml
8.94 $ (11.17 $ pret intreg) 

Inca un produs din aceeasi gama ca masca de la punctul 4, un cleaser adecvat pentru toate tipurile de ten doar ca lista de ingrediente nu este tocmai curata asa ca cei cu ten sensibil ar trebui sa aibe grija. Totusi, l-am inclus in lista pentru ca este un produs pe care-l tii 1 minut pe ten si apoi il clatesti, deci nu ar trebui sa fie probleme cei cativa iritantii prezenti in formula. Din acelasi motiv nici ingredientele benefice prezente in formula nu vor aduce vreun beneficiu.

*Cotat GOOD pe Beautypedia.

***

Sper sa va ajute selectia mea de produse, daca nu ar fi scos cremele de maini si corp parfumate, cu siguranta una dintre ele ar fi luat locul ultimului produs.

Reducerea se aplica automat atunci cand adaugati produsele in cos si pana pe 30 Iunie puteti beneficia de transport gratuit prin DHL Global Mail pentru comenzi de peste 40$. Iar daca sunteti la prima comanda, puteti accesa oricare dintre link-urile de mai jos si vi se va aplica automat un cod de reducere prin care beneficiati de 5$ reducere pentru comenzi sub 40$ si 10$ pentru comenzi peste 40$.

Veti profita de oferta pentru produsele Derma E?

***

Shop the post: 


Daca sunteti la prima comanda pe iHerb, puteti folosi codul SIH411 (sau puteti da click pe link-urile de mai sus si vi se va aplica automat) pentru a beneficia de o reducere de 10% reducere din valoarea totala (si veti obtine si 10% credit de loialitate pentru a fi folosit la urmatoarea comanda. 

Incepand din August 2016 s-a trecut de la International Airmail la Global Mail by DHL iar cu aceasta schimbare coletele iHerb nu mai ajung la posta locala ci la cea vamala unde se percepe TVA (9% pentru suplimente si alimente / 20% pentru restul produselor). De asemenea, pentru provincie pot aparea intarzieri mari datorita timpului mare cat ii ia Postei Romane sa proceseze coletele ajunse in tara. Pentru orice eventualitate, puteti opta pentru plata prin Paypal, disponibila doar cand selectati ca preturile sa fie afisate in dolari sau euro. Pentru comenzi peste 150 euro va fi nevoie sa platiti atat TVA cat si taxe vamale (12.8% din valoarea comenzii)

Daca nu aveti radbare si doriti sa aveti tracking , puteti opta pentru una dintre cele trei variante de transport prin curier: DHL, UPS sau DPD. In acest caz, coletul va fi livrat direct la adresa.

  • Trebuie sa aveti insa in vedere ca DHL percepe un comision de vamuire (in jur de 100 lei/ evitabil daca aveti nr. EORI si platiti personal taxele catre stat) pe langa taxe, care se platesc in functie de continutul comenzii (9% TVA pentru alimente si suplimente, 20% restul). Pe langa asta, procesul lor de vamuire necesita si destul de multe acte, inclusiv o traducere a facturii. 
  • Exista si varianta de transport prin UPS, mai scumpa ca DHL insa nu vi se va percepe acel comision de 100 lei si veti plati doar taxele vamale aferente comenzii. Transportul este inclus atunci cand se calculeaza taxele si veti plati 9% din valoarea totala (comanda+transport). Nu este nevoie nici de documente suplimentare dar la prima comanda cu ei veti fi contactati de ei pentru a va cere datele personale necesare vamuirii.
  • DPD este cea mai noua metoda de transport si pretul platit pe site include taxele. Insa, per total, transportul prin UPS este mai convenabil si nu cunosc mai multe detalii despre livrare.

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

9 comments:

  1. Cred ca imi voi cumpara Derma E Overnight Peel de pe iherb la urmatoarea comanda. Am niste pete ramase pe fata, din cauza cosurilor si as vrea tare mult sa scap de ele mai repede. Se exfolieaza zonele, dar.. in timp.

    ReplyDelete
    Replies
    1. AHA te va ajuta cu siguranta cu petele, sper sa-ti placa si sa-ti priasca.

      Delete
  2. Hai ca m-ai facut curioasa cu privire la sunscreen. O sa-l incerc si eu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu sunt super curioasa dar il las pentru la toamna, momentan am ochii pe Bioderma Mineral SPF 50 :D

      Delete
  3. Faine produse, eu am Overnight Peel si tonerul. Ma tenteaza si sunscreen-ul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si pe mine, desi imi e putin frica sa nu-mi usuce tenul la toamna, atunci cand l-as folosi.

      Delete
  4. Stiu ca erai interesata de Photoderm Mineral spf 50, sub forma de spray, de la Bioderma. L-am vazut intr-o farmacie Belladona cu 60 de lei aprox. :)

    O zi faina!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi mult pentru informatii Mirela, inca ma intereseaza si va fi al meu. :)) Am aflat zilele trecute ca a intrat in farmacii, ziceau si alte bloggerite ca l-au vazut la Farmacia Tei.

      O zi frumoasa si tie! Pup :*

      Delete
  5. De vreo o luna tot dau tarcoale produselor de pe Iherb si imi tot fac si refac cosul, dar acum chiar nu mai rezist. La urmatorul salar imi comand masca hidratanta Derma E, probabil si tonerul si SPF-ul 30 de la Kiss my face. Am zis ! :D

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram