Lotiunea micelara Nivea 3 in 1

review lotiune micelara nivea 3 in 1

RO: Bioderma a reusit sa genereze o adevarata nebunie cu lotiunea lor micelara, bine-cunoscuta si mult-iubita (inclusiv by yours truly) Sensibio H2O, astfel incat ceilalti producatori de cosmetice au inceput sa scoata variantele lor, mai prost sau bine formulate, mai ieftine sau mai scumpe etc. Din punctul meu de vedere e un lucru bun si am incercat deja cateva alternative. Atunci cand am aflat vestea ca Nivea lanseaza lotiunea micelara Nivea 3 in 1 Micellar Cleansing Water si ca este bine formulata mi-am spus ca va trebui sa o incerc. Si am incercat-o iar acum mai am putin din ea si m-am gandit ca ar fi timpul sa va dau mai multe detalii.

In primul rand o sticla de lotiune micelara Nivea 3 in 1 are doar 200 ml si este singura varianta in care se gaseste. Sistemul de dozare este destul de bun si nu s-a intamplat sa-mi curga prea mult deodata.

sistem dozare nivea micellar cleansing water

Lista de ingrediente este curata si pe langa agentii de curatare blanzi contine cateva ingrediente hidratante de care imi si pare rau pentru ca trebuie sa clatesc fata dupa ce folosesc lotiunea micelara dar nici nu e chiar ok sa las agentii de curatare. Nu contine nici macar parfum.

Este blanda cu tenul si in seara asta chiar s-a intamplat sa-mi intre in ochi in timp ce ma demachiam si nu am avut nicio problema dar as zice ca este atat de blanda incat nu demachiaza atat de bine pe cat mi-as dori si am impresia ca din aceasta cauza trebuie sa folosesc mai multa si mai multe dischete demachiante iar la produsele rezistente, precum fardul spuma Make-up Studio, trebuie sa insist. Si pentru ca folosesc mai multa am impresia ca am consumat-o foarte repede.

Pe piele se simte ca o apa si nu lasa nicio pelicula la suprafata ei, practic tenul meu se simte la fel fie ca am folosit micelara Nivea, fie ca am folosit-o pe cea Bioderma.

Asadar, din punctul meu de vedere, Nivea nu detroneaza Bioderma si eu nu voi reveni la ea. Dar (exista un dar) stiu ca exista persoane ale caror tenuri sunt sensibile la ingredientele micelarei Bioderma si cand o folosesc se irita asa ca, daca va gasiti printre ele, puteti incerca Nivea 3 in 1 Micellar Cleansing Water pentru ca listele de ingrediente sunt (aproape) complet diferite.

Nivea 3 in 1 Micellar Cleansing Water: Aqua, PEG 40 Hydrogenated Castor Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Panthenol, Glyceryl Glucoside, Glycerin, Sorbitol, Decyl Glucoside, Poloxamer 124, Polyquaternium – 10, Disodium Cocoyl Glutamate, Citric Acid, Sodium Chloride, Sodium Acetate, Propylene Glycol, 1.2 Hexanediol, Trisodium EDTA, Phenoxyethanol.

Bioderma Sensibio H2O: Water, Peg-6 Caprylic/Capric Glycerides, Propylene Glycol, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Mannitol, Xylitol, Rhamnose, Fructooligosaccharides, Disodium Edta, Cetrimonium Bromide.

ambalaj lotiune micelara nivea 3 in 1 micellar cleansing water

nivea 3 in 1 micellar cleansing water ingrediente

Produs Nivea 3 in 1 Micellar Cleansing Water
Consistenta
lichida, apoasa
Cantitate
200 ml 
Expira  12 luni de la deschidere

Ingrediente  vezi mai sus

 Rezumat+ consistenta placuta
+ bine formulata
+ blanda cu tenul
+ nu lasa pelicula
- cantitate mica
- nu demachiaza eficient produsele rezistente

 Pret aprox, 18 lei
 Unde cumpar magazinele care comercializeaza produse Nivea
Rating:

Ati incercat lotiunea micelara Nivea? Ce alte recomandari aveti pentru micelare? 
(momentan eu am revenit la Bioderma Sensibio)

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

8 comments:

  1. Eu am incercat doar Gerovital si Garnier. Garnier imi place foarte mult.
    Acum astept sa imi ajunga si micelarele Bioderma, Sensibio si Sebium. Sa vedem de ce sunt atat de laudate!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Garnier am inecract si eu si mi s epare cea mai apropiata de Sensibio. Eu cred ca nu o sa te dezamageasca, pe mine m-a convertit. :)) Sebium insa nu am incercat pentru ca nu mi se potriveste.

      Delete
  2. Auzisem despre aceasta lotiune micelara de la Nivea, am tot cautat-o si aici, eram foarte curioasa sa o incerc si eu, dar (inca) nu am gasit-o.
    Am folosit cateva lotiuni micelare, precum cea de la Ivatherm pentru tenul gras, pe cea de la Bioderma si Sephora. Cel mai bine m-am inteles cu noua varianta de la Bioderma H2O AR pentru tenul sensibil.
    Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, lasa ca prea se gasesc toate in SUA, sa mai suspinati si voi din cand in cand. :P Sensibio AR nu am incercat, am zis ca e cam aceeasi Marie dar cu cateva ingrediente in plus si daca tot nu o las pe ten am zis ca raman la clasica Sensibio. Pup :*

      Delete
  3. Daca e sa va povestesc despre lotiuni micelare...eu raman "fidea" lotiunii micelare de la Ivatherm.Insa nu sunt deloc prietena cu produsele de tipul 2in 1 sau 3 in 1...si din cate citesc mai sus asa e.....pai ori face o treaba,ori nu o mai face.A fost o vreme cand am incercat si samponul cu balsam si am fost nemultumita.Nici nu spala cum trebuie nici nu imbalsama parul.De atunci sunt foarte impotriva produselor multe intr-unul pentru ca sunt bani aruncati degeaba.Mai bine investesc bani pe 2 produse separat care sa faca ce au de facut.Asta e parerea mea ultra personala.Pup si o zi faina :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa e, s-au concentrat prea mult sa fie blanda si hidratanta si au pierdut din vedere functia unei lotiuni micelare: demachierea eficienta. Pup :*

      Delete
  4. Eu am incercat doar Gerovital si Garnier. Garnier imi place foarte mult,iar aceasta nu am incercat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie mi-a palcut mult cea Garnier, mi se pare cea mai buna varianta accesibila si momentan singura pe care as mai cumpara-o a doua oara, pe langa Bioderma.

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram