Noutati pentru sprancene


RO: Stiti ca am o pasiune pentru produsele de conturare a sprancenelor si imi place sa fiu la curent cu noi produse sau formule asa ca imediat ce am aflat despre cele doua noutati mi-am zis ca trebuie sa vi le arat si voua.


Sunt fana declarata a Anastasia Dipbrow Pomade si am scris in review faptul ca gama de nuante are o mare "gaura" intre blond si saten inchis, ca ar trebui sa fie cateva nuante intre Blonde si Dark Brown/Chocolate, pentru cele dintre voi care sunt satene deschis. Iata ca am intuit bine si probabil ca in curand, veti gasi si la noi cele 3 nuante noi, numai bune pentru cele care nu-si gasisera inca o nuanta adecvata: Taupe, Soft Brown si Medium Brown.

Anastasia Dipbrow Pomade new shades swatches by @katosu

Cealalta noutate vine din partea NYX, care nu se lasa mai prejos si a lansat propria versiune de Aqua Brow, Eyebrow Gel. Principiul e acelasi iar gama cuprinde 5 nuante: Blonde, Chcocolate, Brunette, Espresso si Black. Momentan nu este disponibil decat pe site-ul NYX iar pretul este de 7$, dar cu siguranta isi va face aparitia si pe Cherryculture si BeautyJoint. Daca se dovedeste a fi

Sunteti fane ale umplerii sprancenelor cu produse cremoase? Care dintre noutati va entuziasmeaza mai tare?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

5 comments:

  1. m-ar tenta si pe mine astfel de produse. deocamdata folosesc kitul de la Oriflame dar as vrea sa mai schimb putin rutina. :d
    puup!

    ReplyDelete
  2. I call dibs on ABH Soft Brown :))). Ma tenteaza si cel de la NYX - o sa-l vanez pe site-uri :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma gandeam eu ca o sa fii bucuroasa sa afli ca au aparut nuante noi. :D

      Delete
  3. Jully, cred ca o sa te bazai un pic cu sprancenele.. esti singura experta pe care o stiu.
    :*

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram