Pensulele preferate pentru fond de ten

pensulele preferate pentru fond de ten cover

RO: Foarte mult timp am fost reticenta la ideea de a folosi o pensula pentru aplicarea fondului de ten iar in majoritatea cazurilor foloseam un buretel pentru aplicare. Ziceam ca nu are rost sa ma obosesc pentru ca aveam impresia ca orice as face, sigur nu ar fi aratat bine fondul de ten aplicat cu o pensula avand in vedere ca tenul meu tinde sa se descuameze destul de usor. Dar au venit si zilele in care nu aveam chef de buretel si tot la pensule am ajuns si azi va voi vorbi despre preferatele mele.

pensulele preferate pentru fond de ten

Real Techniques Buffing Brush

Despre Real Techniques Buffing Brush v-am vorbit si in review-ul pentru setul Core Collection din care face parte dar intre timp am ajuns sa o folosesc si pentru aplicarea fondului de ten.  Datorita formei, acopera o suprafata mare si cu ea lucrez cel mai repede. Doar aplic fondul de ten in cateva puncte pe fata si apoi il intind repede, fie prin miscari circulare, fie prin miscari de sus in jos . Fiind flexibila se muleaza foarte bine pe conturul fetei. Imi place s-o folosesc cu fonduri de ten cremoase dar si lichide si obtin o acoperire buna cu fondul de ten. Cu ea intind Oriflame The ONE Illuskin in 2 timpi si 3 miscari. Se curata si usuca destul de usor.

Elf Studio Stipple Brush

Urmatoarea pensula este Elf Studio Stipple Brush care initial nu mi-a placut absolut deloc. Insa am descoperit ca face o treaba minunata cu fondurile de ten mai lichide. Nu obtii un grad mare de acoperire folosind-o dar este minunata atunci cand vrei un look foarte natural. Iar pentru ca perii sintetici sunt foarte moi, este delicata cu tenul si nu ai cum sa te iriti folosind-o sau  sa-ti faca acea micro-exfoliere ca apoi sa te trezesti ca ai cojite. Pentru aplicare folosesc aceeasi metoda ca in cazul pensulei anterioare. Dintre toate, pensula Elf se curata si se usuca cel mai usor si este cea mai ieftina.

Sigma F84 Angled Kabuki

Cea mai recenta descoperire si pensula preferata este Sigma F84 Angled Kabuki, pana recent cea mai ignorata pensula dintre toate. Dintre cele 3 pensule Sigmax pe care le am, F80, F82 si F84 pot spune ca cea din urma este preferata mea din cauza formei. Forma unghiulara si faptul ca este usor aplatizata, nu rotunde cum sunt celelalte 2, o fac sa se muleze foarte bine pe conturul fetei , mai ales pe zonele mai greu accesibile ca lateralele nasului sau sub ochi. Nu este atat de flexibila ca celelalte pensule prezentate si este cea mai deasa dar este si fina. Cu F84 obtin cea mai buna acoperire si o folosesc numai cu fonduri de ten cremoase.  Ca sa nu absoarba prea mult produs fac aceeasi miscare, aplic fondul de ten pe fata si cu pensula il distribui. Punctul ei slab este ca se spala greu si se usuca foarte greu comparativ cu Buffind Brush si Stippling Brush.

***

Shop the post: 


Folositi vreuna dintre cele 3 pensule? Care sunt preferatele voastre pentru aplicarea fondului de ten? 

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

3 comments:

  1. Si eu folosesc f84 cu succes, e una din preferate :)

    ReplyDelete
  2. F84 si Buffing Brush se numara si printre preferatele mele.
    Si imi mai place si stipple brush de la RT. Este mai micuta decat alte surioare de la alte branduri si ma descurc mult mai bine cu ea :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mie imi place Elf tocmai pentru ca are perii asa lungi :), mi-ar placea si RT Stipple dar pentru blush cremos. Pup :*

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram