Monthly review: Septembrie 2014

RO: De data asta am cam intarziat cu retrospectiva lunii, iar am uitat sa-mi notez in agenda produsele care mi-au placut de-a lungul lunii asa ca m-am trezit in ultima zi rascolind prin sertare si dulapuri. Nici nu am descoperit prea multe produse noi, sunt destul de constanta in rutinele mele, noroc totusi cu schimbarea anotimpului pentru ca asa am redescoperit produse dragi. Dar inainte de preferate, va las cu obisnuitele poze de pe Instagram...

InstaSeptembrie


Am inceput luna in forta cu o sesiune de pilates cu Cori Gramescu, dis-de-dimineata, pe malul lacului Herastrau si am continuat-o in forta cu Shaun T Focus T25 - apropo de asta, intr-un final am inceput seria beta de exercitii.

In Septembrie a avut loc inaugurarea MOOZA Pop-Up Store, un magazin adresat antreprenorilor iar primul brand prezent este PORC. Magazinul este in Baneasa Shopping City la parter pe culoarul din dreapta iar urmatoarele brand-uri care vor expune vor fi de bijuterii: Boemo (17 octombrie -16 noiembrie) si Bon Bijou (20 noiembrie - 20 decembrie).

Pentru ca a fost Septembrie, a fost Cosmetics Beauty Hair si a fost TopBeauty Trade Show. Topline a redeschis magazinul din Regina Maria, nr. 14 si acum este mai mare, mai aerisit si arata foarte bine. Cu ocazia asta au avut o gramada de reduceri, reduceri ce am inteles ca sunt valabile pana pe 15 Octombrie si in poza vedeti cu ce am plecat eu


Daca nu prea apuc sa va arat machiaje pe blog, macar prin intermediul Instagramului s-o mai fac. In prima poza puteti vedea machiajul pe care l-am purtat la o iesire seara, cu fetele, m-am simtit curajoasa si am experimentat cu fardul mov Paese si atunci cand aplic si tus la ochi, e ceva (pe principiul nu intreba de ce am intarziat desi atunci chiar am fost prima).

Iar in partea dreapta este un machiaj pe care l-am purtat foarte des in ultimul timp si la care am sa mai apelez toamna asta. Este inspirat dupa look-ul creeat pentru prezentarea colectiei Burberry SS '15, l-am tot vazut pe Youtube si nu am rezistat pana in primavara, mi se pare ca arata perfect si acum. Makeup artistist-ul Burberry a ales sa renunte la rimel, eu am ales sa-l mai aplic totusi.

In mijloc este o tinuta purtata saptamana trecuta cand ploua cu galeata dar nici vremea urata nu m-a facut sa renunt la intalnirea cu Adina, daca tot apuc s-o vad doar o data la nu stiu cate luni.


Mici placeri: pe principiul nicio luna fara o escapada la munte, am profitat de ultimele zile calduroase la munte // Duminica incepe mai mereu cu ceai negru si Youtube // am incercat intr-un final inghetata cu Oreo si nu m-a impresionat, prefer sa mananc Oreo direct.

Preferatele lunii


1. Katy Perry Killer Queen EDP

Cum au scazut temperaturile, cum am revenit la unul dintre parfumurile mele preferate pentru vremea rece: Killer Queen. Un parfum dulce, fructat, care mi se pare prea greu pentru a fi purtat cat e prea cald afara dar in ultima vreme a fost singurul parfum pe care l-am folosit.

Notes: top - plum, bergamot, forrest fruit / middle - jasmine sambac, frangipani, celosia / base - praline, cashmeran, patchouli.

2. Paula's Choice Resist Super Antioxidant Concentrate Serum

Va povesteam in postarea Ins & Outs ca am revenit la el si ca-l folosesc pe post de crema de ochi si nu a fost nevoie decat de o singura aplicare pentru a-mi aminti cat si de ce mi-a placut prima oara cand l-am avut.

3. Urban Decay Naked
*review*

Inafara de cateva mici exceptii, singurele farduri pe care le-am folosit au fost cele din paleta Naked. Nu o mai folosisem de mult timp si mi s-a facut un dor de trio-ul meu preferat: Half baked/Smog/Darkhorse incat le-am folosit constant, mai ales ca merg de minune cu rujurile visinii.

4. Shiseido Perfect Rouge RD305 Salon
5. Catrice Ultimate Colour 340 Berry Bradshaw

Cele mai folosite rujuri in Septembrie, nu degeaba le-am inclus in leapsa Arome de toamna. Shiseido mi s-a parut perfect pentru a recrea look-ul Burberry SS '15 de care va scriam mai sus iar Catrice Berry Bradshaw nu numai ca este o nuanta perfecta pentru toamna, dar are si o textura foarte placuta, hidratanta.

6. OPI Coca Cola Red

Oops! Inca o oja rosie dar si ce nuanta frumoasa. Cand am vazut-o aplicata pe unghii m-am gandit ca imi place la fel de mult ca Red My Fortune Cookie, despre care v-am mai spus ca este oja rosie deschis preferata. Si urmeaza un swatch pentru ea si nu numai, pentru ca nu puteam s-o tin doar pentru mine.


Top 5 articole

  1. 10 produse sub 50 lei *Ingrijirea tenului*
  2. 5 pasi pentru portfardul perfect de calatorii (nu am apucat sa va anunt dar cateva dintre voi au observat ca am si castigat concursul NIVEA cu acest articol, multumesc pentru felicitari!)
  3. Non-Beauty Favourites #2
  4. Monthly review: August 2014
  5. Top 5 produse Paula's Choice

***

Cum vi s-a parut prima luna a toamnei? Si ce produse v-au impresionat in Septembrie?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

1 comment:

  1. Frumos septembrie!
    E ceva magic cu ploaia la intalnirile noastre, nu-i asa? Stii deja cat m-am bucurat ca ne-am vazut!
    Te felicit si eu pentru concursul Nivea, sper sa-ti placa produsele si sa ne arati un bagaj extins de calatorie in noul troller data viitoare cand pleci la munte!

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram