Colectia de rujuri * VI - magenta *


RO: Una dintre culorile tari pe care mi-a fost usor frica s-o port este magenta, aveam impresia ca nu o sa mi se potriveasca si evident ca m-am inselat iar acum port cu mare placere aceasta culoare. Parca imi da mai multa incredere atunci cand o port pe buze, parca nu e chiar la fel ca atunci cand port rosu sau nuante inchise si asa cum v-am promis saptamna trecuta, azi va voi prezenta familia mea de rujuri magenta.


NYX Round Lipstick in Louisiana

Este un magenta mediu cu subton rosu si primul ruj in aceasta culoare. El a fost vinovatul si cel care m-a convins sa port culoarea pe buze. Este cremos, se aplica usor pe buze, cu un finish usor lucios si rezista bine. In plus, are si un pret foarte bun: 18 lei la Makeup Shop sau 4$ pe Cherryculture.

NYX Xtreme Lip Cream in Bonfire

Este o nuanta mai inchisa si cu mai mult rosu insa in functie de lumina capata si o tenta mult mai pronuntata de fucsia. Din pacate nu sunt multumita de formula Xtreme Lip Cream, este lipicioasa, miroase ciudat, e singurul produs NYX care m-a dezamagit pana acum.

NYX Soft Matte Lip Cream in Sao Paulo

Cred ca stiti cat imi plac aceste rujuri lichide de la NYX iar Sao Paulo a fost primul. Este o nuanta zmeurie foarte frumoasa, iar formula este una foarte light de spuma, se aplica foarte usor, ramane mat pe buze si rezista foarte mult. Ah, si miroase delicios.

Wjcon Simply Red Rosetto In Matita in Fuchsia

De mult timp voiam sa incerc si eu un astfel creion de buze, de cand cu nebunia cu Nars Velvet si Satin Lip Pencils si atunci cand le-am vazut pe cele Wjcon si cand am vazut ca sunt si pigmentate am ales dintre ele nuanta Fuchsia si sunt supe incantata de el. M-a surprins in cel mai bun mod posibil. In primul rand este cremos si se aplica usor si uniform pe buze, cum nu ma asteptam. Este hidratant dar este si foarte rezistent. L-am purtat de Revelion si dupa ce terminasem de mancat rujul era inca pe buze, de aceea spun ca m-a surprins, avand in vedere formula cremoasa, nu ma asteptam sa reziste atat de bine, mai bine decat un creion clasic de buze. Nuanta este din nou cu un subton rosu puternic (cred ca dintre toate rujurile de azi aceasta are cea mai mare cantitate de rosu) si in principiu asta m-a atras la ea. Costa 20 lei si il gasiti la magazinul Wjcon de le Selari, nr.7.

Si daca va intrebarti cu ce-l ascut, eu folosesc ascutitoarea dubla Essence, pe ea o folosesc si pentru creionul Max Factor.

Too Faced Melted Fuchsia

Din cate puteti observa, este singurul ruj fucsia cu subton albastru si am avut putine emotii atunci cand l-am aplicat pe buze si am vazut cat e de intens este dar dupa cateva complimente m-am mai linistit. Aplicatorul cu burete este foarte practic si usureaza aplicarea, nu se simte lipicios pe buze si dupa vreo ora, doua de purtare devine mat. Trebuie sa recunosc ca intindeam mana dupa el mai des vara, chiar a fost una dintre culorile mele preferate.


***

Si am mai incheiat o tura de rujuri iar daca sunteti curioase, sa stiti ca ne apropiem de sfarsitul colectiei dar saptamana viitoare va dau intalnire cu rujurile corai, cele promise si care nu am mai apucat sa le postez.

Daca ati ratat cumva vreuna dintre postarile acestei serii sau daca pur si simplu vreti s-o revedeti , iata lista lor:

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

6 comments:

  1. Ador această culoare pe buze. Cred că e preferata mea. Am și eu o grămadă de rujuri magenta și tot nu mă satur să mai cumpăr... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu fac la fel, mai iau cate unul, nu conteaza cate mai am acasa. :))

      Delete
  2. sunt superbe toate, dar ceea ce mi se pare ciudat este ca eu am aflat de culoara asta, magenta de vreo cateva luni de cand cosmoteul s-a transformat in Telekom si auzem pe la Vocea Ro de camera magenta si il intreb pe frate-miu care e de ceneratie mai noua ce-i aia magenta? Culoarea aia. Pai si de cand exista? Dintotdeauna. ...?? :)) Ca sa aflu apoi de marsala, care-mi place maxim, dar pt mine tot neologism e :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate iti e mai cunoscut termenul fucsia, magenta si fucsia sunt acelasi lucru, De marsala nici eu nu auzisem pana sa anunte pantone culoarea anului dar asa a fost ci cu radiant orchid, anul trecut sau periwinckle. Sun atatea denumiri si nu avem cum sa le stim pe toate. :)

      Delete
  3. Daca a durat 2 ani sa ajung sa port ruj rosu, sunt curioasa cat o sa dureze pana imi fac curaj sa port magenta... tie iti sta foaaarte bine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Curaj, Adina! Poti incepe prin a aplica asa cate-un strat subtire, cat sa dea putina culoare, ca sa nu sochezi din nou. :) Pup :*

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram