Despre uleiuri vegetale si L'Oreal Paris Nutri Gold Ulei Extraordinar


RO: Azi mi-am inceput dimineata in forta, cu ceva emotii si putini nervi, in stilul caracteristic, pentru a va pregati surpriza de saptamana aceasta. Daca va aduceti aminte, saptamana trecuta v-am spus ca va urma sa public primul meu videoclip, ca tema pentru Scoala de Beauty Blogging by L'Oreal Paris si iata-l. De fapt e putin mai jos.

Dupa cum spune si titlul, va vorbesc putin despre uleiurile vegetale, un subiect pe placul meu pentru ca sunt iubitoare si utilizatoare de uleiuri. Va incurajez si pe voi sa le incercati, fie simple, fie amestecuri de uleiuri - pentru ca "more is better" - pe care fie vi le puteti face voi si va puteti juca cu diversele concentratii, fie puteti opta pentru amestecuri de uleiuri gata facute.

Ce am uitat sa spun in videoclip si ce mi s-a parut interesant atunci cand m-am documentat putin ar fi faptul ca exista un fel de trend-uri si pentru uleiurile vegetale. Poate va aduceti aminte ca acum 2-3 ani era in mare voga uleiul de argan iar toata lumea stia de proprietatile lui si il folosea. Acum in schimb uleiul de argan a scazut in popularitate si este in crestere uleiul de cocos. Va las si un grafic mai jos cu cele doua pentru a vedea cum au evoluat din punct de vedere al cautarilor pe Google.


Sper sa va placa videoclipul. Daca la capitolul fotografie pot spune ca sunt stapana pe situatie si ca ma descurc bine, in ceea ce priveste filmatul si editarea video, sunt o neofita. Dar primul pas l-am facut, iar de-acum incolo sper ca va fi tot mai bine.


Dar spuneti-mi voi, cum vi s-a parut videoclipul, ati mai vrea sa fac?
Si pe subiect, voi folositi uleiuri vegetale in rutina de ingrijire?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

1 comment:

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram