Noutati cosmetice in colectie


RO: Zilele trecute am adaugat in colectie cateva produse noi de care sunt foarte entuziasmata si m-am gandit sa vi le arat si voua, impreuna cu cateva prime impresii. 

1. L’Oreal True Match N1 Ivory


Saptamana asta am dat o comanda pe site-ul 1001cosmetice iar acest fond d eten a fost motivul pentru care am dat comanda. Daca sunteti nedumerite, sa stiti ca este fondul de ten Accord Parfait. Am auzit-o pe Vivianna Does Makeup de nu stiu cate ori laudand acest fond de ten insa ma enerveaza ca in Romania nu se aduc nuantele cu subton neutru pentru tenuri deschise ci doar pe cele cu subton roz (nuantele sunt R1, R2 etc). Dar bine ca exista comenzile online. Fondul de ten are o textura lichida, foarte placuta iar o prima impresie, dupa ce l-am folosit azi, ar fi ca arata foarte bine, natural si nuanta mi se potriveste perfect. 

2. essence Lipliner 05 Soft Berry


Am mai auzit din cand in cand laude la adresa creioanelor de buze essence si cum nu ma incadram cu fondul de ten in suma minima pentru o comanda, am bagat repede unul in cos. 05 Soft berry este o nuanta frumoasa de marsala si este atat de moale si cremos. Nu mi-a venit sa cred atunci cand l-am incercat si cu siguranta am sa ma uit si la celelalte culori disponibile in gama. Eu am luat nuanta aceasta pentru ca m-am gandit ca ar fi ideala pentru a crea acel degrade care da iluzia de buze mai pline – ombre lips.

3. Inglot Star Dust AMC Pure Pigment #115


Joi am infruntat furtuna (in fusta si tricou) care s-a dezlantuit in Bucuresti si am dat o fuga pana la Inglot Baneasa pentru a vedea produsele noi, printre ele si pigmentii din colectia Star Dust. Toate nuantele noi sunt in culori vibrante, perfecte pentru vara si m-am bucurat ca am sa incerc nuanta 115, un roz pastel cu sclipici auriu superb. Sincer, pana acum am cam fugit de pigmenti dar cred ca am sa incerc sa creez un machiaj pentru blog in care sa-l folosesc.

Va arat o poza si cu toti pigmentii Star Dust iar in prezent Inglot organizeaza un concurs dragut pe pagina lor de Facebook, detaliile le gasiti putin mai jos.



4. Inglot #487 DS


Am mai adaugat in colectie inca un fard mono Inglot, de aceasta data un mov liliachiu mat cu sclipici auriu din gama Double Sparkle. Desi nu sunt eu o persoana care sa se machieze des cu altceva decat nuante neutre, poate ati observat ca am o slabiciune pentru nuantele de burgundy si mov iar 487 m-am gandit ca va fi perfect pentru vara, mai ales ca pastelurile sunt unul dintre trendurile de beauty in acest sezon.Textura e placuta, nu e foarte cremos la atingere dar este pigmentat, nu este prafos si se aplica uniform.

5. Inglot Lip Duo #35


Lip Duo contine ruj si luciu de buze in doua nuante complementare, una mata, cealalta cu sclipici. 

6. Bioderma Photoderm Max Aquafluide SPF50 Light


O sa va intrebati de unde si pana unde e Bioderma Aquafluide o noutate pentru mine insa de aceasta data este vorba de varianta colorata, nuanta Light. Ca de obicei, Bioderma ma surprinde in cel mai placut mod si vineri am primit cele 3 variante de Bioderma Photoderm Max Aquafluide – incolor, Light/ Claire si Dark/ Doree – si imediat am folosit varianta colorata. Dupa ce m-am tot plans in ultimele luni de tenul meu, acum sunt foarte multumita de cum arata si am folosit in general numai produse cu grad de acoperire mic. Asa ca am zis ca in loc de 2 pasi separati, aplic doar crema si asa am si protectia solara asigurata dar imi si uniformizeaza frumos nuanta tenului. Am fost placut surprinsa de faptul ca nuanta Light nu este foarte inchisa, nici roz (asa cum am mai intalnit) si o pot folosi de acum daca am grija grija sa dau crema si pe gat si nu sunt nevoita sa astept pana ma mai bronzez putin. 


***

Acestea ar fi noutatile din ultima saptamana. Pe masura ce le voi incerca voi reveni cu mai multe, mai ales cu un review pentru fondul de ten.

PS: Maine seara va astept pe blog cu un machiaj frumos, care sper ca o sa va placa la fel de mult cum mi-a placut si mie. 

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

10 comments:

  1. Buna! Care e diferenta dintre subton roz si subton neutru ? Niciodata nu am inteles si parca mereu fondul de ten e prea galben sau prea portocaliu pentru mine( sau chiar prea deschis) , desi la lumina chioara din magazin arata ok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna!

      In primul rand, dupa ce incerci o nuanta de fond de ten trebuie sa iesi neaparat si sa verifici culoarea la lumina naturala. Luminile artificiale distrosioneaza culorile.

      Un fond de ten cu subton roz/rece va avea o usoara tenta roz, unul neutru nu va fi nici roz, nici galben, ci bej si cum nuanta fondului de ten trebuie sa coincida cu cea a tenului trebuie sa alegi acelasi subton cu cel al pielii tale. Poti reveni maine seara pentru ca am un articol in care si explic exact cum poti afla asta.

      Delete
    2. Astept articolul....si eu sunt interesata de acest subiect! :)
      Pupici

      Delete
  2. Mie nu mi se pare deloc ca True Match e acelasi cu Accord Parfait. Texturile sunt usor diferite, iar True Match rezista ceva mai bine.
    E frumos creionul Essence! Cred ca il poti combina cu Rimmel 107, poate nu se mai scurge asa mult rujul. ��

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am mai citit la tine, dar nu inteleg de ar fi diferenta intre formule, adica macar cele europene. Oricum, daca zici ca rezista mai bine True Match, mai bine pentru mine, dar macar teoretic Accord Parfait=True Match. Pup :*

      Delete
  3. crema de la bioderma o folosesti inainte de machiaj? si pentru ce tip de ten e?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti las cele doua articole pe care le-am scris despre varianta incolora, asa poti citi toate detaliile despre crema. O folosesc inaintea oricarui produs de machiaj.

      http://sihayaslovelyworld.blogspot.ro/2015/04/bioderma-photoderm-max-aquafluide.html

      http://sihayaslovelyworld.blogspot.ro/2015/04/review-bioderma-photoderm-max-aquafluide-spf50.html

      Delete
  4. Ok , multumesc frumos! Astept articolul cu nerabdare .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu stiu daca ai apucat sa vezi articolul asa ca iti las si aici link-ul. Sper ca te-a ajutat cu nedumeririle legate de subtonuri.

      http://sihayaslovelyworld.blogspot.ro/2015/05/tutorial-machiaj-banana-inchisa.html

      Delete
  5. Buna! Si eu am achizitionat recent True Match, si mi-a lasat o impresie tare buna.
    Sa le folosesti cu placere, toate sunt foarte atragatoare!:)

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram