Promotii tentante in DM #17

RO: Incepand de astazi au intrat in DM noile promotii si reduceri iar pentru ca am vazut cateva foarte interesante am profitat de linistea de dimineata pentru a pregati articolul si a va da de veste despre ele.

Promotii Dove


In primul rand mi-au atras atentia reducerile de pe prima pagina, pentru cateva produse Dove, mai ales pentru ca am impresia ca gama Oxygen Moisture este abia aparuta in Romania.

Lotiunea micelara NIVEA 13 lei


Perle de ceara depilatoare Farmec 10.5 lei


Gel de dus STR8 5.9 lei


Bubchen Baby Shampoo 400 ml 20.5 lei


O oferta care mi se pare foarte buna avand in vedere ca sampoanele de 250 ml costa aproape atat. Eu am avut in trecut varianta cu zmeura si mi-a placut foarte mult.

Pachete NIVEA Lotiune de corp 400 ml/ Lotiune In-Shower 400 ml + Gel de dus 250 ml 23 lei


***

Pentru a vedea toate ofertele puteti rasfoi catalogul de mai jos iar promotiile sunt valabile in perioada 9.07 - 21.07.2015




Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

5 comments:

  1. Ce bine ca a venit si la noi gama Oxygen Moisture, weee!!! Dau azi sau maine o fuga, sa mai cotizez la cifra de afaceri a companiei DM.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu voi cotiza cu prima ocazie. :))

      Delete
  2. Ma tenteaza noua gama Dove si pachetele Nivea, asa ca voi da o fuga la Dm cat mai curand :) Pupici

    ReplyDelete
  3. Am vazut si eu catalogul si imi plac reducerile de la Dove, dar si pachetl Nivea este de luat in seama.
    Pupici

    ReplyDelete
  4. preturi foarte bune. am vazut si in carrefour noua gama de la Dove.

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram