Fleur de Force lanseaza propria colectie de machiaj


RO: Va scriam in articolul Top 5 canale de Youtube preferate faptul ca Ana, Vivianna Does makeup, si Fleur de Force sunt preferatele mele. Abia astept clipurile lor si nu ratez niciunul, inclusiv vlogurile lui Fleur iar in cele din ultimele luni mentiona frecvent proiecte secrete despre care nu putea sa vorbeasca. Aseara insa a anuntat ca isi lanseaza propria linie de cosmetice. Pentru ca imi place foarte mult de Fleur, m-am entuziasmat si am fost foarte curioasa sa vad ce produse va contine colectia.

Din pacate, selectia de produse este destul de mica, probabil pentru ca nu s-a vrut sa inceapa cu prea multe produse si sa testeze piata asa ca momentan colectia contine un portfard, 6 luciuri de buze si 2 palete cu 4 nuante.

pic via Instagram @fleurdeforce

Imi place cum arata portfardul, toate detaliile de metal (fermoarul si capsele) sunt rose gold, pentru ca Fleur are o obsesie pentru aceasta culoare si daca recunoasteti, au folosit ideea ilustratiei facute pentru coperta cartii ei, ilustratie care mi s-a parut foarte reusita.

Dupa usoara dezamagire pe care am avut-o atunci cand a scos luciurile de buze, eu fiind o fana a rujurilor, mi-a mai trecut putin cand Fleur a zis ca a vrut ceva intre un luciu de buze si ruj lichid. Adica o culoare pigmentata, insa o textura hidratanta in acelasi timp si luciul unui gloss si miros a vanilie. Yummy! Culorile variaza de la nuante mai deschise pana la cele mai intense si in clipul lui Fleur puteti vedea swatch-uri pentru toate. Eu am pus deja in wish list Lucky Star (rosu) si Starry Starry Night (berry).

Paletele de farduri au un amabaj care pare cam ieftin, iar unul este cu nuante neutre si unul cu nuante de roz si mov. Dintre cele doua, cel cu nuante neutre mi se pare foarte bine gandit pentru ca ai o nuanta cu care sa iluminezi, doua marou-uri mate pe care le poti folosiin pliu si o nuanta "bronzey" pentru pleoapa mobila.

Pe langa produsele metionate, mai exista si o oglinda perfecta pentru portfard cu acelasi model ca portfardul insa nu o poti cumpara ci o primesti atunci cand cumperi un anumit numar de produse, din cate am inteles.

Preturile pentru produse vor fi: portfardul - 8.99 lire, luciurile de buze - 6.99 lire, paletele de farduri - 8.99 lire. Colectia va fi disponibila incepand cu 17 Septembrie doar pe Feelunique si daca accesati acest link, va puteti inscrie pe lista pentru a primi un newsletter atunci cand colectia intra pe site. 

Cum vi se pare colectie pe care o va lansa Fleur? V-ati comanda ceva?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

No comments:

Post a Comment

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram