Comanda iHerb Octombrie 2015


RO: Saptamana asta a fost plina de produse noi, au fost targurile Cosmetics Beauty Hair si Top Beauty Trade Show ocazie cu care am facut putin shopping si am bifat cateva lucruri din wish list. Dar tot saptamana asta, bucurie mare pentru mine pentru ca a ajunsese cea mai recenta comanda iHerb pe care o facusem. Au avut cei de la iHerb 20% reducere la toate produsele din categoria Bath&Beauty, ocazie pe care am zis ca nu trebuie s-o ratez si asa am bifat alte cateva chestii pe care le tineam in wish list de mai multa vreme. 

Insa de aceasta data, am vrut sa fac un unboxing video care a iesit mai lung insa doar pentru ca am vrut sa va dau mai multe informatii despre fiecare dintre produse. Oricum aveti si mai multe poze, cu produsele in detaliu.


Physician's Formula Mineral Wear Mineral Face Powder SPF16

* 13.39$ / 9 g * link produs *


Badger Company Organic Classic Lip Balm Sticks

* 8.99$ / 4 x 4.2 g * link produs *

Intre timp am deschis balsamurile si va pot spune ca parfumul lor nu este unul foarte intens, asa cum era cel al balsamurilor Kiss My Face, insa par a fi bune si hidratante.



Andalou Naturals Deep Wrinkle Dermal Filler

* 16$ / 18 ml (+ 15 ml masca) * link produs * review*

Folosesc deja crema si imi place mult. Consistenta este una ca de gel insa se intinde foarte usor si se absoarbe repede fara a lasa nicio pelicula la suprafata. Hidrateaza bine pielea si cel mai important pentru mine a fost faptul ca nu-mi lacrimeaza ochii de la ea, o problema pe acre am tot avut-o in ultima vreme.


Ingrediente: Aloe barbadensis juice*, vegetable glycerin, cetearyl alcohol, theobroma cacao (cocoa) butter*, fruit stem cells (malus domestica, solar vitis) and bioactive 8 berry complex*, lauric acid, simmondsia chinensis (jojoba) oil*, glyceryl stearate, firming complex (hydrolyzed myrtus communis (myrtle) extract, resveratrol, ubiquinone (CoQ10) and lycium barbarum (goji) glycopeptide), magnesium ascorbyl phosphate (vitamin C), tocopherol (vitamin E), theobroma grandiflorum (cupuacu) butter, allantoin, cyamopsis tetragonolobus (guar) gum*, hyaluronic acid, phenethyl alcohol, ethylhexylglycerin, aspalathus linearis (rooibos), hibiscus rosa-sinensis and camellia sinensis (white tea) extracts*†

EcoTools Spa Moisture Gloves

* 3.99$ * link produs *

Manusile acestea noi sunt mai mici decat cele vechi si imi vin perfect, iar cele vechi imi erau usor cam mari.



Elf Long lasting Lustrous Eyeshadow in Soiree

* 2.34$ * link produs * review*


EcoTools Pure Complexion Sponge Deep Cleansing

* 5.99$ * link produs *

Inca nu l-am desfacut dar cu siguranta am sa va spu impresiile mele atunci cand il voi folosi.


EcoTools Sharpen &Smudge Duo Brush

* 2.79$ * link produs *



Edward & Sons Organic Creamed Coconut 

* 2.46$ * link produs *

Unul dintre produsele pe care le-am inclus in postarea cu Top 10 produse preferate de pe iHerb si e a nu stiu cata oara cand il comand. Cert este ca imi place sa am in permanenta o cutie in casa. 


***

Daca sunteti la prima comanda pe iHerb, puteti folosi codul SIH411 (sau puteti da click pe link-urile de mai sus si vi se va aplica automat) pentru a beneficia de o reducere de 10% reducere din valoarea totala (si veti obtine si 10% credit de loialitate pentru a fi folosit la urmatoarea comanda. 

Incepand din August 2016 s-a trecut de la International Airmail la Global Mail by DHL iar cu aceasta schimbare coletele iHerb nu mai ajung la posta locala ci la cea vamala unde se percepe TVA (9% pentru suplimente si alimente / 20% pentru restul produselor). De asemenea, pentru provincie pot aparea intarzieri mari datorita timpului mare cat ii ia Postei Romane sa proceseze coletele ajunse in tara. Pentru orice eventualitate, puteti opta pentru plata prin Paypal, disponibila doar cand selectati ca preturile sa fie afisate in dolari sau euro. Pentru comenzi peste 150 euro va fi nevoie sa platiti atat TVA cat si taxe vamale (12.8% din valoarea comenzii)

Daca nu aveti radbare si doriti sa aveti tracking , puteti opta pentru una dintre cele trei variante de transport prin curier: DHL, UPS sau DPD. In acest caz, coletul va fi livrat direct la adresa.

  • Trebuie sa aveti insa in vedere ca DHL percepe un comision de vamuire (in jur de 100 lei/ evitabil daca aveti nr. EORI si platiti personal taxele catre stat) pe langa taxe, care se platesc in functie de continutul comenzii (9% TVA pentru alimente si suplimente, 20% restul). Pe langa asta, procesul lor de vamuire necesita si destul de multe acte, inclusiv o traducere a facturii. 
  • Exista si varianta de transport prin UPS, mai scumpa ca DHL insa nu vi se va percepe acel comision de 100 lei si veti plati doar taxele vamale aferente comenzii. Transportul este inclus atunci cand se calculeaza taxele si veti plati 9% din valoarea totala (comanda+transport). Nu este nevoie nici de documente suplimentare dar la prima comanda cu ei veti fi contactati de ei pentru a va cere datele personale necesare vamuirii.
  • DPD este cea mai noua metoda de transport si pretul platit pe site include taxele. Insa, per total, transportul prin UPS este mai convenabil si nu cunosc mai multe detalii despre livrare.

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

4 comments:

  1. Miamiii...bun cocosul organic...mi-a iesit o inghetata f buna cu el :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yuum, si nu ne lasi si noua o reteta? :D Nu de-alta dar suna atat de bine inghetata cu cocos si mi-ai facut o pofta... Pup :*

      Delete
    2. Incerc...pt ca eu le iau de pe net si le reinventez :) Uite de aici m-am inspirat: http://www.petitchef.ro/retete/desert/inghetata-de-iaurt-si-mascarpone-fid-386829 , insa in loc de stafide cu rom, am folosit cocosul de pe iherb, cam 1/4 din pachet. Nu prea mult pt ca vroiam sa-l mai folosesc si la altceva. Zahar am pus doar 100 g pt ca nu-mi place f dulce. Iese buuna tare, dar trebuie invartit mereu in ea cat timp sta la congelator, altfel iese bolovan :) De preferat sa ai o masina de facut inghetata...aia ingheata in timp ce amesteca si iese cremoasa ;) A mea inghetata a iesit cam tare, dar am pus caramel facut in casa (dolce de lache), incalzit, ca la inghetata de la Mcdonalds :) Pofta buna! Te pup.

      Delete
    3. Vai de mine, imi ploua in gura citind comentariul! <3 Mersi mult pentru reteta, din pacate nu am masina de inghetata dar as face si eu ca tine, cu dulce de leche. Pup :*

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram