Best of 2015: Produse pentru corp si par


Continuam seria de produse preferate in 2015 iar astazi am sa va vorbesc despre produsele pentru corp si par. Daca ati vazut preferatele de anul trecut, veti observa ca au mai aparut cateva rubrici in plus si ma bucur ca am reusit sa introduc produse pe care in anii trecuti le neglijam.

GEL DE DUS
Dove Gentle Exfoliating Body Wash


Sincer, mi-a fost tare greu sa ma gandesc la un gel de dus pe care sa-l mentionez aici insa cred ca dintre cele folosite anul acesta, Dove a fost primul la care m-am gandit. Are o textura cremoasa si usor hidratanta placuta plus particule foarte fine abrazive.

CREMA DE CORP
Marionnaud CandyGOURMAND Body Lotion


Desi unturile de corp The Body Shop sunt mai emoliente si mai hidratante, la fel si lotiunea Alpha Hydrox care mai are si 12% AHA, insa lotiunea de corp de la Marionnaud mi-a placut mult s-o folosesc in timpul verii. Se doza usor datorita pompitei, se absoarbea repede si nu lasa nicio pelicula la suprafata pielii, un lucru nemaipomenit atunci cand ai de-a face cu temperaturi caniculare. Plus mirosul absolut delicios de bomboane.

CREMA DE MAINI
La Roche Posay Cicaplast Mains


Imi place mult aceasta crema, face o treaba excelenta si e foarte buna mai ales in perioada rece a anului, de aceea am si inclus-o in Autumn essentials. Are 30% glicerina si lasa o pelicula la suprafata pielii dar efectele merita, mai ales daca vi se usuca foarte rau sau crapa mainile de la frig si ger. Pe langa asta, mai are si 5% niacinamide care este un ingredient foarte bun si un inhibitor de melanina deci e foarte buna si pentru uniformizarea pielii. Iar daca tenul suporta bine concentratia mare de glicerina, o puteti folosi inclusiv pe ten pentru a beneficia de efectele concentratiei bune de niacinamide.

CREMA CU FPS
Bioderma Photoderm SPF30


Stiti deja ca sunt o mare fana a cremelor cu protectie solara Bioderma si in vara v-am si dat 3 motive pentru care le aleg asa ca nu cred ca e de mirare ca isi face aparitia inca una. Mi-a placut mult textura cremei, se absoarbe repede, nu lasa pelicula alba dar se si aplica foarte usor fiind sub forma de spray. Am folosit-o cu mare placere cat a fost cald afara.

DEODORANT
Dove Invisible Dry


Iata ca dupa 2 ani (cred?) de deodorante Garnier am gasit nu unul, chiar doua care sa fie eficiente, sa miroasa mai bine ca Garnier si care sa nu-mi pateze hainele. Primul ar fi B.U. In action insa am ales ca preferat al anului Dove Invisible Dry pentru ca efectiv este invizibil. Cu B.U. In action se mai intampla sa ma imbrac cu haine mulate inchise si sa ramana acele urme albe iar cu Dove nu am patit-o pana acum si il folosesc de aproape 6 luni.

SAMPON
Joico Moisture Recovery Shampoo


O alta descoperire de care am fost foarte incantata a fost cea a acestui sampon. L-am mai pomenit si v-am povestit ca este unul dintre putinele sampoane care nu-mi fac matreata si singurul pe care-l pot cumpara din magazinele noastre, exceptand Selsun Blu la care oricum prefer sa apelez doar cand e absolut nevoie de asa ceva.

BALSAM
Nivea Repair & Targeted Hair Conditioner


Desi am incercat cateva balsamuri de par care mi-au placut iar pana acum 3 luni as fi zis ca cel Joico K-PAK este preferatul absolut, iata ca pe ultima suta de metri, acest balsam de par Nivea m-a impresionat incat sa-l dau la o parte pe cel Joico.

MASCA DE PAR
Gliss Ultimate Oil Elixir


Sunt foarte mandra de mine ca anul acesta am folosit masti de par destul de des si am incercat chiar cateva. Imi pare rau ca a trebuit ca parul meu sa devina super uscat ca sa ma motiveze sa includ acest pas in rutina de ingrijire. Dar dintre cele incercate pe parcursul anului cea care m-a impresionat si pe langa asta este si un produs foarte accesibil ca pret este masca Gliss. Este de un real ajutor pentru parul uscat si il hidrateaza si il face sa arate mai bine.

ULEI DE PAR
Moroccanoil
*review*2014 winner*


Dintre uleiurile folosite anul acesta, Moroccanoil castiga din nou pentru simplul fapt ca a fost cel care m-a ajutat cel mai mult cu hidratarea parului uscat.

STYLING
Batiste Dry Shampoo


Un alt lucru pe care l-am facut in 2015 a fost sa folosesc mult mai des produse de astyling si tot anul acesta am incercat in sfarsit samponul uscat. Am zis ca e ok sa-l includ la produse de styling, cred ca se incadreaza cat de cat in idee. Chiar este un ajutor de nadejde pentru cele cu scalpul gras sau cele care fac sport, mai ales in timpul verii. Am incercat deja 5 sortimente Batiste si daca ar fi aleg dintre toate, preferatul meu ar fi cel Tropical. In poza l-am inclus pe cel pentru satene si brunete pentru ca este cel pe care-l folosesc in prezent si va pot recomanda sa stati departe de varianta XXL, a fost o mare dezamagire.

TRATAMENT LEAVE-IN
Elgon Luminoil


Nu stiu daca ati apucat sa cititi review-ul pentru acest tratament minunat, daca nu chiar va recomand sa o faceti. Imi pastrez entuziasmul din acel articol si va spun ca Luminoil a fost cel mai mare ajutor al parului meu intr-o perioada in care nu mai stiam ce sa-i fac, era ca un fel de par sanatos la tub.

***

In incheiere, spuneti-mi si voi ce produse de corp si par v-au impresionat in 2015. Ati folosit vreunul dintre cele metionate de mine?

Daca ati ratat vreunul dintre articol va las aici lista celor din seria Best of 2015:
  1. Best of 2015: Ingrijirea tenului.
  2. Best of 2015: Produse pentru corp si par
  3. Best of 2015: Machiaj
  4. Best of 2015: Manichiura

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

9 comments:

  1. Masca de par Gliss Ultimate Oil Elixir e preferata mea! Gelul de dus Dove cu particule fine exfoliante e demential, imi place si sapunul din aceeasi gama. M-ai facut tare curioasa de balsamul Nivea, trebuie sa imi placa mai ales ca avem gusturi comune. De la Batiste si mie imi place Tropical.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, ia uite ce de preferate comune. Da, chiar iti recomand sa incerci balsamul Nivea, daca nu ai scalpul sensibil poti incerca si samponul din gama. Mi-a placut si asta mult de tot dar pentru ca mi-a facut matreata (din pacate am doar 2-3 sampoane de la care nu fac) l-am pastrat doar pentru lungime. Pup :*

      Delete
  2. Majoritatea sunt printre favoritele mele :X


    Gya

    BLOG: gya-make-up.blogspot.ro
    FB: www.facebook.com/Gyaandmakeup
    INSTA: instagram.com/gyamakeup

    ReplyDelete
  3. Gelul de duș Dove și deodorantul sunt și preferatele mele. Eu am o relație love hate cu Batiste. Îl am pe cel original și un set de 3 mici luat de pe Asos. Nu mi se pare că mă ajută foarte mult cu părul meu creț. Și eu aș vrea să încerc uleiul de la Moroccanoil pentru că părul meu este foarte uscat de la o vreme.

    Sper că ai avut un an bun!
    https://makeupftw.wordpress.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. E un ajutor de nadejde Moroccanoil si poti opta pentru varianta travel size, de 25 ml, daca nu esti dispusa sa-l iei pe cel de 100 ml (si costa destul de mult). Dar poti incerca si niste masti cu uleiuri, sau masca Gliss, Elgon Luminoil si gama Nivea Repair &Targeted Care. Toate astea mi-au fost de ajutor. Pup :*

      Delete
  4. Imi plac si mie balsamurile de par de la Nivea. Si uleiul de par de la Morrocan - am primit o varianta mica de la Stella si chiar imi place mult sa-l folosesc! :)

    ReplyDelete
  5. recent am luat si eu conditionerul si samponul de la nivea ...samponul ca samponul ..dar conditionerul e excelent , ..miroase asa de delicat ..si ce-i mai important ..chiar imi descalceste parul ..eu avandu-l cret ..si incurcat gramada :))) efectiv mi l-a lasat matasos ...un mare DA !!! hugs ***

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram