Buze de catifea cu Bourjois Rouge Edition Souflle de Velvet

Ca o iubitoare de rujuri, unul dintre trend-urile mele preferate adoptate de tot mai multe brand-uri sunt rujurile lichide mate. Imi plac rujurile usor satinate, cele care lasa un luciu pe buze insa mi se pare mai special acel finish ca de catifea al unui ruj mat. Iar Bourjois lanseaza in aceasta primavara o gama noua de rujuri lichide mate, Rouge Edition Souffle de Velvet.


Cu note delicate de parfum de coacaze si violete, textura rujurilor Souffle de Velvet  ofera o culoare mata, intensa si luminoasa si o rezistenta de pana la 10 ore. Gama cuprinde 8 nuante de la nuante de roz diafan pana la cele mai indraznete ca mov pruna, portocaliu sau fuchsia. Cele 8 nuante sunt:

  • 01. Orangélique - O nuanta oranj fresh si energizanta pentru un zambetseducator, dar in acelasi timp angelic.
  • 02.Coquelic’oh! - O nuanta densasi indrazneata de rosu - portocaliu.
  • 03.VIPeach - Nici roz, nici oranj, nuanta corai transforma culoarea buzelor tale in cea a piersicii coapte.
  • 04. Ravie En Rose - Un roz seducator si delicat pentru buze numai bune de sarutat! Cedeaza tentatiei si zambeste cu incredere!
  • 05. Fuchsiamallow - O nuanta intensa de roz pentru buze delicios de atragatoare.
  • 06. Cherryleaders - Nuanta de rosu intens: savuroasa si atragatoare precum o cireasa. 
  • 07. Plum Plum Pidou - Dependentele de culori puternice pot zambi cu incredere. Vor fi incantate de nuanta violet-pruna ce lasa buzele usoare precum atingerea catifelata de matase.
  • 08. Carameli Melo - O alchimiesubtilain pasteluri de maro si roz pentru o nuanta care te va cuceri complet! 



Desi nu am apucat sa le vad inca in magazin, sunt foarte curioasa cum sunt si mai ales cum sunt in comparatie cu rujurile lichide din gama Rouge Edition Velvet din care vi l-am prezentat pe Happy Nude Year.

Pretul recomandat pentru rujurile Bourjois Rouge Edition Souffle de Velvet este de 53.5 lei insa in luna Martie acestea au 25% reducere.

Cum vi se pare noua gama Bourjois, va atrage vreuna dintre culori? 

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

4 comments:

  1. Ar merita pentru pretul cu reducere incercate! EU din pacate nu am apucat sa le incerc nici pe cele Velvett Matt...sau asa ceva!

    ReplyDelete
  2. Le am încercat azi in magazin si mi au produs maxima dezamăgire!! Nu adera deloc pe buze.. Au o textura extrem de ciudata cu mult silicon cred! As vrea sa aflu si parerea ta sau a altor fete dupa ce le incercati in realitate!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh :( Nu e deloc incurajator ce povestesti, dar mersi pentru impresii. Cu prima ocazie am sa incerc si eu unul sa vad cum e. Pup :*

      Delete
  3. A treia si a patra nuanta imi par a fi pe plac!

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram