Too Faced Better Than Sex

Chiar ieri va povesteam despre faptul ca se va lansa varianta waterproof a rimelului Too Faced Better Than Sex si cu aceasta ocazie mi-am adus aminte ca nu am apucat sa va povestesc pe blog impresiile mele despre rimel. Eram foarte curioasa cum e pentru ca vazusem niste efecte wow asa ca ma intrebam daca va fi asa si in cazul meu sau poate chiar daca-mi va placea atat de mult incat sa-l detroneze pe Benefit They're Real.


Atunci cand incerc un nou rimel am cateva asteptari de la el astfel incat sa pot spune ca-mi place: sa alungeasca cat de cat genele, sa le separe pentru ca nu-mi plac genele prea lipite intre ele si pe cat posibil sa nu se transfere pe pleoapa superioara in conditiile in care varfurile genelor mele sunt permanent in contact cu pleoapa care este si uleioasa.

Prima impresie despre rimel a fost atunci cand am scos periuta si am vazut cat de mare este. Am mai avut rimeluri cu periute mari dar cea de la Too Faced Better That Sex parca le intrece pe toate si fiind atat de mare, iar eu avand ochi mici imi este destul de greu sa aplic rimelul fara sa ating si pleoapa cu periuta. Si tot din cauza ca este asa mare iar eu am varianta mini, nici nu era complet acoperita cu rimel iar baza periutei avea mult mai putin produs fata de varf dar asta poate o fi fost doar o exceptie.


In ceea ce priveste efectele pot spune ca imi place si nu-mi place. Initial formula este foarte umeda dar daca aplicam doar un strat de rimel era ok insa eu voiam doua. Cand il aplicam si pe al doilea periuta imi lipea genele intre ele foarte rau si mereu trebuia sa le pieptan pentru a le separa. De aceea in mod normal il purtam doar in combinatie cu Benefit They're Real Tinted Primer si asa aplicam doar un strat. Acum formula s-a mai uscat si nu mai incarca atat de rau genele si imi place ca negrul pe care-l obtii este unul foarte intens si da un volum genelor care-mi place la nebunie. Zici ca am gene false.

Insa peste ce nu am putut trece a fost faptul ca formula nu rezista bine pe gene de-a lungul zilei si se transfera foarte rau. Cand il aplicam fara primer-ul Benefit deja dupa 2 ore trebuia sa ma sterg la ochi. Si din pacate nu este doar o problema pentru cele cu pleoapa cazuta. Dar asa cum stiu persoane cu aceeasi perere ca a mea, stiu si altele care sunt incantate de rimel.


Varianta mea este cea mini, o luasem intr-un set de Craciun dar am vazut recent ca au se poate cumpara varianta mini separat. Produsele Too Faced se gasesc exclusiv in magazinele Sephora iar cel mini costa 45 de lei, il gasiti inclusiv on-line aici, iar cel full size costa 105 lei si il gasiti aici.


Apropo, pe final, va las si clipul facut pentru acest rimel.



Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

7 comments:

  1. Pfff, pacat ca nu tine. Chiar are efect foarte misto la 2 straturi <3
    Eu acum astept sa vad in magazin mini-ul de la primerul They're Real (am inteles ca scot si asa ceva).. dar pana atunci ma abtin de la a mai cumparat vreun rimel. Funny enough, de aproape un an numai miniaturi folosesc :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate varianta waterproof e mai promitatoare insa daca nu scot mini la ea, nu as lua-o. :D Am vazut ca au scos mini pentru TR primer, mi se pare foarte misto si sper ca il aduca si in Romania. Pup :*

      Delete
  2. Aceeasi problema o am si eu. Imi place la nebunie cum imi face genele insa urasc formula umeda si faptul ca am mereu negru sub ochi

    ReplyDelete
  3. Imi place rezultatul final. Insa nu ma tenteaza...mai degraba il vreau pe They're Real! :D

    ReplyDelete
  4. si mie mi-a placut pentru ca separa frumos genele, si nu le incarca. insa dupa cate ore ma trezeam cu bobite negre sub ochi. dar, daca stau bine sa ma gandesc, este unul dintre rimelurile mele preferate chiar si cu acel mic fall out. ahhh, abia astept sa testez varianta waterproof <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Un dupe foarte bun mi se pare Pupa Vamp. Pentru mine e chiar mai bun decat TF, nu se desface deloc de pe gene. Eu am ochi uscati si orice firicel care imi intra in ochi capata magnitudinea unui cui.

      Delete
  5. Un dupe foarte bun mi se pare Pupa Vamp. Chiar mai bun poate, asta sta toata ziua unde l-ai pus, nu te trezesti cu bucatele cazute peste tot. Eu am ochi uscati si orice firicel imi intra in ei capata magnitudinea unui cui.

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram