4 dezamagiri iHerb | Produse care nu mi s-au potrivit

Vine o zi in viata oricarei femei in care intalneste un anumit produs in care si-a pus speranta sau de la care se astepta la un anumit rezultat dar acesta nu se ridica la nivelul asteptarilor. Suntem atat de diferite incat uneori, oricat ne-am documenta in privinta unui produs, ajungem sa fim dezamagite de rezultate iar astazi am 4 produse cumparate de pe iHerb care m-au dezamagit, sau poate ar trebui sa spun ca nu mi s-au potrivit. Nu e ca si cum sunt produse proaste (desi unul as putea spune ca e) pentru ca sunt sigura ca exista persoane carora le place fiecare dintre aceste produse de aceea am sa va explic de ce mie mi s-au parut dezamagitoare.

In general am fost destul de norocoasa si nu m-am putut plange de produsele luate in comenzile iHerb, avand in vedere cate au fost, dar iata ca in ultima vreme le-am strans pe aceastea patru si veti si observa o tema recurenta printre ele.


Neutrogena Naturals Skin Clearing Oil-Free Makeup in Classic Ivory

* 13.52$ / 30 ml * link produs *


Am luat acest fond de ten in comanda din Februarie si de atunci l-am incercat de cateva ori. In primul rand este genul de fond de ten cu o consistenta foarte lichida si este un fond de ten pe care-l vad potrivit doar pentru cele cu ten gras. Daca tenul nu este destul de gras, va arata pudrat si orice cojita sau portiune uscata gaseste pe ten, se va agata in ea si nu va arata bine. Si pentru ca este atat de fluid, cea mai buna metoda de aplicare mi se pare cea cu bureti gen Beautyblender. Dar daca tenul este adecvat tin sa va spun ca acest fond de ten se aseaza atat de misto si rezista bine de-a lungul zilei. Nu are o acoperire mare, mica spre medie as zice, dar cumva reuseste sa uniformizeze atat de bine tenul per total fara a-l incarca si arata natural. Eu am ramas foarte impresionata.

Insa ajungem acum la motivul pentru care l-am pus in acest articol: subtonul. Nuanta Classic Ivory este atat de roz, incat fonduri de ten cu subton roz par neutre pe langa el. Poate as fi putut trece peste subton daca nu era atat de intens. Poate alte nuante nu sunt in halul asta de roz dar iHerb o are doar pe aceasta. Si sunt dezamagita si de Beautypedia unde am citit ca nuantele deschise sunt neutre, de aceea m-am si hotarat sa-l iau. Si inca un minus mare ar fi faptul ca este o sticluta fara pompita deci este tare enervant sa scoti produsul pe mana.



Ingrediente: Salicylic Acid 0.5% / Water, Cyclopentasiloxane, Talc, C12-15 Alkyl Benzoate, Methyl Trimethicone, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Synthetic Wax, C12-15 Alkyl Lactate, Cocamidopropyl PG-Dimonium Chloride Phosphate, Magnesium Sulfate, Matricaria (Chamomilla Recutita) Flower Extract, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Polymethyl Methacrylate, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Ascorbic Acid, Pantothenic Acid, Silica, Dimethicone, Bis-PEG/PPG-14/14 Dimethicone, Alumina, Silica Silyate, Ethylene Brassylate, Polysilicone-11, Cetyl Lactate, Propylene Glycol, Propylene Carbonate, Disteardimonium Hectorite, Polyhydroxystearic Acid, Benzalkonium Chloride, Propylparaben, Ethyl Paraben, Methylisothiazolinone, Iodopropynyl Butylcarbamate, Iron Oxides, Titanium Dioxide.

Neutrogena Shine Control Primer

* 13.04$ / 30 ml * link produs *


Probabil acum incepeti sa observati tema recurenta si ca s-o luam in ordinea comenzilor, ajungem la urmatorul produs, tot unul de la Neutrogena: primer-ul matifiant luat in comanda din Martie. Si cu acest produs nu a fost nevoie de multa aplicari pentru a ma convinge ca nu vreau sa-l mai pun pe fata. Motivul este faptul ca acest primer are in compozitie particule fine abrazive pe care le simti pe fata in momentul in care intinzi produsul ori eu nu vad de ce ai pune asa ceva in altceva decat un scrub. Si nu e ca si cum sunt cateva, densitatea lor este destul de mare si de fiecare data cand l-am aplicat stateam si dadeam cu mana si intindeam produsul pana indepartam toate acele particule. Nu stiu cum ar arata fondul de ten daca nu le-ai da de pe ten si nu cerd ca vreau sa stiu. Iar cealalta chestie a fost faptul ca parfumul este unul iritant pentru tenul meu, ceea ce este un lucru destul de subiectiv dar de luat in considerare daca aveti ten sensibil, evetual cuperozic.





Ingrediente: Water, dimethicone, methyl trimethicone, silica, lauryl PEG-9 polydimethylsiloxyethyl dimethicone, isododecane, butylene glycol, PEG-9 polydimethylsiloxyethyl dimethicone, titanium dioxide, dimethicone/PEG-10/15 crosspolymer, sodium chloride, nylon-12, dimethicone crosspolymer, oryza sativa, (rice) seed protein, phenoxyethanol, caprylyl glycol, dimethicone/vinyl dimethicone crosspolymer, PEG/PPG - 18/18 dimethicone, fragrance, disodium EDTA, silica silylate, sorbic acid, triethoxycaprylylsilane. May contain: Mica, chromium hydroxide green, ferric ferrocyanide


Neutrogena Rapid Clear Daily Leave-on Mask

* 9.55$/ 56g * link produs *


Ultimul produs Neutrogena este aceasta masca cumparata in Aprilie, masca ce contine 2.5 % peroxid de benzoil. Chiar va povesteam in articolul in care v-am prezentat comanda ca-mi pusesem speranta in acest produs ca se va apropia ca efecte de tratamentul Paula's Choice cu aceeasi concentratie de peroxid de benzoil pe care l-am avut dar care se gaseste in SUA, nu si in Europa. Nu numai ca nu este la fel de eficient si de fiecare data cand l-am aplicat pe vreun cos care urma sa apara sau pe o zona mai mare nu a facut nimic in ceea ce priveste cosul insa mi-a uscat tenul in ultimul hal. Prima data am crezut ca am exagerat eu cu aplicarile pentru ca am aplicat dimineata si seara (asa cum faceam cu produsul Paula's Choice deci tenul suporta concentratia respectiva) deci la urmatoarele aplicari am dat o data si apoi gata insa de fiecare data zona respectiva s-a uscat atat de rau ca aveam cruste, inclusiv in barbie, zona mea cea mai grasa. Probabil formula e de vina pentru ca nu include absolut niciun alt ingredient benefic pe langa peroxidul de benzoil, altfel nu-mi pot explica cum am tolerat asa bine produsul Paula's Choice si cum a fost atat de eficient iar acesta nu. De fiecare data cand simteam un cos sub piele aplicam Paula's Choice dimineata si seara iar a doua zi nu mai era nimic, m-a scapat de atat de multe cosuri in acest fel si mi-as fi dorit acelasi lucru si de la Neutrogena. Si Skinoren-ul mi se pare mai eficient si nu este chiar atat de rapid ca efecte, deci am revenit la el ca tratament local.



Ingrediente: Benzoyl Peroxide (2.5 %) / Water, carbomer homopolymer type B, ethylhexylglycerin, sodium hydroxide, chlorphenesin, disodium EDTA, laureth-4, hydroxypropyl methylcellulose

Palmer's Cocoa Butter Formula Facial Hair Remover

* 6.26$/ 48g * link produs *


Ultimul produs este aceasta crema depilatoare de la Palmer's, crema ce se adreseaza tenului sensibil, pe care am luat-o in aceeasi comanda cu masca mentionata mai sus. As putea spune ca sunt extra sensibila atunci cand vine vorba de orice metoda de a indeparta parul de pe fata si chiar nu ma voi putea bucura de acest produs. Din fericire, am fost destul de inspirata incat sa fac acel test pe o portiune mica inainte de a ma avanta in folosirea produsului. Pe cutie scrie sa tii crema 3 minute sau sa cresti pana la 5 daca ti se pare ca este cazul. Eu am tinut crema 3 minute pentru a vedea cum e asa si pe la sfarsitul lor simteam ca ma cam pisca. Dupa ce am indepartata-o zona arata destul de OK, asta fiind seara. Dar dimineata cand m-am trezit am constatat ca fix acea zona era rosie, iritata, foarte uscata si era si un cos acolo. Si am facut testul pe maxilar undeva spre ureche unde nu imi apar cosuri si nici iritatii asa usor deci crema era de vina cu siguranta. Avand in vedere experienta mea, chiar va recomand sa faceti si voi acelasi test inainte de a folosi creme depilatoare, fie pe fata sau pe corp pentru ca e mai bine sa vedeti efectele pe o portiune mica decat sa aveti surprize neplacute.


IngredienteWater (aqua), calcium hydroxide, mineral oil (paraffinum liquidum), cetearyl alcohol, thioglycolic acid, ceteareth-20, sodium hydroxide, theobroma cacao (cocoa) seed butter, stearyl alcohol, cetyl alcohol, fragrance (parfum), tocopheryl acetate, myristyl alcohol, tetrasodium EDTA, silica.

***

Acestea ar fi produsele iar daca aveati cumva in plan sa luati vreunul dintre produse sper sa va ajute parerile mele. Ca o concluzie de ansamblu, dupa 3 produse Neutrogena ratate eu nu stiu daca as mai cumpara ceva de la ei avand in vedere ca in acest moment scorul ar fi 3 la 1 in favoarea produselor care nu mi-au placut.

Ati folosit vreunul dintre produsele mentionate si poate aveti o alta parere?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

10 comments:

  1. Hm, eu am fost foarte tentata sa-mi cumpar fondul de ten de la Neutrogena si tot nu am reusit sa-l cumpar. Acum ma bucur enorm ca ti-am citit articolul. Se intampla sa avem si dezamagiri. Te pup!
    beautybysunshine.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu m-am cam grabit dar am zis ca am incredere in Beautypedia. Eh, macar asa e de ajutor articolul. Pup :*

      Delete
  2. Arata bine pe ten fondul de ten, pacat ca nu e ce ai nevoie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si tocmai d-asta ma enerveaza si mai rau subtonul pentru ca arata asa bine pe ten, altfel as fi trecut mai usor peste dezamagire. :) Pup :*

      Delete
  3. Imi place cum arata fondul de ten, inclusiv nuanta, da impresia de un ten tanar, proaspat :)
    In schimb mi se pare oribil sa puna particule abrazive intr-un primer. Scopul lui este altul, nu cumva e uscat sau expirat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu este nici uscat si nici expirat. Nici nu prea avea cum sa se susuce avand in vedere ambalajul si faptul ca este sigilat (deci nici nu are cum sa fie desfacut). :(
      Cat despre fond de ten, nu zic ca nu e bine sa arate tenul proaspat insa trebuie sa existe si o concordanta intre fata si gat, iar cand gatul si decolteul au mai mult galben ca fata, degeaba arata tenul proaspat.

      Delete
  4. Pentru coșuri Mask Gel Plus e the bomb, In cazul meu, cel putin. Eu cu peroxidul de benzoil nu ma înțeleg deloc, unde il pun arde tot. Cele mai bune rezultate le am cu Combinația Bha + skinoren dimineața/ o zi Mask gel, o zi aha 10%, o zi ser cu vitamina C.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tratamentul Clear Paula's Choice l-ai incercat? Ala chiar nu arde, dar e si complicat de luat de SUA. Probabil ca am sa incerc Mask Gel, mai ales ca are tretinoin. un vechi prieten. :D

      Delete
    2. Am vrut sa il comand de pe Amazon dar la check- out imi spunea ca am in cos produse ce nu pot fi livrate in Europa.

      Delete
    3. Probabil din aceeasi cauza din care nici nu e disponibil in UE, nici direct de pe site nu trimit produsul. :( Merge doar sa comanzi prin intermediari.

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram