Best of 2016 | Tools


V-am tot amenintat cu o noua rubrica in postarile Best of 2016 si este una pe care ma gandesc s-o creez deja de anul trecut insa atunci nu m-am mobilizat s-o fac, plus ca erau deja multe articole in serie si am zis sa nu va plictisesc. Insa, pe langa produsele pe care le folosim zi de zi se mai strecoara si alte ustensile ajutatoare care ne usureaza treaba si de cele mai multe sunt cele care fac diferenta atunci cand vrem sa obtinem ceva specific. Nu sunt nici pe departe indispensabile dar prezenta lor ne incanta si am selectat cateva dintre ele care s-au remarcat in 2016 si despre care am vrut va vorbesc ce si cum.




Beautyblender Red Carpet edition



Inafara de ultima luna a lui 2016 si cat am fost plecata din Bucuresti, in restul timpului am folosit mereu buretele Beautyblender pentru a aplica fondul de ten. Eu sunt o veche fana a acestei metode dar de cand am pus mana pe Beautyblender nici nu am mai fost tentata sa folosesc altceva pentru ca aplica perfect fondul de ten, nu trage de piele si nu o agreseaza si e foarte placut de folosit. Eu am doua variante, cea roz clasica si cel rosu, Red Carpet. In functie de varianta, exista mici diferente intre bureti iar dintre cei doi, cel rosu imi place mai mult pentru ca este mai moale si pufos decat originalul. S-a decolorat el saracul in timp si cam asa arata in prezent insa ar fi de notat ca doar la primele spalari se decoloreaza si in niciun caz nu te inroseste pe fata atunci cand il folosesti pentru aplicarea fondului de ten. Deci daca va ganditi sa va cumparati Beautyblender, eu pe cel rosu vi-l recomand, pretul este acelasi.

The Body Shop Shade Adjusting Lightening Drops



Daca tot suntem la capitolul fond de ten, nu puteam sa nu mentionez si picaturile The Body Shop. Daca aveti ten foarte deschis si va e greu sa va gasiti nuanta adecvata de fond de ten, cea mai buna investitie pe care puteti s-o faceti este sa luati picaturi albe. Ele vor deschide nuanta fondului de ten fara sa-i afecteze subtonul in vreun fel, iar daca fondul de ten este fluid nici textura si nici finish-ul nu vor fi afectate iar in functie de cat de mult vreti sa deschideti fondul de ten, puneti o cantitate mai mica sau mai mare. De cand le-am luat le-am tot folosit, daca tot va povesteam ca cel mai folosit fond de ten a fost Magic Foundation care este intr-o nuanta mai inchisa. Este totusi si un minus la picaturile The Body Shop: ambalajul. Gura sticlutei este ingusta si imediat se murdareste iar pipeta nu funtioneaza bine cu acea consistenta pe care o are produsul si cu greu apuci sa iei si sa pui cateva picaturi.

Elf Studio Blush Brush


Cred ca dintre toate pensulele pentru ten din colectia mea, cea mai folosita si cea mai iubita a fost pensula de Blush de la Elf. Si pentru ca imi place atat de mult am doua, nu doar una iar ambele sunt intens folosite. V-am mai povestit despre aceste pensule insa am sa repet si aici faptul ca mi se par de o calitate foarte buna pentru pretul pe care-l au (13 lei pentru ca eu le iau de pe iHerb), sunt fine, nu pierd peri la spalat si isi mentin bine forma in timp. Am doua pentru ca folosesc una pentru aplicarea pudrei pe centrul fetei si sub ochi iar cealalta pensula este pentru aplicarea fardului de obraz. Imi place forma, imi place cum aplica produsul pe ten, cum se simte, e foarte misto.

Tweezerman Pink Perfection Mini Slant Tweezer



Pentru a-mi mentine sprancenele in forma pe care o vreau, desi nu le pensez decat foarte rar pentru ca nu vreau sa arate chiar perfect, ma ajuta penseta Tweezerman. Mi-a trebuit putin sa ma obisnuiesc cu varful ei pentru ca nu este foarte subtire dar smulge tot si o face foarte bine. Au fost vreo 2-3 episoade cand s-a intamplat sa iau mai mult decat intentionam dar m-am invatat minte si aplic metoda pe care v-am prezentat-o aici si asa nu mai am probleme. Si inca o chestie care-mi place este faptul ca varianta mea este una mini, dupa cum ii este si numele asa ca e mica si compacta, perfecta de luat oriunde.

Babyliss Curl Secret



Ultimul dar cu siguranta nu cel din urma este ondulatorul automat Babyliss. Desi am si un ondulator clasic, de fiecare data cand vreau bucle tot Curl Secret scot din sertar. E atat de usor de folosit incat ma descurc si fara oglinda atunci cand il folosesc. Tot secretul pentru a onfulare fara probleme si fara suvite prinse este sa pieptani bine parul inainte si sa nu pui in aparat suvite groase, cu atat mai subtiri, cu atat mai bine. Iar in rest, lasi aparatul sa-si faca treaba. Nu e cea mai rapida metoda, tocmai pentru ca trebuie sa iei suvite subtiri, iar in functie de cat de des este parul poate dura mai putin sai mult insa nu exista riscul de a te arde sau de a arde parul pentru ca il tii prea mult iar asta ma intereseaza pe mine si cam d-asta il aleg mereu, pentru ca e usor si sigur de folosit. Iar daca aplic si fixativ pe bucle, acestea rezista pana la urmatoarea spalare. Apropo, daca dati click pe link-ul de sus il puteti lua si la un pret foarte bun, iar spre deosebire de al meu, modelul din link are si o functie de a alterna directia in care onduleaza, ceea ce mi se pare foarte tare.

***

Daca ati ratat vreunul dintre articole, in seria Best of 2016 mai puteti citit articole despre:

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

4 comments:

  1. Un ondulator ma tot tenteaza si pe mine in ultimul timp. Tot vreau sa-l tai pana la umeri, dar imi e ca o sa stea tot lipit de cap la cat de subire si drept e, iar un ondulator ar rezolva problema. Probabil ca nu il voi lua imediat - dar I'll look into it si cand nu o sa mai simt ca imi calc pe inima sa pun chestii incinse in par, e acolo, in topul listei :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca daca ai grija de par si aplici spray-uri de protectie sau ulei de par, il protejeaza. M-a si intrebat tipa care m-a tuns daca folosesc placa pentru ca nu era foarte afectat la varfuri, tinand cont de cat timp nu il mai tunsesem. Iar ondulatorul, e tare misto, mai ca ma oftic acum ca al meu nu are buton care sa schimbe dircetia de ondulare. Pup :*

      Delete
  2. Poate voi face si eu o aroganta sa imi cumpar buretelul original! De regula, sunt fana a bureteilor, insa acesta original e destul de scump.
    De asemenea, ondulatorul automat e genial! Am unul de la Rowenta, insa mi-ar placea Babyliss.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca ai black card sau o prietena care are, poti profita de oferta lor de 20% reducere la cumparaturi. Eu asa l-am luat. Si vei vedea ca e foarte diferit de toate copiile si asta iti zic dupa ce ani de zile am fost sceptica. Pup :*

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram